Gæst Skrevet 2. Januar, 2021 Godt nytår. I november 2020, besøgte jeg 2 gange Jessica i København SV. https://annoncelight.dk/showad/281010 Og stedet har også deres egen side: http://girlscopenhagen.com/ Stedet er over et værksted, og der er en gitterport med kamera, hvor man ringer på, herefter åbner gitterporten og man går op af en trappe. Det er et flot sted, pænt nyt og rent, med god plads og badeværelse. Jessica er en flot kvinde, hun har store bryster, et pænt ansigt, er veltrænet, har stærke ben også har hun den helt store bonus, nemlig en kæmpe stor, rund og struttende bagdel. Den er virkelig flot. Hun har en del tatoveringer, inkl. sådan en over lænden, hvilket ser rigtigt godt ud, når man ser hende bagfra. Jeg besøgte hende som sagt 2 gange, og har faktisk 2 forskellige oplevelser. 1. gang kom jeg lidt for sent pga. jeg kørte forkert, da jeg kom og var blevet lukket ind, kiggede hun på mine bukser også med det samme at jeg var hård, hun blev lidt overrasket over hvor stor den var. Jeg ved ikke lige hvad der skete herefter, men af med tøjet, og så begyndte hun at spænde en påspændingsdildo fast på mig, det virkede lidt underligt når nu jeg var stiv, men vi gik i gang. Efter et par minutter fik jeg hende til ,at hjælpe mig af med påspændingsdildoen. Det hele gik lidt hurtigt herefter, og hun virkede til at have ret travlt. Jeg går ud fra det var fordi hun havde en anden kunde på vej, og jeg var jo kommet for sent. 2. gang var der imod helt anderledes, god tid til at mærke hendes bagdel, og røre den, også masser af forskellige stillinger, hvor hun laver det meste, bagfra, hun rider både forlæns og baglæns, og det ser og føles fantastisk. Rigtig god oplevelse, med god tid både før og efter, og hun er meget sød og vil gerne lytte, høre og fortælle. Personlighed, Energi og Lydhørhed er til et 12-tal Oplevelsen er til et 10-tal. Skulle det være et 12-tal, skulle der lige være lidt mere mulighed for i dybden, at få aftalt hvad der skulle ske, men igen det kunne jeg jo bare gøre tydeligere næste gang hvad jeg tænker. Præsentation er til et 10-tal. Hun er rigtig flot, hendes krop er flot og alt strutter på hende, samt jeg kan godt lide hendes tatoveringer. Skulle det være et 12-tal skulle hun have haft noget andet tøj på, men det må jeg jo købe med næste gang. Stedet er til et 12-tal Jeg besøger hende helt sikkert igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 2. Januar, 2021 Looks like good old Daisy Club has new tennants. Thanks for the tip @LLP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 3. Januar, 2021 LLP skrev, for 6 timer siden: og så begyndte hun at spænde en påspændingsdildo fast på mig, det virkede lidt underligt når nu jeg var stiv, men vi gik i gang. Kald mig bare konventionel, men hvad i alverden var hensigten med den påspændingsdildo? Enmands-DP? Derudover tak for beskrivelsen, @LLP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg