Hop til indhold
Nikolaj80

FKK Artemis, Berlin oktober 2020 - del 1

Recommended Posts

Hej alle :),

Her kommer en lille anmeldelse af min korte tur til Berlin i oktober 2020. Lige nu har jeg alt for meget fritid med alt for meget corona nedlukninger, så jeg har endeligt overskud og tid til en anmeldelse til dem som skulle være interesserede. Også selvom det foregik 3 måneder siden...

Jeg har haft kærlighed/had forhold til Artemis. Jeg havde en kanontur til Artemis august 2017 + marts 2018 og en meget skuffende tur til Artemis april 2019. I september 2020 efter halvandet år uden FKK tur kunne jeg mærke en irriterende velkendt kløen:biggrin:. Så jeg begyndte at undersøge muligheden for endnu en FKK tur. Corona tallene var på vej op igen efter sommeren med lave corona smittede. Og hvis jeg skulle afsted skulle det ske snarest...Jeg havde oprindeligt set mig en tur til Goldentime i Wien, men imens jeg planlagde blev Østrig orange i Udenrigsministeriets corona landkort. Så den tur blev skrottet, forsikringen ville ikke dække hvis jeg blev Corona syg under turen. Imens havde nogle tyske FKK klubber været åbne i 3 uger. Valget blev FKK Artemis, efter bl.a. positiv anmeldelse fra frenchlover1 og andre fra internationalsexguide.nl. Samt flybilletterne var suværent billigste fra Aalborg Lufthavn til Berlin. Andre destinationer som Düsseldorf var ca. 3-4 gange dyrene, så hvis jeg skulle afsted med fly var Berlin den mulighed med de allerbilligste flybilletter. Samtidigt havde Berlin de allerbilligste hotel priser. Jeg fik 5 overnatninger til 1200kr i Novum Gates Hotel Berlin 3 stjernet hotel tæt på Zoo Bahnhof meget centralt i et stille vej. Så det blev Berlin igen igen:).  

Jeg ankommer til Berlin torsdag 1. oktober sidst på eftermiddagen og tager bussen fra Tegel Flughafen til Zoo Bahnhof på 20 min. 2,90 Euro(førhen var det 2,80 Euro). Derfra er der ca. 10-15 min gåtur til hotellet. Jeg havde kun håndbagage med til sådan en kort tur på 5 dage. Pakker hurtig ud, jeg havde kun de allernødvendigste ting med bærbar pc, 1 sæt skiftetøj, ekstra undertøj+sokker. Samt tandbørste og barbergrej som jeg havde presset sammen i min rygsæk. 

Ca. 17.30 går turen til Artemis fra hotellet. Det tager ca. 50 min. gåtur i rask tempo. Jeg bliver modtaget i entreen fra en ansat som tager mit temperatur i panden(ikke via endetarmen:P heldigvis). Samt jeg viser id og udfylder kontaktinformationer i denne her coronatid. Mit temperatur er ok, jeg spørger ikke hvor det ligger jeg var bare glad for at kunne komme ind. Entreen er blevet 90 euro. Jeg bemærkede også at denne bowle med sorte gummi armbånd var rimeligt fyldt så det betydede at der ikke var så mange gæster/piger...Jeg tager et hurtigt brusebad og tager direkte ned til kælderen til wellnes området hvor jeg ville tage et kop te og danskvand i fred og ro, efter et lidt halv travt rejsedag. Og jeg ville først have pulsen ned. Den første pige kommer rimeligt hurtigt og satte sig ned ved siden af mig. Jeg har set hende før i alle mine ture til Artemis siden 2017. Det var Raissa fra Rumænien. Jeg er næsten sikker på at hendes billede er på Artemis Facebook side hvor man kan se hende bagfra i trappeområdet i pink g-streng og bh. Flot meget slank pige med en god røv. Lidt snak og corona emnet er selvfølgeligt på. Hun var opsat på vi skulle på værelset, men jeg ville først have aftensmad. Jeg var rimeligt sulten efter morgenmad og 2 små sandwich i flyveren. Jeg går så op for at spise aftensmad og jeg kunne konstatere der var ikke så mange gæster og måske halv så mange piger på end en normal mandag. Men standarden af piger er langt højere end sidst jeg var der i april 2019. TAK FOR DET! Kvalitet frem for kvantitet. Procent del af naturlige piger er meget langt højere end sidste gangs buttede plastik monstre. TAK! Tager et glas danskvand og går til kantinen. Hver anden bord i kantinen er skærmet af. Ikke noget problem når der alligevel ikke er så mange spisende som normalt. Kan ikke huske hvad vi fik den aften, men alle de aftensmad jeg fik på den tur var ok med friske grøntsager. Jeg satte mig i den anden ende og i den anden ende sad en gruppe piger og spiste sammen. En af dem snakkede højt og hendes stemme kunne jeg genkende uden at kunne sætte navn på. Spændende :)

