Hop til indhold
Elkompresso

Amazing Rabecca Århus

Recommended Posts

Det var så dårligt at jeg oprettede en profil herinde til skræk og advarsel.

Jeg er forholdsvis ny herinde, men indtil idag har jeg haft kun gode oplevelser med super dejlige kvinder.

Jeg ville starte det nye år med et besøg hos hende her i Århus. Det blev så starten på en forfærdelig oplevelse. Pigen var ikke hende, der var på billederne. Hun lignede lidt, men bare med topmave, hængebryster og lidt tandproblemer.

Jeg kan godt mærke at hun virker sur da jeg ankommer, men jeg bestiller 45min og tager bad. Vi går i gang og det hele foregår i samme position uden der blev sagt en lyd. Det skulle bare overståes fra begge sider. Det er det mest akavet jeg har prøvet til dato. Jeg bliver færdig og spørger om vi kan lave andet resten af tiden. Jeg måtte ikke røre ved hende, ikke putte, ikke kysse, få massage eller få runde 2, Så jeg brugte 1200kr på 10min doggy også lagde vi og kiggede ud i luften. Jeg pakkede mine ting og gik igen efter 15-20min.

Prisen og teksten taget i betragtning, troede jeg ikke det var en fake annonce, men jeg blev klogere ;)

Jeg ved godt det ikke er det sjoveste fag at arbejde i, men 1200kr er mange penge for ingenting, specielt når man ved man kunne have fået en kanon god oplevelse for de samme penge hos nogen af alle de søde piger derude. Tak til dem og tak til jer der laver opslag herinde, de er værdsat.

https://annoncelight.dk/showad/299726

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Lange skrev, for 1 time siden:

Tak for advarslen. Trist du ikke vendte om i døren. 

Præcis, det har vi jo længe været enige om herinde, og hva sker der så lige

Åh jo jeg har tidligere nævnt, besøg dk piger, så er chancen større for den du møder?

Åh jo, der er dog også dk piger som snyder men dog længere imellem og så kan man altid nemmere tale med en dk pige

Medmindre der står en Gorilla når man åbner døren, så blot luk døren igen og ring til Mette F og sig, ommer :P

Nåh ja, godt Nytår alligevel 

Redigeret af Thaimig
Manglende tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...