Hop til indhold
migigen

Godt Nytår Fra migigen

Recommended Posts

Hej Alle og rigtigt godt nytår til jer.

Jeg er nyt medlem og har oprettet mig som sådan idag. Jeg har oprettet mig fordi jeg mener at kunne bidrage med mit erfaringsgrundlag

Jeg har læst med noget tid, og er især glad for at følge med i Thai Verdenen, men ser naturligvis med andre steder også.

Jeg skal gøre hvad jeg kan for at bidrage så meget som muligt af mine sparsomme erfaringer i især thai miljøet.

Skænderier GIDER jeg ikke, men jeg kan godt lade en "finke falde fra panden" hvis jeg føler at mine grundværdier overtrædes, og hvem kan ikke det?

Derudover kalder jeg normalt en spade for en spade, men ynder også at bruge et høvisk sprog

Take care out there<3, ((And may your good go whit You (Citat Dave Allen))

Del dette indlæg

Link til indlæg
migigen skrev, for 10 minutter siden:

Givetvis nok rigtigt, men du forstod det jo godt, ikke sandt?;)

Jeg forstod også TS uden at føle trang til at kommentere hans evner til stavning :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 2 minutter siden:

Jeg forstod også TS uden at føle trang til at kommentere hans evner til stavning :D

Åhhhhh ja, det ser jeg sgu da først nu, det var GOD der skulle ha stået og ikke GOOD:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...