Gæst Skrevet 2. Januar, 2021 Godt nytår endnu en gang. I Februar 2020 besøgte jeg @Angelina Angel et sted jeg ikke vil nævne, da Angelina Angel ikke længere er at finde der. https://annoncelight.dk/showad/178906 Angelina Angela er en helt, helt enestående kvinde - (Alle er enestående), men det her er en kvinde med former og kurver, velproportioneret, det ser så godt ud. Angelina Angel har - og jeg tror ikke det fornærmer hende - en virkelig stor og struttende bagdel. Derudover har Angelina Angel langt flot hår, store dejlige og frække øjne og nogle fyldige læber. Jeg er selv spinkel, men synes det ser lidt flot ud med en spinkel mand og en kvinde med former, også er Angelina Angel bare virkelig flot. Angelina Angel startede blidt med at snakke, og røre, og flytte mine hænder rundt på hende. Hun er meget imødekommende og tager gerne initiativ. Vi fik prøvet alle stillinger, og Angelina Angel var meget ivrig og god til at give lidt vejledninger samt instrukser - alt sammen meget positivt. Angelina Angel red mig også, hvilket var min absolut favorit, jeg tænker tit tilbage på at have denne skønne kvinde siddende på mig med sine store flotte Babser. Angelina Angel red mig rigtig flot, på trods af at jeg ikke vejer så meget, og sank lidt ned i sengen da Angelina Angel sad på mig, Angelina Angel skal have stor ros for sit store arbejde. Jeg havde inden vi begyndte fortalt Angelina Angel, at jeg nok ikke ville komme, da jeg har svært ved at komme. Det kunne Angelina Angel ikke acceptere og hun forsøgte virkelig, virkelig ihærdigt. Selv efter der kom et bank på døren, ignorerede hun det og bad mig om det samme, Angelina Angel forsatte så med hvad hun havde gang i. Med andre ord virkelig god tid, service og kvalitet. Personlighed, Energi og Lydhørhed er til et 12-tal Oplevelsen er til et 12-tal. Præsentation er til et 12-tal. Jeg besøger hende helt sikkert igen. Desværre arbejder hun altid dage, hvor jeg ikke kan. Men krydser fingrer i 2021. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 571 Skrevet 2. Januar, 2021 @Angelina Angel ser fantastisk ud! Super med former når de sidder akkurat der de skal. Yummy!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 144 Skrevet 4. Januar, 2021 Du siger hun har nogle gode former, har Angelina nogle dejlige fyldige lår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1768 Skrevet 4. Januar, 2021 Jamen halløjsa mange tak for den flotte anmeldelse! Håber du har haft et godt nytår og en lækker jul 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1768 Skrevet 4. Januar, 2021 Canelo Saul Alvarez skrev, for 16 timer siden: Du siger hun har nogle gode former, har Angelina nogle dejlige fyldige lår? Du kan se hvordan jeg ser ud på mine billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 5. Januar, 2021 Angelina Angel skrev, for 9 timer siden: Du kan se hvordan jeg ser ud på mine billeder Det er det jeg vil kalde ‘ultimativt velproportioneret’ 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1768 Skrevet 5. Januar, 2021 OldGentlemann skrev, for 15 timer siden: Det er det jeg vil kalde ‘ultimativt velproportioneret’ Mange tak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobie Skrevet 5. Januar, 2021 Pokkers, så er et besøg nødvendigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnwayne 25 Skrevet 7. Januar, 2021 Hvor træffes hun? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 696 Skrevet 3. April, 2022 Angelina Angel skrev, den 4.1.2021 at 18:36: Du kan se hvordan jeg ser ud på mine billeder Syntes at folk, - og du, skriver "meget tattoveret", - hvem er billederne så af..?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1768 Skrevet 3. April, 2022 Milner skrev, for 5 minutter siden: Syntes at folk, - og du, skriver "meget tattoveret", - hvem er billederne så af..?? Mine tatoveringer er skjult, da man ellers kan genkende mig ret nemt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 696 Skrevet 3. April, 2022 Angelina Angel skrev, for 3 minutter siden: Mine tatoveringer er skjult, da man ellers kan genkende mig ret nemt Det er OK, - fuld forståelse , - see you 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 220 Skrevet 8. April, 2022 Angelina Angel skrev, den 3.4.2022 at 13:28: Mine tatoveringer er skjult, da man ellers kan genkende mig ret nemt Hej søde Angelina Angel du er smuk sød og dejlig og fræk og sexet på en lagen,. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg