Hop til indhold
sand

Billig Aalborg

Recommended Posts

sand skrev, for 23 minutter siden:

Er det fake foto https://annoncelight.dk/showad/310689

Det tror ikke det er - hun annoncerer ofte med en anden pige, hvor man kan tage dem begge 

jeg må sige jeg aldrig selv har været der - jeg er ikke til store piger - men har læst om dem her på siden, og husker det som positiv omtale....

tag en for holdet - og lad os høre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gbcr skrev, for 3 minutter siden:

Har været der og gik igen :shock:

Hov hov - så nemt slipper du ikke - Hvorfor gik du??    Var de 2 piger??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej kun en den dag størrelsen passe på billedet men hun lugtede ikke godt og sår på ryggen så det blev nej tak men okay 200 kr er jo heller ikke en formue idag

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 37 minutter siden:

Ville gerne betale 200 kr for at slippe..........

Har du også besøgt hende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Det er hende der arbejder  med sin “datter” en gang i mellem. Tror annoncen blot hedder “Mor/datter”. 

Har besøgt hende for et års tid siden eller noget i den stil ,og med al respekt for kvinden, så faldt hun altså så meget uden for min smag, at jeg måtte takke pænt nej tak og gå igen. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
The Dark Knight skrev, for 1 time siden:

Det er hende der arbejder  med sin “datter” en gang i mellem. Tror annoncen blot hedder “Mor/datter”. 

Har besøgt hende for et års tid siden eller noget i den stil ,og med al respekt for kvinden, så faldt hun altså så meget uden for min smag, at jeg måtte takke pænt nej tak og gå igen. 

Ha ha, ja ganske enkelt så elsker den danske mand at kneppe en Ko uanset hvordan hun ser ud :huh:

Good luck og undskyld afsporing 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Jooo skrev, for 8 timer siden:

Lidt mærkeligt profil navnet er analpigen. Når hun ikke tilbyder anal :blink:

Det ved jeg nu ikke. Hun oprettede sin annonce i sommeren 2017 og tilbød vel analsex dengang. Har løbende gennem tiden set annoncer med hende og “datteren”, hvor “moderen” har haft anal med på menuen. Men det har hun så ikke længere eller ikke i øjeblikket i hvert fald. 

Måske det ikke er så nemt at skifte profilnavn, eller måske hun vil tilbyde analsex igen - ved det ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...