Hop til indhold
CelinaGold

God fotograf! I Jylland

Recommended Posts

Søger en ultra god fotograf til fotografering af mig! 
helst gerne i Esbjerg området, da jeg befinder mig her pt! 
det skal være det bedste af det bedste! 
da jeg trænger til at udfylde mit portofolie

Redigeret af Keeper
Billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Sørg for at de ikke bliver for opstillede/over-redigerede, som der er en stor tendens til blandt danske piger og fotografer. Det er langt frækkere at kunne se hudens tekstur, end det plastik-agtige udtryk, som Photoshop hurtigt kommer til at give.

Prøv evt at forehøre dig hos @Emmalie - det billede, hvor hun står ude i naturen og, hvor man kun ser hendes bryst, er efter min vurdering et af de mest erotiske, æstetisk smukke og spændende billeder jeg har set i dette univers.

Del dette indlæg

Link til indlæg

de første billeder du har på din profil, har fået så meget "marcipan-hud" man som fotograf, tænker er der så også manipuleret 10-15 kg af.   når de er så redigerede, blive jeg straks mistænkelig.    Jeg kan sagtens tage en model og pille 20kg af hende.

men de sidste 3 billeder der naturlige  , gav et meget mere ægte fornemmelse af hvem du er og hvordan din figur er.   de gav lyst til at besøge dig.

Jeg ville ikke personligt selv vælge en gudinde, med disse meget overredigerede billeder, da jeg selv har prøve at besøge en hvor der var pillet 20kg og 15 år af.
men kan ikke hjælpe dig med billeder, da mit studie ligger på KBH vestegn

Del dette indlæg

Link til indlæg
MadsMadsen skrev, for 7 timer siden:

Hej Celina, 

Giv lyd hvis du på et tidspunkt skal bruge en fotograf igen :)

Vh. 

Mads

Hun har ikke været online i 3 år, så du skal nok ikke forvente svar lige med det samme :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...