Efter aftensmaden tog jeg igen noget danskvand i hovedbaren og satte mig op i sofaen 4 trin op i venstre side når man kommer ind fra indgangen. Artemis ligner næsten sig selv. Hver anden bar stol var væk i coronatiden og alle de mørkerøde sofaer rundt omkring var erstattet med nye lyse metalgrå sofaer. Samt de lange liggesteder omkring stripperstangen var væk og erstattet med med de nye lyse metalgrå lange sofaer. Jeg kan genkende nogle af pigerne helt tilbage fra 2017. Jeg kender ikke navnet på dem alle, men bl. a. hende vist tyske blondine med oppusstede bryster som går skævt og rumæner/roma looket spinkel langbenet langhåret brunette. Lidt efter lidt kommer en pige og introducerer sig selv. Bl. a. Salome fra Den Domenikanske Republik sød pige med sød rund numse, Chokolat fra Namibia med afrikansk numse med en fantastisk personlig. Meget behageligt menneske. 2 tyrkiske piger. Den første Delara sødt ansigt men vejer 10-12 kg for meget efter min smag og den anden smukke slanke lille Semaj med stramt krop. En ung Salma Hayek look nice:). Til sidst kommer en pige med mørkeblondt hår. Det var hendes stemme som jeg kunne genkende fra kantinen. Jeg sagde til hende jeg kunne genkende hendes stemme. Jeg får et kæmpe smil fra hende. Jeg kan stadigvæk ikke genkende hende, men det viste sig at være Lydia/Lidia fra Rumænien. Hun var en superstjerne i marts 2018, dengang var hendes udseende 10/10 med ungpige look. Hun er stadigvæk smuk, hun havde taget på siden sidst med 5-7kg, ja dengang var hun ekstra small størrelse nu normal slank sund vægt. Hun havde fået lidt kinder og hage derfor kunne jeg ikke genkende hende. Men stadigvæk flot pige. Sjov og udadvendt pige. En klub har brug for udadvendte typer som hende som skaber stemning og latter i klubben. Jeg takker nej til hende i første omgang, men sagde også til hende jeg ville med værelset med hende senere på aftenen eller i en af de andre dage. Jeg ville først slå mave efter aftensmaden. 

Lidt senere går jeg ned til kælderen igen og lægger mig ned i den der liggested med puder under trappen. Kort efter kommer bulgarske Tatiana og putter ved siden af mig. Hun byder sig til. Hun er høj og super langbenet, men med et kikset 80'er frisure. Kan I huske hende der sangerinden fra Laban fra 80'erne? Hun havde sådan en frisure bare med kortere lokker. Jeg håber ikke 80'er kvinde frisuren bliver på mode igen! Jeg takker nej og sagde at jeg ventede på Lidia. Ved tilfældighed var Lidia ved trappeområdet og lige så snart jeg nævnte hende dukker hendes hoved op ved nysgerrighed og jeg bad hende komme ned til mig. Tatiana flytter sig pænt væk ingen sure miner. Lidia putter ved siden af mig og jeg lægger min ene hånd ved hendes lænde og langsomt og forsigtigt ned mod røven:wub:. Når man har intensioner at tage en pige til værelset der må man pille forsigtigt er min erfaring. Hendes faste røv føles meget godt og jeg får jern på. Vi aftaler 30min. inde i værelset. Op ad trappen går jeg bevidst bag hende og har frit udsyn over hendes super lækre røv. Det er hun med på og vrikker ekstra med røven:D. Det er en af de velkendte tricks i Artemis når man går op 1. sal til værelserne med en pige. Går bag ved pigen og du får et fantastisk udsigt:razz:. Jeg giver hende et forsigtig finger og et lille klap i numsen på vej op og hun vrikker igen ekstra med røven. Nu er jeg mega liderligt og hun lover jeg skulle se mere til hendes røv inde i værelset. Vi aftaler standard 70euro/30 min. + 20 euro for sut uden kondom. Alle pigerne tilbyder nu + 20 euro for sut uden kondom. Godt med ensartet prissystem. Inde i værelset ligger jeg med ryggen og hun går i doggy. Som lovet så har jeg nu frit udsyn over hendes røv. Fantastisk udsigt og jeg ælter hendes faste røvbalder. Hun sutter min pik og derefter rider hun mig også i reverse cowgirl. Til sidst i doggy hvor jeg så kommer med et kæmpe brag. De bedste 30min. man kan får! God pige. Vi kommer ned igen og afregner.

