Guest Aros Skrevet 10. Januar, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Allerede nu viser tråden prøv lige at kigge indad - du er ikke bedre selv. Hvorfor er der det behov for at pege fingre af alle andre. Skrive at du er jo ikke bedre selv, så derfor kan du ikke tillade at bede andre om at opføre sig bedre. Jeg lærte for meget lang tid siden, at vil man ændre noget, så skal man ændre sin egen adfærd til at starte med, så kan være så heldig at omgivelserne også ændre sig. Tror faktisk kukhans har fat i noget af det rigtige ift gammel nag og diverse tilhængere/haters som fortsætter ufortrødent. Jeg ville selv ønske at jeg kunne slippe "gammelt nag", det er svært når jeg føler mig trådt på, så hænger det desværre ved. Men forsøger at undgå konfrontationer herinde, det er en nytteløs uendelig kamp som mit liv er for dyrebart til. Dagens tanke: forandringer starter hos den enkelte og for pokker hvor glæder jeg mig til at kunne lave en fræk aftale når samfundet tillader dette. Det er utroligt klogt skrevet og jeg er meget enig. Jeg synes også, at man bør selv at vise vejen først, dyrke lidt selvindsigt og selvkritik, og hvis man mener, at det ikke er i orden at tale grimt om andre - så starter det hos en selv, og man er ikke uskyldig der, fordi man synes modparten er jordens største idiot eller en gruppe af brugere herinde er det, og så derfor må man gerne svine dem. Redigeret 10. Januar, 2021 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Groob 7 Skrevet 10. Januar, 2021 Lady C skrev, for 3 timer siden: Kill them with kindness... Eller som Quark sagde " man kommer længere med en kølle og et smil, end et smil alene" Har tit tilbudt folk sukker, når de har stået og bitchet(garanteret politisk ukorrekt) men lyder dumt at sige stodderet??!! You get my point I'm sure.. Anywho, ønsker stadig en skide god dag derude! Smil for helvede eller himlen, bare smil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 12. Januar, 2021 Mr Black skrev, den 10-01-2021 at 12:43: Men TS nu gør du det jo selv..altså hakker på en bestemt gruppe mennesker som du ikke bryder dig om hehehe hvem, hvad, hvor....er der igen nogen der ikke har samlet hunde lorten op efter sig, fy skamme mon ikke det nedbrydes naturens vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg