Hop til indhold
Parsnip

Eva i Aalborg

Recommended Posts

Hun har en lidt sjov prisstruktur:

♡ 15min - 4000kr
♡ 30min -600kr 
♡ 45min - 800kr
♡ 1h -1000kr

hi..hi.. :lol::P

Måske sætternissen har været på spil :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
bigfoot skrev, for 8 minutter siden:

Hun har en lidt sjov prisstruktur:

♡ 15min - 4000kr
♡ 30min -600kr 
♡ 45min - 800kr
♡ 1h -1000kr

hi..hi.. :lol::P

Måske sætternissen har været på spil :D

Der er bare straksbøde for en quickie. 
Det minder mig lidt om min ex-kone. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for et stykke tid siden. Hun er super dejlig. Godt engelsk, god atmosfære i en flot og ren lejlighed. Billederne er 100% ægte og det er de dejlige store bløde bryster også. Hun er ikke så høj og har til både gården og gaden.

GFE oplevelsen er super god og meget ægte ligesom sex er skønt og hun er meget indlevende.

Sådan var min oplevelse med Eva sidste år. Håber du kan bruge det til noget 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt hende for et stykke tid siden. Hun er super dejlig. Godt engelsk, god atmosfære i en flot og ren lejlighed. Billederne er 100% ægte og det er de dejlige store bløde bryster også. Hun er ikke så høj og har til både gården og gaden.

GFE oplevelsen er super god og meget ægte ligesom sex er skønt og hun er meget indlevende.

Lyder super godt, tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Eva et par gange sidste år. 
Jeg har ikke helt samme oplevelse. Hun er som allerede nævnt venlig og imødekommende. Men jeg oplevede også, at omkring visse af de ting hun tilbyder er hun ikke særlig begejstret, hvilket lagde en dæmper på fornøjelsen, ved begge besøg.
Intet super kinky, men f.eks., ved andet besøg, hun kunne slet ikke skjule en væmmelse over at skulle modtage sperm på brysterne/kroppen (hun forklarede, at hun ikke bryder sig om lugten), og hun piskede straks ud på badeværelset og brugte temmelig lang tid derude, så jeg droppede brusebad selv, og nåede at klæde mig på inden hun var tilbage. 
Muligvis var det blot en periode (vores lugtesans er skiftende). 

Så hellere afstemme inden hvad man kan lide og ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har besøgt Eva et par gange sidste år. 
Jeg har ikke helt samme oplevelse. Hun er som allerede nævnt venlig og imødekommende. Men jeg oplevede også, at omkring visse af de ting hun tilbyder er hun ikke særlig begejstret, hvilket lagde en dæmper på fornøjelsen, ved begge besøg.
Intet super kinky, men f.eks., ved andet besøg, hun kunne slet ikke skjule en væmmelse over at skulle modtage sperm på brysterne/kroppen (hun forklarede, at hun ikke bryder sig om lugten), og hun piskede straks ud på badeværelset og brugte temmelig lang tid derude, så jeg droppede brusebad selv, og nåede at klæde mig på inden hun var tilbage. 
Muligvis var det blot en periode (vores lugtesans er skiftende). 

Så hellere afstemme inden hvad man kan lide og ikke. 

Havde du spist meget asparges op til dit besøg ? :mrgreen::D:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, Lige nu:

Havde du spist meget asparges op til dit besøg ? :mrgreen::D:razz:

Haha, nej hverken asparges, ananas eller det der er værre. 
Sagen er, hendes væmmelse startede allerede inden, ansigtet i rædselsfolder til en grad, hvor jeg normalt ville stoppe alt videre i den retning. Men da vi havde aftalt det allerede til at begynde med tænkte jeg, nej fandme om jeg vil skåne hende!
Man har kun det sjov man selv laver :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej ;-) 

Jeg besøgte Eva mellem jul og nytår. Min oplevelse er mere som Grabbings end som autobahns. Nu skal jeg sige at jeg ikke lagde op til at komme på hende men hun hjalp da med “rengøringen” bagefter :-) så helt skræmt kan hun da ikke havde været. Som nævnt er hun ikke høj men havde nogle flotte høje sko på - og frækt påklædt, der fremhævede de store bløde bryster. Hun gav en fin oplevelse - dog ikke en “vau-oplevelse” som jeg oplevede ved f.eks Mariabella tidligere i 2020. Jeg regner derfor ikke med at besøge hende næste gang trykket skal tages - så godt var det heller ikke 

Tjon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende tidligere på året (eller...sidste år var det jo...), og jeg havde samme oplevelse som autobahn og andre med væmmelsen over sperm. 
Jeg bad hende afslutte med hånden, mens jeg legede med de lækre bryster, og hun sagde direkte, at hun ikke brød sig om sperm. Jeg sprøjtede ret kraftigt og ramte både hendes bryster og hals fra liggende, og det var hun bestemt ikke glad for; hun løb dog ikke decideret ud. 

Når det er sagt, så er hun virkelig dejlig; ikke helt (altså 20’erne agtigt) ung, men med en fantastisk krop og meget sød og venlig:)

Redigeret af Svendsenaalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, den 11.1.2021 at 16:29:

Er hun dejlig stram, og er hun glat?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samba skrev, for 34 minutter siden:

Er hun dejlig stram, og er hun glat?

Ja og ja, det var hun da jeg besøgte hende. Det kommer selvfølgelig også lidt an på hvordan du er bygget :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pølsemanden

Jeg besøgte hende efter meget tilløb for første gang sidst i 2020.

https://annoncelight.dk/showad/307620

Hun flytter rundt mellem 3 adresser i Aalborg centrum, Nørresundby og Aalborg Øst, og på min dag var desværre den længst væk (fra min adresse) i Aalborg Øst, som jeg oven i havde svært ved at finde i mørket. Det kan hun jo ikke gøre for, og jeg glemte da også hurtigt bøvlet, for der kom liv i pikken, straks denne lille godte med de meget smukke øjne lukkede op iført sexet lingeri. Brysterne er enorme og meget tiltrækkende.

Vi havde allerede aftalt akten og tiden på sms, og inde på værelset bekræftede hun vores aftale, så vi afregnede, og jeg kom ud af tøjet.

Hun bad mig lægge mig i sin seng, og så kravlede denne skønne kvinde langsomt op i sengen og hen til mig og spurgte, hvad jeg havde lyst til først.

Resten undervejs må I undvære, men jeg vil dog lige nævne, at jeg hjemmefra havde læst om hendes væmmelse ved sæd på sig og ved lugten af sæd og var forberedt på, at alt kunne ske, når jeg var klar til at komme, men det gik som aftalt, da hun til sidst uden problemer gav et blowjob med sprøjt i munden. Hun fortsatte, indtil jeg var helt tømt, rejste sig op og spyttede stille og roligt ud i en serviet og tørrede sig om munden, og derefter blev pikken tørret fint af.

Selvom jeg havde problemer med at finde det rette hus, så er adressen virkelig diskret, stedet er pænt og rent. Jeg blev tilbudt bad før og efter, og Eva taler et godt engelsk og er bare drønlækker, præcis som på billederne. Hun gav en god oplevelse og en perfekt afslutning.

Det med vores forskellige oplevelser med Evas reaktion på udløsningen, har jeg ikke noget bud på ..

Jeg er glad for at se, at hun igen er tilbage i byen, og denne gang er det i Nørresundby, så jeg skal nok snart afsted igen.

Redigeret af Pølsemanden
Rettelser af småfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samba skrev, den 20.2.2021 at 15:10:

Nogen der ved om hun er taget hjem?....synes ikke hun har haft annonce på de sidste 5-6 dage :mellow:

Slet ingen der ved hvad der er blevet af Eva?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samba skrev, 1 time siden:

Slet ingen der ved hvad der er blevet af Eva?

Hun er vel bare taget hjem på ferie .. Det ser ud til , at der har været vagtskifte , så Kate nu er klar til at passe forretningen ... 

PETITE KATE ♡♡ Garanti for ægte billeder️GODE PRISER+ TOPSERVICENEW VIDEO & FOTO - Annoncelight

Redigeret af Vendelboen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige besøgt Eva og kan varmt anbefale hende. Dejligt rent sted med bad. Det er rigtigt at hun ikke kan lide sprøjt på ansigt og krop men det aftalte vi inden at vi skulle undgå. Super lækker krop og fantastiske store tunge bryster der indbyder til at blive kælet for og til at massere pikken. Hun sutter virkelig godt og dybt. Nåede desværre ikke have sex med hende da hun tømte mig helt inden. Hun nåede lige at få pikken ud af munden inden jeg kom med hjælp af hænderne ud over mig selv. Hun var meget hjælpsom med rengøringen bagefter. Absolut anbefalelsesværdig kvinde hvis man kan lide store bryster. Fin engelsk og spørger meget ind til hvad man gerne vil have hun gør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...