Jeg tager endnu et aftensmad og drikkelse. Jeg skulle jo have nyt energi til anden runde. Efter aftensmaden endnu et tur til hovedbaren. Den ene pige efter den anden vimser rundt i klubben og det kan man kun nyde. Efter ca. 2 timer efter Lidia sidder jeg pludseligt sammen med Julia og hendes veninde. Hun var faktisk min allerførste pige i Artemis i 2017. Dengang kaldte hun sig Roberta. Rumæner med mørkeblondt hår. Lille og spinkel med en god røv og faste små bryster. Dengang var hun 28år og 46kg. Nu 31år og omkring 50kg. Har taget lidt på i balderne og lårene men stadigvæk flot pige. Hun beder om ryg massage bag baren og selvfølgeligt giver jeg hende nakke/skulder massage. Jeg masserer hende. Hun har et meget feminint krop med smalle skuldre og lille talje samt jeg masserer hende længere ned og ned. Til sidst giver jeg hende et lille klap over hendes lækre bagdel hvor hun strutter med den mens hun sidder ned. Nu er jeg liderligt igen og har halvfed på sofaen. Jeg spørger om hun vil med til værelset og hun virker positivt overrasket men sagde ja. Hendes veninde bemærkede jeg blev liderlig mens jeg masserede Julia og sagde jeg skulle massere hende efter jeg havde været på værelset med Julia. Julia er et langt kønnede udgave af legendariske Milla fra Sluseholmen, lidt samme type bare uden de lidt sørgmodige øjne. Frisk og udadvendt pige. Aftaler 70euro/30 min. + 20 euro for sut uden kondom. Starter med sut uden mens jeg lægger ned mens jeg ælter hendes røvbalder. Jeg er helt sikkert et numsemand selv om jeg også er vild med faste ungpige bryster. Derefter rider hun mig samt i reverse cowgirl og til sidst kommer jeg i doggy. Igen 30 gode minutter. 

Jeg havde det super godt den torsdag aften i Artemis. Halvandet år uden FKK var overstået med et brag med 2 lækre piger den aften. Jeg går tilbage til hotellet ca. kl. 2 midt om natten med et kæmpe smil på læben:D. Jeg havde igen en FKK oplevelse. Tak for det!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en detaljeret levende beretning, med mange detaljer.

Du har en god hukommelse, og et godt øre for stemmer :)

Ser ud til at der er håb endnu, og at der måske igen er FKK muligheder i Tyskland i andet halvår af 2021.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Ser ud til at der er håb endnu, og at der måske igen er FKK muligheder i Tyskland i andet halvår af 2021.

Jamen hører GP’ere ikke under omsorg og pleje, så de plejer vaccineret i første bølge? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak tak tak @Nikolaj80

Så fedt at du giver dig tid til indvie os i dit oktoberbesøg på Artemis. Og så fornøjeligt et skriv, du har lavet. Oplevede det 100 procent som selv at være der igen, da jeg læste det. Herligt :-)

Jeg kan se, at du kalder dit skriv for ‘del 1’, så jeg glæder mig til at læse, om du også på Artemis de 3-4 andre dage du var i Berlin, eller om du oplevede andre spændende og frække ting i den skønne by?  :-) 

Jeg tillader mig lige at linketil mit eget skriv fra mit besøg på Artemis 4. September 2020

 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg var også i Artemis om lørdagen og mandagen. Jeg blev lidt skrive træt til sidst og anmeldelsen blev længere end beregnet, så jeg stoppede brat og tænkte hvorfor ikke dele anmeldelsen i 2 eller 3 dele...

PS jeg har husket forkert vedr. Julia. Hun var ikke mit allerførste pige i Artemis, hun var nr. 2.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...