Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle på eroguide

Nu har jeg nydt af alle jeres anmeldelser de seneste år, så jeg tænkte det var på tide at give lidt igen i denne kedelige periode....

Jeg var i starten af september på besøg hos Gittes massage syd for slagelse, og vil gerne fortælle om min oplevelse der.

Link: https://annoncelight.dk/showad/254277

Lidt spontant på vejen over Sjælland på vej mod Jylland, overtog lysten til en gang kvindelig berøring. Jeg havde tidligere læst jeres anmeldelser af Gitte og hendes kyndige behandling. Så det var oplagt at høre om hun havde en ledig tid, dog med kort varsel.. Fandt hurtigt Gittes nummer på annoncelight.dk. Slog nummeret ind i telefonen og ringede til Gitte, der hurtigt svarede mit opkald. Desværre var hun optaget af anden kunde på det ønskede tidspunkt... Øv..

5 min senere tikkede der en SMS ind, den anden kunde havde udeblevet, til mit store held;) I SMS’en stod også Gittes adresse, godt ude på landet i fredelige omgivelser. 10 min senere parkerede jeg i gården, og blev modtaget i døren af en køn kvinde, med dejlige bløde former.

Gitte er, til dem der ikke ved det, en skøn kvinde i sin bedste alder. (Slutningen af 50’erne).

Efter et hurtigt bad, blev det tid til en times massage. I bar røv blev jeg blev vist ind i et lille hyggeligt lokale hvor jeg skulle ligge mig på massagebriksen. 

Gitte startede herefter en super dejlig behandling, hvor hele kroppen blev grundigt masserer af Gittes skønne hænder. En dejlig hård massage man ikke oplever ret mange steder. 
Undervejs blev der snakket lystigt om hvilke smerter jeg havde i kroppen, og Gitte fandt flere ømme punkter jeg ikke viste jeg havde.

Emnet som er svært at undgå, er jo altid massagens afslutning. Heldigvis fremgår det jo meget tydeligt ud fra Gittes annonce hvad hun tilbyder.:P

Undervejs i massagen blev der pirret og kælet for de nedre dele flere gange. Ikke i en voldsom grad, men lige tilpas til at blive jævnt opstemt hver gang.

Midtvejs i seancen blev jeg bedt om at vende mig om, og herefter blev der kælet lidt oftere for de ædlere dele. :)

Da vi nærmede os afslutningen, smed Gitte toppen, og hendes store dejlige bryster kom til syne. Gitte er ingen lille nips, men en super dejlig kvinde med bløde berøringsvenlige former. Hun lagde heller ikke skjul på, at det var meget tilladt at røre og kæle for hendes dejlige barm.

Afslutningen var i top og klart en af de bedre jeg har oplevet.

Summa summarum. Gitte er en fantastisk dejlig kvinde, der virkelig kan sit kram! Massagen er i top, hun er sød og underholdende. Og absolut et besøg hver, jeg kommer helt sikket tilbage næste gang mulighede byder sig!

Stedet 10/10

Massagen 10/10

Gitte 9/10

Hilsen HamderJyden

Redigeret af Hamderjyden
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede at besøge hende for år tilbage , kom der ud og kom ind i rummet eller stuen var det nærmest .. skulle ligge mig på madrassen , men der var et eller andet der gjorde jeg ikke ville så jeg tog tøjet på igen , og lod hende beholde 500 kr som plaster for spilde hendes tid mener det skulle koste 809 for 1 times massage med øko fransk som afslutning - og da jeg kørte ud igen fra det landlige kører en bil ind samtidigt og han gloede godt nok underligt på mig så ved ikke om det var en mand / kæreste han lignede ihvertfald en der var på vej hjem 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massage-testeren skrev, for 3 timer siden:

Jeg prøvede at besøge hende for år tilbage , kom der ud og kom ind i rummet eller stuen var det nærmest .. skulle ligge mig på madrassen , men der var et eller andet der gjorde jeg ikke ville så jeg tog tøjet på igen , og lod hende beholde 500 kr som plaster for spilde hendes tid mener det skulle koste 809 for 1 times massage med øko fransk som afslutning - og da jeg kørte ud igen fra det landlige kører en bil ind samtidigt og han gloede godt nok underligt på mig så ved ikke om det var en mand / kæreste han lignede ihvertfald en der var på vej hjem 

Lyder ikke som det Gitte du har besøgt, kan ikke forestille mig hun tilbyder fransk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Annoncen er slettet så enten holder hun corona lukket, eller er gået på pension efter dekader I pikkens tjeneste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan også 100% anbefale gitte. Hendes massage er perfekt og hun kommer virkelig rundt omkring og får løsnet spændinger i kroppen. Hun er ikke nærig med olien og hun er bestemt osse til den frække massage. 

Hun slutter af med en dejlig olie svensk. Det tilladt at røre bryster samt røv. 

Efter massagen tager hun med i badet og vasker dig ren for olie.

Kan 100% anbefales 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet Gitte efter at have læst denne anmeldelse. Jeg fik god massage, og hun fandt flere steder der trængte. Jeg havde problem med at få rejsning, og hun gav hurtigt op. Jeg havde en fornemmelse af at det hele gik stærkt. Da jeg sadi bilen igen efter massage og bad var der kun gået 39 minutter.

Jeg er ikke sikker på at jeg kommer tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JamandDK skrev, den 15.4.2021 at 19:35:

Jeg er ikke sikker på at jeg kommer tilbage.

Samme konklusion gælder for mit vedkommende. 
Uden at ville sætte dato på, har jeg også besøgt hende for nylig. 
Hun er ganske flink og rar, og kan til en vis grad også godt massere. 
Men! -man skal altså forberede sig på en særdeles moden kvinde, og jeg ved godt at vi har hver sin smag, men lyst  til andet end en svensker, tror jeg de færreste har. (Sorry) 
Stedet er i “Tørre Røvelse”, men der er såmænd på ingen måder klamt eller noget på stedet. 
Man skal nok bare ikke stille sine forventninger alt for meget i vejret. 
Det skal ikke læses som en advarsel, omend heller ingen anbefaling fra min side. ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har i dag prøvet det !!!  som nogle her  kalder et 10 tal , !!!!

Helt ærligt ! massagen  og det man får med i prisen , som er 500Kr for Tja ! stod udenfor 30 min senere .

Kunne kun sige det var da dejligt , at man i det mindste kunne vaske et olie bruse bad af kroppen .

Hvis det er standarden i landet , der giver 10 Tal ! så er DK  sgu gået sf lave !!

Sorry men det er min mening 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have læst anmeldelser, måtte jeg også afsted

en tur på landet.

Havde bestilt tid glædede mig til at se hvilken kvinde der tog imod mig..

Der stod en kvinde med stort smil på læben, bød velkommen og viste mig ind i et  dejligt varmt rum, med en massagebriks og dejligt musik.

Jeg blev spurgt om jeg havde ondt og ja det havde jeg så.

tog alt mit tøj af og lagde mig på maven. Gitte kom med dejligt varmt  olie

Wow for en massage, endelig en der kan tage fat og forstår min krop,

det er den bedste massage jeg nogen sinde har fået, var lidt øm men på en dejlig måde

jeg fik trollen spillet af hvilke Gitte også kan.

45 min var jeg der til  600kr.

Dejligt bad blev vasket på ryggen. super betjening hele vejen

Gitte er en moden kvinde der ved hvad hun laver.. 

man kan godt mærke hun er uddannet.

der var rene håndklæder og rent i rummet

Gitte var efter min smag viste hvad hun laver det havde jeg brug for sød og venlig

Gitte er en moden kvinde  men det gør ikke mig noget så kørte derfra med et stort smil

Jeg kommer helt sikkert igen, min krop har det fantastisk.

10/10

Godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg

Virker til, at nogle af jer har besøge hende efter at annoncen er taget ned. Har hun en anden annonce eller hvordan er I kommet i kontakt med hende?

/ Donen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Donen skrev, for 4 timer siden:

Virker til, at nogle af jer har besøge hende efter at annoncen er taget ned. Har hun en anden annonce eller hvordan er I kommet i kontakt med hende?

/ Donen

Ser da jævnligt Gitte annoncer på Annonceligt under Vestsjælland.

Ellers er Google din ven. Gittes massage Slagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Donen skrev, for 7 timer siden:

Gitte opfordrer til at der ringes uanset om annoncen er på eller ej

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, den 27.1.2021 at 03:55:

Lyder ikke som det Gitte du har besøgt, kan ikke forestille mig hun tilbyder fransk.

Har lige besøgt Gitte i dag. Fik massage og øko BJ !
Hun sagde for øvrigt at hun elskede at give et blæs ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

Jeg har også fået BJ hos Gitte, men jeg fik det indtryk at det er noget hun er selektiv omkring, så det er nok ikke noget man skal forvente, med mindre man har aftalt det med Gitte på forhånd.

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
nike10 skrev, 1 time siden:

Hvad gav du for massage og øko blow ?

Hvad med et link der virker til hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bgo skrev, for 5 timer siden:

Hvad med et link der virker til hende

Hun et nem at finde på annonceligt. Søg efter Gitte i Slagelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
vovse skrev, for 50 minutter siden:

Hun et nem at finde på annonceligt. Søg efter Gitte i Slagelse

Jep,så finder man en i Randers og en i Aalborg :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 timer siden:

Jep,så finder man en i Randers og en i Aalborg :mrgreen:

God morgen  ! 

her er  anvisning til hvordan man finder hende !!  1 . Google -  Announcelight 2.  Felt 1,  øverst  -skriv Vestsjælland 3. Felt 2 , -  skriv kvinder   4. Felt 3 - skriv massage !!!

og BINGO  announce  som skriver Moden kvinde   OBS ,  nyt nummer bla bla  og navnet Gitte  Som ikke er i Randers eller andre steder i den Jyske muld ! men ca 10 min udenfor ,

SLAGELSE    N.B. Har været der 1 gang  , og ikke igen . god dag til samtlige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
tronheim skrev, for 3 minutter siden:

God morgen  ! 

her er  anvisning til hvordan man finder hende !!  1 . Google -  Announcelight 2.  Felt 1,  øverst  -skriv Vestsjælland 3. Felt 2 , -  skriv kvinder   4. Felt 3 - skriv massage !!!

og BINGO  announce  som skriver Moden kvinde   OBS ,  nyt nummer bla bla  og navnet Gitte  Som ikke er i Randers eller andre steder i den Jyske muld ! men ca 10 min udenfor ,

SLAGELSE    N.B. Har været der 1 gang  , og ikke igen . god dag til samtlige

Ha, ha. Min kommentar gik på at man ikke fandt Gittes annonce ved at skrive Gitte ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
nike10 skrev, den 22.8.2022 at 11:50:

Hvad gav du for massage og øko blow ?

45 min. - kr. 1000,-
Det varede dog ikke 45 min., nærmere 30 min. !!
Jeg spurgte bare, da jeg ringede til hende, så det er ikke særlige udvalgte der får.
Hvis man spørger får man svar !!
Hendes annonce er på on and off. Derfor har jeg ikke linket til det, da hun ikke var på, da jeg skrev.

Redigeret af kette

Del dette indlæg

Link til indlæg
kette skrev, for 16 timer siden:

45 min. - kr. 1000,-
Det varede dog ikke 45 min., nærmere 30 min. !!
Jeg spurgte bare, da jeg ringede til hende, så det er ikke særlige udvalgte der får.
Hvis man spørger får man svar !!
Hendes annonce er på on and off. Derfor har jeg ikke linket til det, da hun ikke var på, da jeg skrev.

Har samme erfaring med hendes  justering af tiden !!   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...