Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Januar, 2021 En mand læser en annonce hvori der tilbydes massage og sex på en thaiklinik. Uhhhh tænker manden, det går da slet ikke. Jeg sidder jo ikke her og læser annoncer for at finde et sted jeg kan besøge, slt ikke da, men for at sørge for loven overholdes. Jeg skynder mig at tippe politiet. ( Jeg har alligevel ikke penge til at besøge stedet, og sidst jeg besøgte hende var jeg ikke helt tilfreds med prisen og ydelsen) https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2021-01-07-kvinde-anholdt-for-at-holde-aabent-i-massageklinik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 668 Skrevet 7. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: En mand læser en annonce hvori der tilbydes massage og sex på en thaiklinik. Uhhhh tænker manden, det går da slet ikke. Jeg sidder jo ikke her og læser annoncer for at finde et sted jeg kan besøge, slt ikke da, men for at sørge for loven overholdes. Jeg skynder mig at tippe politiet. ( Jeg har alligevel ikke penge til at besøge stedet, og sidst jeg besøgte hende var jeg ikke helt tilfreds med prisen og ydelsen) https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2021-01-07-kvinde-anholdt-for-at-holde-aabent-i-massageklinik Har godt læst det, ved vi hvem det er?? Hvis dette breder sig i branchen, så bliver det langt mellem pigerne - øv, en spade, hvis Politiet synes massage klinikkerne skal lukke havde de nok selv læst på de forskellige sex- sider knus Servicesboy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 7. Januar, 2021 Det er måske ikke det allermest geniale at holde åbent i tiden, men det vil jeg ikke være dommer over ( Dem er der nok af ). Hvis der så samtidig er problemer med opholdstilladelse så virker det ærlig talt for dumt af hende/dem. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 942 Skrevet 7. Januar, 2021 Hvorfor skal dem der holder ulovligt åbent fredes....det er jo det glade vanvid at ville beskytte lovbrydere, TAK til de piger der overholder reglerne. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Januar, 2021 MrLovaLova skrev, for 5 minutter siden: Det er måske ikke det allermest geniale at holde åbent i tiden, men det vil jeg ikke være dommer over ( Dem er der nok af ). Hvis der så samtidig er problemer med opholdstilladelse så virker det ærlig talt for dumt af hende/dem. Nej det er da ikke smart. Jeg har også undret mig over de der har annonceret med adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Januar, 2021 reknas skrev, for 2 minutter siden: Hvorfor skal dem der holder ulovligt åbent fredes....det er jo det glade vanvid at ville beskytte lovbrydere, TAK til de piger der overholder reglerne. Det er bare det at jeg finder stikkervirksomhed noget af det laveste et menneske kan synke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 7. Januar, 2021 Behøver vel ikke nødvendigvis være en stikker. Flere piger har annoncer hvor de skriver hvilke dage de arbejder. En betjent kan jo bare ringe og bestille tid. Så dukker han op på adressen i civil, og kan anholde pigen. Aner ikke om det er sådan politiet arbejder, men de ville nok kunne tage mange piger på de måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 7. Januar, 2021 Val Venis skrev, for 2 minutter siden: Behøver vel ikke nødvendigvis være en stikker. Flere piger har annoncer hvor de skriver hvilke dage de arbejder. En betjent kan jo bare ringe og bestille tid. Så dukker han op på adressen i civil, og kan anholde pigen. Aner ikke om det er sådan politiet arbejder, men de ville nok kunne tage mange piger på de måde. Sådan arbejder politiet ikke, i hvert fald ikke, hvis etaten følger lovgivningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tranporter 60 Skrevet 7. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden: Det er bare det at jeg finder stikkervirksomhed noget af det laveste et menneske kan synke. Næsten på linie med P-vagter... - dog ligger P-vagter, under stikkerniveau... ! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Januar, 2021 Val Venis skrev, for 10 minutter siden: Behøver vel ikke nødvendigvis være en stikker. Flere piger har annoncer hvor de skriver hvilke dage de arbejder. En betjent kan jo bare ringe og bestille tid. Så dukker han op på adressen i civil, og kan anholde pigen. Aner ikke om det er sådan politiet arbejder, men de ville nok kunne tage mange piger på de måde. Hvis du læser artiklen står der at stedet blev anmeldt, så det er ikke politiets eget initiativ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 668 Skrevet 7. Januar, 2021 reknas skrev, for 48 minutter siden: Hvorfor skal dem der holder ulovligt åbent fredes....det er jo det glade vanvid at ville beskytte lovbrydere, TAK til de piger der overholder reglerne. Jeg er bare lidt vægelsindet her, for selvfølgeligt skal pigerne følge lovgivningen, også i forhold til Corona, noget andet er i forhold til skat, det hører vi ikke meget om Og så er især de udenlandske piger godt og grundigt i klemme, - de kan måske ikke rejse hjem, og hvad skal tiden så gå med?? Besøg af os eller læse " ude og hjemme" på dansk knus Servocesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 63 Skrevet 7. Januar, 2021 (edited) Val Venis skrev, for 40 minutter siden: Behøver vel ikke nødvendigvis være en stikker. Flere piger har annoncer hvor de skriver hvilke dage de arbejder. En betjent kan jo bare ringe og bestille tid. Så dukker han op på adressen i civil, og kan anholde pigen. Aner ikke om det er sådan politiet arbejder, men de ville nok kunne tage mange piger på de måde. Det burde de også at gøre, men det er der nok ikke ressourcer til. Men det er nok heller ikke lovligt... Redigeret 7. Januar, 2021 af John Travolta Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 7. Januar, 2021 Betjente er kunder ligesom os. De trænger også til massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 7. Januar, 2021 Stikker er ikke en værdig ting for nogen at være. Tror dog godt, at det kunne betale sig for politiet at stene lidt annoncer og tage på besøg ved dem som skriver adresse på. Guderne skal vide statskassen godt kunne bruge et indskud. Der ville være noget poetisk i at dem som bryder restriktionerne hjalp med at betale hjælpepakkerne til dem som overholder dem Mon ikke der ville være en flink betjent eller to, som ville melde sig frivilligt til at kigge annoncer igennem, hvis han fik et privat rum og nogle vådservietter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 7. Januar, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden: Stikker er ikke en værdig ting for nogen at være. Tror dog godt, at det kunne betale sig for politiet at stene lidt annoncer og tage på besøg ved dem som skriver adresse på. Guderne skal vide statskassen godt kunne bruge et indskud. Der ville være noget poetisk i at dem som bryder restriktionerne hjalp med at betale hjælpepakkerne til dem som overholder dem Mon ikke der ville være en flink betjent eller to, som ville melde sig frivilligt til at kigge annoncer igennem, hvis han fik et privat rum og nogle vådservietter. Det ville være en bedre forretning at sætte politiet til at drikke øl for at sælge panten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 7. Januar, 2021 Er det egentligt kun sælgeren, der straffes under corona nedlukning... hvad med kunden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Guffer Skrevet 7. Januar, 2021 Tranporter skrev, 1 time siden: Næsten på linie med P-vagter... - dog ligger P-vagter, under stikkerniveau... ! Det lyder som om at du bidrager til p-vagternes løn Men det er jo med parkering som så meget andet , det er de få der ødelægger det for de fleste ... “ Bare en tanke “ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 7. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 1 time siden: Det er bare det at jeg finder stikkervirksomhed noget af det laveste et menneske kan synke. Jeg kunne ikke være mere enig, folk skulle få sig et liv og koncentrere sig om deres egen butik ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 7. Januar, 2021 Mr Black skrev, for 43 minutter siden: Jeg kunne ikke være mere enig, folk skulle få sig et liv og koncentrere sig om deres egen butik ! Så hvis vi ser handel med stoffer på et gadehjørne, så vender vi hovedet den anden vej. For vi vil ikke være stikkere. Hvis vi ser forældre fysisk afstraffe deres børn, så lader vi som ingenting. Vi vil ikke være stikkere. Hvis en beruset sætter sig ind i en bil for at køre, så gør vi intet. For vi vil ikke være stikkere. Helt ærligt så synes jeg, at det er en underlig mentalitet, som breder sig. Hvis man observerer noget ulovligt, så må man endelig ikke underrette politiet, for så er man en stikker. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 7. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: En mand læser en annonce hvori der tilbydes massage og sex på en thaiklinik. Uhhhh tænker manden, det går da slet ikke. Jeg sidder jo ikke her og læser annoncer for at finde et sted jeg kan besøge, slt ikke da, men for at sørge for loven overholdes. Jeg skynder mig at tippe politiet. ( Måske det er samfundssind.. hvem ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 7. Januar, 2021 (edited) Benjamin skrev, for 43 minutter siden: Så hvis vi ser handel med stoffer på et gadehjørne, så vender vi hovedet den anden vej. For vi vil ikke være stikkere. Hvis vi ser forældre fysisk afstraffe deres børn, så lader vi som ingenting. Vi vil ikke være stikkere. Hvis en beruset sætter sig ind i en bil for at køre, så gør vi intet. For vi vil ikke være stikkere. Helt ærligt så synes jeg, at det er en underlig mentalitet, som breder sig. Hvis man observerer noget ulovligt, så må man endelig ikke underrette politiet, for så er man en stikker. Jeg forstår ikke din pointe ? Tværtimod synes jeg folk bliver mere og mere småtskårede og kiggen over hækken typer, som om de føler sig som bedre og mere rigtige hvis de kan tage en eller anden i at bryde en lov..lol Og jeg får skiftevis kuldegysninger og kløe over hele kroppen af at tænke tanken til ende, og lyst til at åbne alle vinduer og høre dødsmetal på fuld skrald hele natten, bare for at pisse på folks små hjerner. ps..når du nu er endnu en af de der selvfede frelste typer, hvordan kan du så få det til at passe med at være på sådan et forum som det her ? Redigeret 7. Januar, 2021 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 7. Januar, 2021 Mr Black skrev, 1 time siden: Jeg forstår ikke din pointe ? ps..når du nu er endnu en af de der selvfede frelste typer, hvordan kan du så få det til at passe med at være på sådan et forum som det her ? Selvfølgelig forstår du ikke min pointe, det kan tydligt ses af dine kommentarer, og så slutter du med at kalde mig "en af de der selvfede frelste typer", hvilket er et personangreb. Prostitution er ikke forbudt i Danmark, så det "at være på sådan et forum som det her" Eroguide er ikke upassende. Derimod er dit debat niveau problematisk. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1905 Skrevet 7. Januar, 2021 Jeg ville ikke selv have gjort det, men jeg kan ikke have så ondt i røven at en har anmeldt det. Fair nok nogen tager let på pandemien, men for andre der er i risikogruppen eller har mistet sit job pga. af det, kan det være provokerende at så åbenlys lovbrud i en branche, hvor der alt andet lige er tæt kontakt og høj smitterisiko. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Januar, 2021 Elprebsi skrev, for 1 minut siden: tæt kontakt og høj smitterisiko Det er selvfølgelig rigtig, men en thaipige har nok færre menneskelige kontakter pr dag, end langt de fleste danskere som bevæger sig lidt rundt i samfundet. Hun har måske 5-8 kunder pr dag, og køber nok ind en gang pr dag, så det er stærkt begrænset hvor mange hun er i nærheden af Men hele humlen i denne sag er for mig, at der rent faktisk er et menneske der sidder og kigger annoncer igennem, for at finde nogen at anmelde! For det er jo ikke for at finde en han kan besøge at han sidder og læser annoncer? Jeg kan bare slet ikke have mennesker der går i så små sko og er så nævenyttige. Sølle eksistens, i mine øjne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 7. Januar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden: Hvis du læser artiklen står der at stedet blev anmeldt, så det er ikke politiets eget initiativ Der er mange steder der er blevet anmeldt herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg