Stor i munden 29 Skrevet 6. Januar, 2021 Jeg kan egentlig ikke se problemet med gp på sd. Så er der mere at vælge imellem, og jeg er alligevel ikke interesseret i at date pigerne, men kun i at have sex med dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Succes 37 Skrevet 6. Januar, 2021 Emmalie skrev, for 15 timer siden: Derudover: hvis en pige gik fra at være bordel-prostitueret, til at være sugardater, ville hun så stadig anses som en prof der er havnet på det forkerte forum? Hvis du spørg mig, så er svaret et klart og rungende JA! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 889 Skrevet 6. Januar, 2021 Det er næsten umuligt. Hvis pigerne på SD er svære at få fat i, eller ikke gider skrive, eller blokerer de søgende - så er det galt. Hvis de er nemme at lave aftale med, så er de professsionelle. Hvis de er for dyre, nok fordi de ikke har travlt, og der er nogen der vil betale prisen, så er det galt. Det kan lade sig gøre at møde skønne kvinder fra SD. Men juster forventningerne, og respekter at det er sælgers marked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 6. Januar, 2021 Mr. Succes skrev, for 13 minutter siden: Hvis du spørg mig, så er svaret et klart og rungende JA! Hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Voksenqvinde Skrevet 6. Januar, 2021 KukHans skrev, for 8 timer siden: Er du stadig aktiv ? Hvorfor er det vigtigt? Du er - alligevel - ikke min type Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KukHans Skrevet 7. Januar, 2021 Voksenqvinde skrev, for 8 timer siden: Hvorfor er det vigtigt? Du er - alligevel - ikke min type Blot nysgerig på hvad din hensigt er herinde hvis du ikke er aktiv mere.. Og nej, du er bestemt ej heller ikke min type, så der står vi jo lige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 7. Januar, 2021 Min datter på 18 er ny på SG og hun søger pt kun online gentelmen da hun er ny i det og man kan i den grad godt se på beskederne at der tilbydes vilde priser for at hun vil mødes med dem- så det er da klart en “mangelvare” derinde med de her nye og uskyldige... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 647 Skrevet 7. Januar, 2021 Sugardating er en fortærsket floskel........ Ment på den måde, så tror jeg ikke at der er rige mænd nok, der vil betale en kvinde for et par timers snak og lidt kønt at se på, og den så stopper der - det kan jeg ikke forestille mig. Der er ikke så mange Bitcoins millionærer der køber kønt selskab, de vil sgu mere. Og for øvrigt ser samfundet jo også skævt til folk, hvis man ser en ældre mand og en yngre kvinde ude og spise eller shoppe, så er han automatisk en gammel gris (det kunne da være hans datter). 'at se pigerne derinde også har et urealistisk forhold til penge er en helt anden sag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg