Hop til indhold
Løsgænger

Dit bedste GP besøg 2020?

Recommended Posts

Nu hvor 2020 heldigvis er historie, kunne det være spændende, at høre hvilken GP pige der gav dig årets oplevelse. 

Jeg lægger gerne selv ud, selvom jeg er nyt medlem. Har dog fulgt forum i det meste af 2020.

Min bedste oplevelse i 2020 fik jeg hos:

IVY Latina Frederiksberg. IVY 

-som så mange andre af de skønne piger er IVY ikke i DK nu,  men forhåbentlig kommer hun hurtigt tilbage, når hele co-19 situationen letter.

En vidunderlig kvinde som flere herinde kender og værdsætter.

Ivy er smuk, lækker, har klasse og forstår at skabe en dejlig stemning, som jeg ved flere besøg har haft glæde af. :wub:

Godt nytår IVY.<3

Håber i også i kort version har lyst til at dele og afsløre Jeres favorit pige i 2020.

Godt nytår til alle i skønne medlemmer <3

Løsgænger

Redigeret af Løsgænger
tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt i tvivl om det er at se Mia's overraskende glade ansigtsudtryk ved gensynet eller norske Chloe som morede sig meget under mit besøg. Begge hos Pussygalores på Frederiksberg.

Det bliver Chloe: https://70210026.dk/chloé

Vi gerne besøge begge igen når det er passende med vagter osv.

PS. Håbet for 2021: Ville glæde mig rigtig meget hvis Sexyclub i Gladsaxe kommer tilbage til dengang det var sjovt og spændende med attraktive studinemodeller ( Erhm. Studiesteder ligger vel relativ tæt på..:ph34r:)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elte

Har haft op til flere fantastiske oplevelser. Ville ikke kunne pege på en enkelt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Tja, jeg har kun haft oplevelser med en, min frue på Fyn, de bliver tilgengæld kun bedre fra gang til gang. 

En helt ny verden for mig, som jeg sikker men uden slinger bliver ført længere ind i, tak til min lady og drømmepasser:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...