Rejsenetværk 9749 Skrevet 3. Januar, 2021 (edited) Jeg hører ikke til dem der beklager sig over, som betalende abonnent, og da slet ikke som tilbuds abonnent på Berlingske.dk, at der er distraherende reklamer i artiklerne. Der skal være økonomi, også i at udgive nyheder! Noget af det mest forstyrrende, har hidtil været de reklamer der folder sig ud under læsning artikler, sådan at teksten rykker, og du skal finde ingen, hvor du nu var kommet til. Men nu oplever jeg en type reklamer der, ikke popper op, men som nærmest hopper ud af skærmen, springer op i ansigtet på en. Når det er Elgiganten formår jeg at koncentrere mig om de seriøse kronikker, og artikler jeg er fordybet i. Men i nat har jeg adskillige gang klikket på reklamer for: NA-KD https://www.na-kd.com/dk Jeg bliver ærlig talt distraheret til at surfe lidt rundt, hver gang inden at jeg finder tilbage til den kronik jeg er i gang med at læse Samme mekanisme som driver en til som gammel gris, til at gå på kaffebar, ikke kun for en kop kaffe Men jeg er også visuelt motiveret til den kop kaffe. Kaffebaren får dog solgt lidt til mig, det gør denne reklame ikke, men tak for kigget Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 3. Januar, 2021 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 3. Januar, 2021 Rejsenetværk skrev, for 6 minutter siden: Kaffebaren får dog solgt lidt til mig, det gør denne reklame ikke, men tak for kigget Der er da ellers en fiks lille badedragt, som jeg er sikker på vil klæde dig God morgen og god dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 3. Januar, 2021 OldGentlemann skrev, Lige nu: Der er da ellers en fiks lille badedragt, som jeg er sikker på vil klæde dig God morgen og god dag. Tak, men jeg tror at jeg springer over Det var i øvrigt denne fremragende kronik, som jeg intellektuelt blev visuelt afledt fra Vi vil gå op imod strømmen af særkrav og give plads til udgivelser, der tør gå til kanten Man kan gå to veje, når publicismen kommer under pres. Enten forsøger man at løbe spidsrod mellem tidens særinteresser, eller også forpligter man sig på aktivt at kæmpe for reel mangfoldighed. https://www.berlingske.dk/kronikker/vi-vil-gaa-op-imod-stroemmen-af-saerkrav-og-give-plads-til-udgivelser På en eller anden måde kan jeg godt sætte mig ind i, hvordan midaldrende mandlige undervisere på videregående uddannelser, måske i svage øjeblikke skal fokusere på at bevare koncentrationen i momentvise svage øjeblikke? Jeg er glad for at det ikke er mig, og at jeg i enrum kan nyde synet af et tøj katalog. Helt uforstyrret af vagtsomme identits politiske studerendes blik for et øjebliks svaghed. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 3. Januar, 2021 Rejsenetværk skrev, for 4 minutter siden: På en eller anden måde kan jeg godt sætte mig ind i, hvordan midaldrende mandlige undervisere på videregående uddannelser, måske i svage øjeblikke skal fokusere på at bevare koncentrationen i momentvise svage øjeblikke? Nu ved jeg ikke, hvorfor det specifikt gælder middelaldrende mænd Men med en vis modenhed bør det være muligt at nyde på indersiden, uden det kommer til udtryk på ydersiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 3. Januar, 2021 (edited) OldGentlemann skrev, for 17 minutter siden: Men med en vis modenhed bør det være muligt at nyde på indersiden, uden det kommer til udtryk på ydersiden. Ja det er nok en nødvendighed, særligt om foråret kan jeg tænke mig Ellers så er der en kur, den virker i hvert fald på mig Skulle vistnok efterhånden også være hverdag på Uni https://finans.dk/politik/ECE9949810/frankrig-har-levet-snart-syv-aar-med-burkaforbud/?ctxref=ext Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 3. Januar, 2021 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 3. Januar, 2021 (edited) Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden: Ja det er nok en nødvendighed, særligt om foråret kan jeg tænke mig Ellers så er der en kur, den virker i hvert fald på mig Det er vel kun et spørgsmål om at slippe fantasien løs - på indersiden. Jeg kan da godt lide og lege med tanken om hvad der gemmer sig inde under - måske den vildeste vulkan iøvrigt så ser jeg mange Hijab og Khimar kvinder i meget stilfuld påklædning med let erotisk udtryk. Det synes jeg er smukt. Redigeret 3. Januar, 2021 af OldGentlemann Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9937 Skrevet 3. Januar, 2021 Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden: Jeg hører ikke til dem der beklager sig over, som betalende abonnent, og da slet ikke som tilbuds abonnent på Berlingske.dk, at der er distraherende reklamer i artiklerne. Der skal være økonomi, også i at udgive nyheder! Noget af det mest forstyrrende, har hidtil været de reklamer der folder sig ud under læsning artikler, sådan at teksten rykker, og du skal finde ingen, hvor du nu var kommet til. Men nu oplever jeg en type reklamer der, ikke popper op, men som nærmest hopper ud af skærmen, springer op i ansigtet på en. Jeg er selv typen der er mere end normalt irriteret over reklamer af enhver art. Jeg bruger browsertilføjelserne Adblock Plus og uBlock Origin, og de virker faktisk fint. De er gratis (jeg har dog doneret lidt til dem), nemme at installere, og når man har dem så virker de bare i baggrunden uden en masse forstyrrelser. De ting de så ikke kan fjerne automatisk er der værktøjer til at fjerne manuelt. Da jeg ikke har Berlinske abonnement, kan jeg kun læse de første 3 afsnit af den kronik du linker til, men jeg så ikke skyggen af en reklame på siden, hverken stationær eller poppende op. Når du ligefrem har betalt abonnement, burde selv du ikke føle nogen moralsk forpligtelse til at se reklamer når du i virkeligheden var i gang med noget andet. Man kan altid slå blokkerne fra på andre sider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 3. Januar, 2021 @Lauersen Jeg ønsker ikke at blokere for de reklamer der er, heller ikke som betalende bruger. Jeg anerkender at medierne er presset på deres levebrød, af fald i reklameindtægter til sociale medier og Google. Og i dag er abonnement indtægter blot en del af indtægtsgrundlaget, og kan slet ikke stå alene. Uden mediestøtten kunne vi godt vinke farvel til seriøse danske medier, med seriøs professionel journalistik. Jeg selv har primært abonnement til fuld pris på Information.dk, og et tilbuds abonnement fra tid til anden på Berlingsks.dk og JP.dk Sidstnævnte er så billige, at det kun har til formmål at få mig til at blive, hvad jeg ikke gør, men dropper ud når de udløber. De reklamer må vi bare acceptere som et nødvendigt onde, og det gør jeg gerne i bevidstheden om at de udgør nødvendige indtægter for udgiver. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9937 Skrevet 3. Januar, 2021 @Rejsenetværk Der er jo forskel på dem hvor du selv kan bestemme om du vil se ugens tilbud i Brugsen eller andet lødigt, og dem hvor du hijackes et helt andet sted hen imens du er i gang med at læse noget du ikke vil forstyrres i. I en helt anden kategori er så reklamer for kviklån, gambling og fake datingsider, som mediebilledet flyder over med. Et medie som Berlingske burde altså være opmærksomme på at de skræmmer læsere væk hvis reklamerne gøres for forstyrrende eller er for underlødige produkter. Man kan vel ikke forlange at læsernes moral skal være højere end mediets. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 3. Januar, 2021 (edited) OldGentlemann skrev, for 9 timer siden: Det er vel kun et spørgsmål om at slippe fantasien løs - på indersiden. Jeg kan da godt lide og lege med tanken om hvad der gemmer sig inde under - måske den vildeste vulkan iøvrigt så ser jeg mange Hijab og Khimar kvinder i meget stilfuld påklædning med let erotisk udtryk. Det synes jeg er smukt. Helt uenig! Jeg bliver trist til mode, hver gang jeg ser kvinder der er tildækkede på sådan vis. Og det er ikke fordi jeg ærgrer mig over at jeg ikke kan se mere af dem, når de går sådan klædt. Kun lidt i svage øjeblikke Det er af helt andre grunde, og jeg priser mig lykkelig for at jeg var ung i, og gik i skole i en tid, hvor vi ikke blev sådan konfronteret. Hverken lærere eller elever, eller i det offentlige rum som kunde, ved kassen og skranken. Men jeg har fået en ny dygtig tandlæge, der bærer tørklæde viser det sig, og jeg skifter ikke af den grund. Men det er mig imod, men jeg viser det ikke, og lever med det som en del af en uafvendelig, men trist udvikling. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 3. Januar, 2021 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 3. Januar, 2021 Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden: Helt uenig! Du kan vel ikke være uenig i hvad jeg kan lide og synes... Men du er i din fulde ret til at lide og synes noget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 3. Januar, 2021 OldGentlemann skrev, for 22 minutter siden: Du kan vel ikke være uenig i hvad jeg kan lide og synes... Men du er i din fulde ret til at lide og synes noget andet Godt ord igen! Du har selvfølgelig ret. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 3. Januar, 2021 Kan huske for mange år siden, hvor det var pop up vinduer der var så irriterende. Der begyndte udviklere af browsere så at tilpasse deres browsere, så de bare automatisk blokerede pop up vinduer. Jeg har et lille naivt håb om, at Google f.eks. begynder at tilføje en adblocker i Chrome. Så det bare er standard i browseren, og man kan slå det til i indstillingerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 3. Januar, 2021 Val Venis skrev, for 15 minutter siden: Kan huske for mange år siden, hvor det var pop up vinduer der var så irriterende. Der begyndte udviklere af browsere så at tilpasse deres browsere, så de bare automatisk blokerede pop up vinduer. Jeg har et lille naivt håb om, at Google f.eks. begynder at tilføje en adblocker i Chrome. Så det bare er standard i browseren, og man kan slå det til i indstillingerne. Hvordan skal producenter af omkostnings krævende indhold, kunne opnå indtægter, hvis alle der enten tilgår deres indhold gratis, eller til under kostpris. De blokerer for den eneste kilde de har til indtægter? Der kommer en dag, hvor både vi forbrugere som forvænte gratister, og parasit platforme som facebook og Google, begge står med håret i postkassen. Fordi begge i skøn forening har undergravet eksistensgrundlaget for de medier, der leverer det indhold, som de skulle have haft reklameindtægter fra. Men hvor det i stedet er facebook og Google, der scorer annonceindtægterne, på det arbejde som andre udfører i dyre domme Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg