CelinaGold 103 Skrevet 6. Januar, 2021 (edited) Søger en ultra god fotograf til fotografering af mig! helst gerne i Esbjerg området, da jeg befinder mig her pt! det skal være det bedste af det bedste! da jeg trænger til at udfylde mit portofolie Redigeret 6. Januar, 2021 af Keeper Billeder 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 6. Januar, 2021 Synes bestemt ikke dine nuværende billeder fejler noget. nydelige pige. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CelinaGold 103 Skrevet 6. Januar, 2021 Grenå skrev, Lige nu: Synes bestemt ikke dine nuværende billeder fejler noget. nydelige pige. Mange tak! men vil gerne have taget lidt flere nye billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poolboy 88 Skrevet 6. Januar, 2021 Tænkte det samme og fik pludselig lyst til en tur til Esbjerg=;0) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HeinoH 48 Skrevet 11. Januar, 2021 Jeg kender måske en, der kan overtales til at køre dertil. Hvis det har interesse, så skriv PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 11. Januar, 2021 Sørg for at de ikke bliver for opstillede/over-redigerede, som der er en stor tendens til blandt danske piger og fotografer. Det er langt frækkere at kunne se hudens tekstur, end det plastik-agtige udtryk, som Photoshop hurtigt kommer til at give. Prøv evt at forehøre dig hos @Emmalie - det billede, hvor hun står ude i naturen og, hvor man kun ser hendes bryst, er efter min vurdering et af de mest erotiske, æstetisk smukke og spændende billeder jeg har set i dette univers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lektor 3 Skrevet 24. Januar, 2021 de første billeder du har på din profil, har fået så meget "marcipan-hud" man som fotograf, tænker er der så også manipuleret 10-15 kg af. når de er så redigerede, blive jeg straks mistænkelig. Jeg kan sagtens tage en model og pille 20kg af hende. men de sidste 3 billeder der naturlige , gav et meget mere ægte fornemmelse af hvem du er og hvordan din figur er. de gav lyst til at besøge dig. Jeg ville ikke personligt selv vælge en gudinde, med disse meget overredigerede billeder, da jeg selv har prøve at besøge en hvor der var pillet 20kg og 15 år af. men kan ikke hjælpe dig med billeder, da mit studie ligger på KBH vestegn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsMadsen 1 Skrevet 18. Maj Hej Celina, Giv lyd hvis du på et tidspunkt skal bruge en fotograf igen Vh. Mads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 285 Skrevet 18. Maj MadsMadsen skrev, for 7 timer siden: Hej Celina, Giv lyd hvis du på et tidspunkt skal bruge en fotograf igen Vh. Mads Hun har ikke været online i 3 år, så du skal nok ikke forvente svar lige med det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg