Hop til indhold
pdrhan

FREDEMUSEEEN Scam pas på!

Recommended Posts

Vil have kontakt på whatsapp , er frisk nok , fræk , sender billeder mv , når så aftalen skal i hus , får hun en "veninde" til at køre hende , for så er hun fri for det selv , skriver så når hun er ved at være der , at man lige skal overføre pengene til hendes venindes mobilepay,før går hun ikke ud af bilen,,,,javeljaa , det blev der så ikke noget af......

kan ikke linke da jeg nu har blokeret hende på SD , så brødre , pas på!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en klasiker. Har prøvet begge versioner af denne... send penge før hun kommer (imens hun er på vej) og send penge før hun lukker mig ind. 

Den virker nok på nogen da deres blod ikke er i hovedet når de når dertil, hvilket er hvad de håber på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeo skrev, for 1 time siden:

Det er en klasiker. Har prøvet begge versioner af denne... send penge før hun kommer (imens hun er på vej) og send penge før hun lukker mig ind. 

Den virker nok på nogen da deres blod ikke er i hovedet når de når dertil, hvilket er hvad de håber på. 

Ja , den går bare ikke mere , tror vi alle har prøvet det,,,det startede med hun ville have penge til at betale hendes SD abonnement igår da det udløb sagde hun, jeg sagde hun kunne komme her idag og så ville jeg forny det sammen med hende, og så prøvede hun at scamme på den anden måde at veninden havde kørt hende herud og ville have jeg skulle overføre før hun kom.....yeah right.....bye bye....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste først titlen på den her tråd som: "FEDEMUSEN" og tænkte ja det var godt nok satans, at kalde sit profilnavn ligefrem "FEDEMUSEN" så er man vel over de 300kg eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oldboy2800

Hun er da overhovedet ikke til noget som helst. Jeg har skrevet og fået lidt svar på SD og lidt på whatsapp

Jeg kan kun sige en ting: Godnat og sov godt ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun siger til mig hun har bil, og gerne vil have penge til kørsel til sønderjylland, til sin stakkels bedstefars begravelse
det bliver så på tomlen )
Men sender da en del snap, som jeg ikke mener man kan snyde med , med lækre dildo i sport i 2 eren bl a

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte hende og det gik som det skulle.. betalte forud, og hun kom en time efter.. vi hyggede os meget, så kan ikke forstå hun har snydt..://

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vælger at sætte min lid til de sidste to indlæg i denne tråd. De virker ret troværdige, synes jeg. 

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Jeg vælger at sætte min lid til de sidste to indlæg i denne tråd. De virker ret troværdige, synes jeg. 

 

Altså @underdog40...... synes helt klart @MR.A er mest troværdig - han er oprettet som bruger for 4 timer siden, @19M59 som jeg tror er bruger eller Mr.As password til EG, ja han har kun været her 3 timer. Man kan alligevel nå meget på en time. :rolleyes:

Love 

Sentio

ps. Hvem bruger ordet sutte i disse dage ;)

Redigeret af Sentio

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu mødt hende..... men dog var jeg sikker på hun tog røven på mig . Ingen svar i over en time efter jeg havde sendt forud - pludselig stod hun foran min hoveddør . God oplevelse herfra , rigtig dejligt blow:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimlange skrev, for 4 timer siden:

Jeg har nu mødt hende..... men dog var jeg sikker på hun tog røven på mig . Ingen svar i over en time efter jeg havde sendt forud - pludselig stod hun foran min hoveddør . God oplevelse herfra , rigtig dejligt blow:D

Hvor er det skægt nu nævner det....for på det tidspunkt hvor du overførte pengene til hende, var hun sammen med mig. Jeg husker tydeligt hun sagde: "Fedt mand. Kim har lige overført udbetaling til en rigtig god oplevelse og et rigtig dejligt blow. Så jeg må altså videre Hr. Underdog40, ohhh du Guds gavmilde gave til kvinder på hele planeten". (Det var hendes ord)

Så vendte jeg ballonen (jeg er jo ballonskipper i min fritid) og vi satte kursen tilbage mod Danmark og afbrød vores ballontur over Serengeti hvor Ariana Grande holdt udendørs intimkoncert for parkens vilde dyr og os. Skidt pyt.

Godt du fik en god oplevelse, det er det vigtigste.   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimlange skrev, den 20.1.2021 at 22:05:

nogen der eventuelt har nogle råd

Absolut, ahøm... Lav aldrig falske anmeldelser, de skader så meget mere end de gavner.

Ser du problemet er at de er super gennemskuelige, mennesker der snyder andre på den måde stod nemlig ikke forrest da IQ'en blev justeret ind. Altså de snyder fordi de ikke kan finde ud af andet, og det er jo ganske tragisk. Men den lave IQ og uduelighed generelt er også årsagen til at de falske anmeldelser, relativt hurtigt bliver gennemskuet. Ofte af irriterende mænd der fulgte lidt med i skolen i stedet for at sidde og slikke på vinduet.

Og så velkomment til, ser frem til flere anmeldelser herinde fra din hånd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 42 minutter siden:

Hvor er det skægt nu nævner det....for på det tidspunkt hvor du overførte pengene til hende, var hun sammen med mig. Jeg husker tydeligt hun sagde: "Fedt mand. Kim har lige overført udbetaling til en rigtig god oplevelse og et rigtig dejligt blow. Så jeg må altså videre Hr. Underdog40, ohhh du Guds gavmilde gave til kvinder på hele planeten". (Det var hendes ord)

Så vendte jeg ballonen (jeg er jo ballonskipper i min fritid) og vi satte kursen tilbage mod Danmark og afbrød vores ballontur over Serengeti hvor Ariana Grande holdt udendørs intimkoncert for parkens vilde dyr og os. Skidt pyt.

Godt du fik en god oplevelse, det er det vigtigste.   

 

 

EksilKøbenhavner skrev, for 4 minutter siden:

Absolut, ahøm... Lav aldrig falske anmeldelser, de skader så meget mere end de gavner.

Ser du problemet er at de er super gennemskuelige, mennesker der snyder andre på den måde stod nemlig ikke forrest da IQ'en blev justeret ind. Altså de snyder fordi de ikke kan finde ud af andet, og det er jo ganske tragisk. Men den lave IQ og uduelighed generelt er også årsagen til at de falske anmeldelser, relativt hurtigt bliver gennemskuet. Ofte af irriterende mænd der fulgte lidt med i skolen i stedet for at sidde og slikke på vinduet.

Og så velkomment til, ser frem til flere anmeldelser herinde fra din hånd :)

Jeg kan se at der er rigtig mange der faktisk snyder og tager røven på mændene herinde ..... er der ikke en lille chance for man kan se om de er reelle ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
underdog40 skrev, for 41 minutter siden:

Serengeti hvor Ariana Grande holdt udendørs intimkoncert for parkens vilde dyr og os. Skidt pyt.

Jeg vidste ikke at Ariana Grande holdt intimkoncert i Serengeti her for et par dage siden...

Og godt at du kom godt hjem så hurtigt, her i disse for rejser så vanskelige tider...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...