Hop til indhold
Footboy

GP til footjob / fodjob søges

Recommended Posts

Har besluttet, at jeg i år skal have udlevet min fod fetish meget mere. Jeg håber derfor på jeres hjælp til at finde GP’er i Region Hovedstaden (som minimum på Sjælland), som mestrer denne service. Helt konkret søger jeg en (eller flere), der med glæde får sine fødder tilbedt (læs slikket) og som kan returnere tjenesten med et langt olie footjob med god teknik. Altså en seance kun med fødderne i fokus. 

Det kan være svært at gennemskue på diverse annoncer, hvor meget erfaring vedkommende har, og hvad det dækker over, når der blot står, at der tilbydes “fod fetish”.

Håber at en sådan GP findes derude :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Footboy skrev, for 7 timer siden:

Har besluttet, at jeg i år skal have udlevet min fod fetish meget mere. Jeg håber derfor på jeres hjælp til at finde GP’er i Region Hovedstaden (som minimum på Sjælland), som mestrer denne service. Helt konkret søger jeg en (eller flere), der med glæde får sine fødder tilbedt (læs slikket) og som kan returnere tjenesten med et langt olie footjob med god teknik. Altså en seance kun med fødderne i fokus. 

Det kan være svært at gennemskue på diverse annoncer, hvor meget erfaring vedkommende har, og hvad det dækker over, når der blot står, at der tilbydes “fod fetish”.

Håber at en sådan GP findes derude :-)

Det må jo selvfølgelig vente til efter lockdown :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Udenlandsdansker skrev, for 37 minutter siden:

Jeg har haft fornojelsen af hendes smaa sexede fusser, baade paa mine skuldre, I mine albueled og omkring vedhaenget. Hun er aldeles anbefalesvaerdig og meget flexibel paa alle omraader:) 

Tak for input - hun lyder helt perfekt ;)

Redigeret af Footboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Footboy skrev, for 5 timer siden:

ar du selv haft fornøjelsen af hende?

Ikke endnu, men har i den grad kig på de små lækre fødder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...