Hop til indhold

Recommended Posts

tronheim skrev, for 3 timer siden:

Tror  ikke helt du fangede mine ord , men havde heller ikke forventet flertallet ville fange dem .Fair nok !

 

Så burde du overveje en ekstra gang hvad du skriver, hvis du forventer flertallet ikke forstår dig, frem for at skrive nedladende til os der ikke forstår dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonym bruger skrev, for 2 timer siden:

Så burde du overveje en ekstra gang hvad du skriver, hvis du forventer flertallet ikke forstår dig, frem for at skrive nedladende til os der ikke forstår dig.

Tag det ikke så tungt hvis du ikke forstod hvad han sagde. Jeg er selv en del af flertallet der heller ikke forstod det. Tror bare at det skal tolkes som værende så vagt formuleret at der nok ikke er en kæft det fatter meningen med det. 

Det er i grunden sjovt at dem der kommenterer at en tråd er løbet af sporet ikke selv er blege for at fortsætte afsporingen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 18 timer siden:

Tag det ikke så tungt hvis du ikke forstod hvad han sagde. Jeg er selv en del af flertallet der heller ikke forstod det. Tror bare at det skal tolkes som værende så vagt formuleret at der nok ikke er en kæft det fatter meningen med det. 

Det er i grunden sjovt at dem der kommenterer at en tråd er løbet af sporet ikke selv er blege for at fortsætte afsporingen. :D

SE LIGE HELE SVARET : Stopper herfra !  God dag ogsaa til dig .

Tror  ikke helt du fangede mine ord , men havde heller ikke forventet flertallet ville fange dem .Fair nok !

men , hvis du vil have det uddybbet , saa send en PM  , Synes ikke vi skal ende i flere lange konversationer her ,

som ender i mundhuggeri , som ofter sker her i Forum .

God dag til dig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...