Mr Black 485 Skrevet 10. Januar, 2021 (edited) Hvad er formålet egentlig med at have et rum for generel debat hvor der typisk bliver taget emner op af politisk karakter, samtidig med at jeg kan forstå man ikke må skrive politiske indlæg ifølge reglerne ? mystisk holdning alligevel, eller måske det er ok bare man har de rigtige politiske holdninger ? For når jeg sådan sidder og læser indlæg igennem så synes jeg godt nok der er mange der afspejler en politisk holdning ! Redigeret 10. Januar, 2021 af Mr Black 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KukHans Skrevet 10. Januar, 2021 Jeg er enig med dig, men tror simpelthen at debatterne vil gå op i hat og briller, og folk vil skændes så det brager, for er det noget man kan blive uenig om samt dødlig uvenner, ja så er det politik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 10. Januar, 2021 (edited) KukHans skrev, for 11 minutter siden: Jeg er enig med dig, men tror simpelthen at debatterne vil gå op i hat og briller, og folk vil skændes så det brager, for er det noget man kan blive uenig om samt dødlig uvenner, ja så er det politik. Ok så det er et spørgsmål om at pakke sine politiske holdninger så grundigt ind i vat og servere dem tilstrækkeligt snedigt for at lovlig gøre dem ? ..jeg er bare mest tilhænger af at kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade, men ok det er jo ikke mit forum så jeg må jo acceptere reglerne, selvom jeg lige her synes det er en fjollet regel, eller et fjollet rum..når man nu ikke må skrive sin mening i en debat om et politisk emne alligevel hvorfor så overhovedet tillade sådan et rum med sådanne emner ? Redigeret 10. Januar, 2021 af Mr Black 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KukHans Skrevet 10. Januar, 2021 Mr Black skrev, for 2 minutter siden: Ok så det er et spørgsmål om at pakke sine politiske holdninger så grundigt ind i vat og servere dem tilstrækkeligt snedigt for at lovlig gøre dem ? ..jeg er bare mest tilhænger af at kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade, men ok det er jo ikke mit forum så jeg må jo acceptere reglerne, selvom jeg lige her synes det er en fjollet regel, eller et fjollet rum..når man nu ikke må skrive sin mening i en debat om et politisk emne alligevel hvorfor så overhovedet tillade sådan et rum med sådanne emner ? jamen igen er fuldstændig enig, og jeg er langt fra enig med dem som styrer dette forum, syntes det virker ret underligt indimellem, men jeg/vi kan ikke gøre så meget ved det . Vi kan smutte hvis ikke bryder os om det . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 10. Januar, 2021 Mr Black skrev, for 25 minutter siden: Hvad er formålet egentlig med at have et rum for generel debat hvor der typisk bliver taget emner op af politisk karakter, samtidig med at jeg kan forstå man ikke må skrive politiske indlæg ifølge reglerne ? mystisk holdning alligevel, eller måske det er ok bare man har de rigtige politiske holdninger ? For når jeg sådan sidder og læser indlæg igennem så synes jeg godt nok der er mange der afspejler en politisk holdning ! jeg kan se at du har været medlem siden 2018. Så ved du også at der HAR været et politisk forum her som er blevet lukket ned . Jeg tror admin brugte rigtig rigtig meget tid på det formentlig grundet mange anmeldelser om personangreb. Og jeg tror at det tilsidst hang dem ud af halsen at skulle bruge så meget tid og energi på det forum. ( er min tolkning ) Og nu er det helt forbudt at diskutere politiske emner. Når man har været lige ved at brække sig over noget så vil man for alt i verden gerne undgå at smage det igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 10. Januar, 2021 Lady C skrev, for 5 minutter siden: jeg kan se at du har været medlem siden 2018. Så ved du også at der HAR været et politisk forum her som er blevet lukket ned . Jeg tror admin brugte rigtig rigtig meget tid på det formentlig grundet mange anmeldelser om personangreb. Og jeg tror at det tilsidst hang dem ud af halsen at skulle bruge så meget tid og energi på det forum. ( er min tolkning ) Og nu er det helt forbudt at diskutere politiske emner. Når man har været lige ved at brække sig over noget så vil man for alt i verden gerne undgå at smage det igen. Tak for info og ja jeg har været her siden 2018, jeg er dog ny i at debattere her da jeg indtil videre har koncentreret mig om at læse og anmelde lækre gp’ere..tænker bare jeg skal holde mig til det, for generel debat rummet virker lige en anelse for indspist for mig. Hvis man vil have et generel debat rum, så må man acceptere alle holdninger og politiske synspunkter, mener jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KukHans Skrevet 10. Januar, 2021 Lady C skrev, for 5 minutter siden: jeg kan se at du har været medlem siden 2018. Så ved du også at der HAR været et politisk forum her som er blevet lukket ned . Jeg tror admin brugte rigtig rigtig meget tid på det formentlig grundet mange anmeldelser om personangreb. Og jeg tror at det tilsidst hang dem ud af halsen at skulle bruge så meget tid og energi på det forum. ( er min tolkning ) Og nu er det helt forbudt at diskutere politiske emner. Når man har været lige ved at brække sig over noget så vil man for alt i verden gerne undgå at smage det igen. Har været medlem on/off siden EG startede i 2013 og tonen har aldrig været mere vulgær herinde som den har været det sidste år, og der har ikke været politisk forum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 10. Januar, 2021 (edited) Ups, endnu en regel som jeg overtrådte der, undskylder mange gange vi bruger nok ikke samme briller så..for jeg ser politisk indhold alle vejne i generel debat rummet..fair nok, som sagt er det jo ikke mit forum og i giver den bare gas.. Jeg deler ikke jeres politiske overbevisninger, men sådan er det jo..jeg er vant til modgang på sociale fora da de sjældent mener det samme som mig Redigeret 10. Januar, 2021 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 10. Januar, 2021 (edited) Taaak gerne en Rød Tuborg så, den ville passe smukt ind i forum her..hvis du forstår sådan en lille en pakket ind i vat ? Redigeret 10. Januar, 2021 af Mr Black 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg