Jogge 1727 Skrevet 13. Februar, 2021 Liv skrev, for 16 timer siden: Kan du holde to meters afstand til pigen? Fra ansigt til ansigt? Ja da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 14. Februar, 2021 Liv skrev, den 12.2.2021 at 08:27: Kan du holde to meters afstand til pigen? Begrundelsen for brug af mundbind er jo netop at der er situationer, hvor man ikke kan holde to meters afstand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 14. Februar, 2021 Nicolai97 skrev, 1 time siden: Begrundelsen for brug af mundbind er jo netop at der er situationer, hvor man ikke kan holde to meters afstand. Nej, det har du misforstået. Begrundelsen er, at kombinationen af tiltag virker bedre end tiltagene gør enkeltvist. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 14. Februar, 2021 Advarsel skrev, for 9 timer siden: Nej, det har du misforstået. Begrundelsen er, at kombinationen af tiltag virker bedre end tiltagene gør enkeltvist. Nå, jeg synes ellers det var det Brostrøm sagde. Men det er måske noget han har misforstået. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 859 Skrevet 14. Februar, 2021 Rust in Peace skrev, den 8.1.2021 at 21:21: Oprettede en anmeldelse her til eftermiddag - blot for at få besked fra pigen om at hun nu har fået besøg af politiet med en bøde på 10.000 DKK. Om det var min anmeldelse der gjorde det eller hendes egen annonce ved jeg ikke - men det er mildest talt synd og skam for hende. Derfor en opfordring til at undlade anmeldelser i en tid, hvor pigerne ikke lovligt kan arbejde og vi ikke besøge dem, uden at det får konsekvenser for dem. Naturligvis er det synd for pigen og jeg er enig i at man skal undlade at skrive anmeldelser indtil Corona restriktionerne er væk. En anmeldelse på Eroguide er jo direkte at udlevere pigen, men jeg vil hævde at der findes en næsten fuldt legal variation. Det kan ikke forbydes at en pige får besøg af den god bekendt f.eks. til en kop kaffe. Jeg er næppe den eneste der kommer i brunst ved indtagelse af kaffe og hvis pigen har det på samme måde må det være fuldt legalt at have sex med hinanden. Både herren og den søde pige har aftalt at der (officielt) at alene har været tale om et sympati-knald, behøver man kun ha' en lille historie om hvor man kender hinanden fra. Og så skal både gæsten og den søde pige naturligvis huske at slette alle sms beskedder der vedrører besøget. Denne løsning kan naturligvis kun anvendes ved "privat og diskret" besøg, klinikker holder jeg mig langt væk fra indtil der kommer normale tilstande igen Mvh Balshoi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 15. Februar, 2021 Nicolai97 skrev, for 13 timer siden: Nå, jeg synes ellers det var det Brostrøm sagde. Men det er måske noget han har misforstået. Det er både og, naturligvis. Men af den grund er det du skrev heller ikke begrundelsen Så du har nok ikke hørt helt efter sammenhængen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 17. Februar, 2021 Diskusprolaps skrev, den 8.1.2021 at 23:58: Det tvivler jeg på at de gør, da det er i strid med dansk lovgivning. Hører ind under lov om politiagenter, hvor de ikke selv må opfordre eller medvirke til ulovligheder. Den slags kreativitet hører hjemme i udenlandske krimier det kan jeg så absolut bekræfte de præcis gør . og da det ikke lykkes første dag at lave aftale så skriver de næste dag og spørger om incall 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kati_arhus 719 Skrevet 16. Juni, 2021 Midtvestagurken skrev, den 24.1.2021 at 17:14: Great to hear from you @kati_arhusThank you too Any chance you will be coming back? Hello:) oh I am not planning to. But somehow I miss some of you guys!:) Take care! Kiss 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg