Liverpool 887 Skrevet 1. Januar, 2021 (edited) Jeg synes, at svaret på dit spørgsmål er ligetil. Hvorfor har biblen og den danske jura lagt definitionen ved samleje. Jeg formoder at de anlægger en væsentlighedsbetragtning og et objektivt mål der kan bevises. Hvordan vil du bevise hvad et andet menneske føler og tænker? Det må være en fysisk handling. Samleje kan føre til børn, og krævende en mere bevidst handling. Man skal finde et sted, og man skal af med en del tøj. Et kys derimod kan ske på et øjeblik. Nogle kan måske endda stjæle et kys, og derved bringe en anden i udføre. Typisk vil der også ligge flere følelser i et sammenleje. Tænk blot på, at de fleste kysser på første date, men sex sker knap så tit på første date. Endelig kan man måske sige, at utroskab har store konsekvenser, hvorfor der må en vis væsentlighedbetragtning til. Personlig går min utroskab ved, hvad en kæreste ikke vil have det godt med. Ved nærmere omtanke tror jeg nok ikke på denne definition. Jeg har feks. flirtet, fantaseret mm. hvilket ville have såret. Så kys er nok der jeg sætter grænsen. Men igen så ville jeg sku ikke accepterer at min kæreste gjorde alt mulig shit (uden dog at være fysisk). Så et sted i det krydsfelt ligge min grænse - og dobbeltmoral. Redigeret 1. Januar, 2021 af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 1. Januar, 2021 krampe skrev, for 3 timer siden: Og ja gu pokker er jeg utro når jeg tager til gp, men hvis konen ikke har lyst til sex, eller bare lægger sig som en sæk kartofler og skal have det overstået, så ryger min moral sgu og så må jeg tømme mig andetsteds I dette tilfælde, er hun vel også utro mod forholdet. Det syntes jeg i hvert fald. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. Januar, 2021 Utroskab er når man dyrker sex uden kondom, uden at ens partner ved det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 1. Januar, 2021 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Jeg synes man er utro, hvis man f.eks. tager meget på og bliver overvægtig, ikke gør noget ud af sig selv og er ussoigneret, får lavet forstyrrende tatoveringer, piercinger mv., så ens partner ikke længere finder en attraktiv. Det er hvis mere utro over for sig selv så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 1. Januar, 2021 (edited) Møffe skrev, for 1 time siden: -glemte du ikke godtroende;-) og tro kan som bekendt flytte bjerge -også i et forhold -alt hvad man kan aftale er tilladt. Man aftaler jo ikke at gøre hinanden ondt (følelsesmæssigt el. fysisk) og igen nogen gør måske -men man skal huske nogen gange, at stille sig selv(hinanden) det spørgsmål "hvorfor er man sammen med netop hende/ham" -et forhold kan død af trivialitet -selvom det også giver trykhed... ulige behov behøver ikke at betyde at den ene ikke kan få dækket sit behov, og den anden skal lide pga. den andens behov er større/mindre... Jeg er ikke perfekt, og jeg vil gerne stå ved mine mangler/fejl -ligesom jeg vil være ærlig, om mine behov -det er en beslutning jeg har taget, og lovet mig selv. Jeg var ikke klar over det dengang, da jeg giftede mig med min kone (igennem 8 år) eller 1. gang jeg blev gift for mange år siden. Det gør mig så trist at se ulykkelige forhold/ægteskaber -hvor den ene lider eller begge... Den ene tror, at han/hun ejer den anden -kan bestemme få sin mening igennem (manipulation/magt) den ene giver efter for, at få fred (går på kompromis med sig selv) det er ikke sådan det var i starten, men stille og rolig udvikler det sig -man bliver en anden (man er ikke tro ved sig selv) Jeg har meget tro -på det bedste i andre mennesker -jeg vil ikke ændre på min kone -forme hende efter mit velbehag -ligesom jeg vil have lov til, at følge det jeg tror på, og få dækket mine behov -fordi det betyder noget for mig -det holder jeg ikke hemmeligt for min kone -hvis hun spørg får hun svar på det hun spørg om -det ved hun -derfor spørg hun næsten aldrig... Jeg støtter hende i hendes behov/ønsker -selv om de nogen gange ligger langt fra mine -gensidigt respekt -kræver jeg -selv om min kones natur/kultur er at gir/offer sig -fordi hun vil være god og gøre godt for andre før sig selv -så kunne jeg aldrig finde på, at misbruge hendes tillid/godhed fordi jeg kunne... -det kræver, at jer er opmærksom på/ser det...;-) Utro er et negativt ondt ord... Lige præcis. Du beskriver det enlig meget godt, man skal også være tro overfor sig selv. Men spørgsmålet er kan man være tro mod sig selv og over for sin partner på samme tid? Svaret er ja. Du skriver at du vil være ærlig hvis din kone spørger om det. Det er også et godt udgangspunkt. Men i realitet er du jo stadig utro hvis man skal se på det med sorte og hvide briller. Det er først når i har haft snakken og hun har sagt at hun kan acceptere det, at du igen er tro:) Det er selvfølig ikke kirken, eller andre der bestemmer om man er tro eller utro.. det er de personer der er i forholdet. Hvis du fortalte hende hvad du laver ved siden af( kun overordnet) hvordan vil hun tage det? Hvis du stadig ligger vægt på alle de ting du skrev her og at du elsker hende mere end nogen anden? Er der en chance for at hun vil kunne forstå det, og sige det er okay? Og er der en chance for at hun måske allerede ved det? ( tænkte på at du startede med at skrive godtroende?) Mange i forhold ved eller i det mindste mistænker at deres partner er utro. Nogen vælger dog at lade som ingenting. Andre prøver at finde ud af det. Det er mest den sidste del der bliver såret ..ikke så meget over at deres partner har været sammen med andre, men pga at de ikke fortalte om det. Da min søns far var utro havde jeg mistanke om det og spurgte ham lige ud. Han benægtede det. Og selvom jeg var overbevist om at han hvis ikke var helt ærlig lod jeg det ligge. Senere tog jeg ham så i det. Og han græd og undskyldte. Jeg var ikke sur over at han var sammen med en anden i den forstand... men jeg var såret over at han ikke stolede nok på mig til at fortælle at han tænkte på det før han gjorde det. Hvis han bare havde hvis mig den tillid var vi måske stadig sammen. Men jeg kan ikke døje folk der lyver for mig. Jeg har behov for at kunne stole på folk.:) Så vi gjorde det forbi. Det er rigtig at man ikke kan love at man ikke kan ændre sig eller ændre sine meninger og holdninger, vi er trods alt mennesker. Men man skal ikke leve på en løgn. At være tro mod sig selv og sin partner er at lukke ånden ud af flasken og lade din partner og dig selv finde ud af om i kan leve i sådan et forhold:) Held og lykke med at læse alt det her Redigeret 1. Januar, 2021 af Melody Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 1. Januar, 2021 Gad vide, om nogen mænd (eller kvinder for den sags skyld) nogensinde er sluppet fra at sige dette og stadig i længden bevare sit forhold: “Jeg synes ærligt talt, at vores sexliv er dødt, og jeg har derfor tænkt på at gå ud og fornøje mig med andre piger (fyre)” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. Januar, 2021 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 39 minutter siden: Gad vide, om nogen mænd (eller kvinder for den sags skyld) nogensinde er sluppet fra at sige dette og stadig i længden bevare sit forhold: “Jeg synes ærligt talt, at vores sexliv er dødt, og jeg har derfor tænkt på at gå ud og fornøje mig med andre piger (fyre)” Selvfølgelig kan man være ærlig overfor sin partner. Og man kan sige det du skriver her. Men nok på en mindre bombastisk måde hvis man vil undgå at skubbe sin partner fra sig. Eks : " jeg synes ærlig talt at vores sexliv er dødt og det gør mig faktisk ked af det og frustreret. Derfor har jeg fået tanken om at gå ud og finde en anden at dyrke sex med. Men før det sker håber jeg at vi to kan finde en løsning sammen således at vi ikke ender i løgn og bedrag. Jeg elsker dig og håber vi kan samarbejde omkring at redde vores sexliv og dermed også vores forhold" Vær ærlig på en respektfuld og kærlig måde, så kan man sige nærmest alt Redigeret 1. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 1. Januar, 2021 Melody skrev, for 26 minutter siden: Lige præcis. Du beskriver det enlig meget godt, man skal også være tro overfor sig selv. Men spørgsmålet er kan man være tro mod sig selv og over for sin partner på samme tid? Svaret er ja. Du skriver at du vil være ærlig hvis din kone spørger om det. Det er også et godt udgangspunkt. Men i realitet er du jo stadig utro hvis man skal se på det med sorte og hvide briller. Det er først når i har haft snakken og hun har sagt at hun kan acceptere det, at du igen er tro:) Det er selvfølig ikke kirken, eller andre der bestemmer om man er tro eller utro.. det er de personer der er i forholdet. Hvis du fortalte hende hvad du laver ved siden af( kun overordnet) hvordan vil hun tage det? Hvis du stadig ligger vægt på alle de ting du skrev her og at du elsker hende mere end nogen anden? Er der en chance for at hun vil kunne forstå det, og sige det er okay? Og er der en chance for at hun måske allerede ved det? ( tænkte på at du startede med at skrive godtroende?) Mange i forhold ved eller i det mindste mistænker at deres partner er utro. Nogen vælger dog at lade som ingenting. Andre prøver at finde ud af det. Det er mest den sidste del der bliver såret ..ikke så meget over at deres partner har været sammen med andre, men pga at de ikke fortalte om det. Da min søns far var utro havde jeg mistanke om det og spurgte ham lige ud. Han benægtede det. Og selvom jeg var overbevist om at han hvis ikke var helt ærlig lod jeg det ligge. Senere tog jeg ham så i det. Og han græd og undskyldte. Jeg var ikke sur over at han var sammen med en anden i den forstand... men jeg var såret over at han ikke stolede nok på mig til at fortælle at han tænkte på det før han gjorde det. Hvis han bare havde hvis mig den tillid var vi måske stadig sammen. Men jeg kan ikke døje folk der lyver for mig. Jeg har behov for at kunne stole på folk.:) Så vi gjorde det forbi. Det er rigtig at man ikke kan love at man ikke kan ændre sig eller ændre sine meninger og holdninger, vi er trods alt mennesker. Men man skal ikke leve på en løgn. At være tro mod sig selv og sin partner er at lukke ånden ud af flasken og lade din partner og dig selv finde ud af om i kan leve i sådan et forhold:) Held og lykke med at læse alt det her Jeg har ikke behov for at lyve for nogen helle ikke min kone -jeg har fortalt hende om mit behov -og hendes nærmest ikke eksisterende behov -det har vi talt åbent om -det har været en lettelse for os begge -da vi nu er mere afslappet -hun acceptere mig og jeg hende. hun spørg ikke fordi hun ikke er interesseret i, at høre om, hvad jeg har lavet, og med hvem... -kald mig bare utro -men jeg har ikke dårlig samvittighed længere -og gør ingen ondt... "godtroende" i god tro, tro det bedste og pyt naiv;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. Januar, 2021 (edited) Det er ( i mit verdensbillede) ikke selve utroskaben eller det seksuelle samvær med en anden der er det giftige i et forhold. Det er løgnen der er gift. Det at man igennem længere tid lader, sin partner leve på en løgn. At man fører en, der stoler på en, bag lyset og tager hans / hendes selvbestemmelses ret fra hende/ham. Det er det der er ondt. For hvis hun / han vidste at hun / han levede med et menneske der bedrager h*m, så er det ikke sikkert h*n ville blive i forholdet. Men det valg fratager man sin partner ved at lyve overfor ham / hende. Det seksuelle er en mindre ting men at blive ført bag lyset og spilde en hel masse år på en man troede talte sandt, det er jo at fratage partneren at tage ansvar for sit eget liv. Det er løgnen der er det ødelæggende. Ikke sexen. Fortæller man sin partner om sin " utroskab" - ja så har partneren jo også en mulighed for at tage en beslutning om h*n kan leve med det eller ej. Om h*n kan tilgive eller ej. Men fortæller man intet, ja så har partneren ikke en jordisk chance for at vælge sit liv ud fra et oplyst grundlag. Og det er det der er den virkelige synd Redigeret 1. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 1. Januar, 2021 Jeg har før skrevet det i tråde med samme tema. "Utroskab foregår ikke mellem benene, men mellem ørerne" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 1. Januar, 2021 (edited) Det ved jeg, det er hvis man knalder med en som ikke er ens partner..det fortalte min Ex kone mig inden hun smuttede ! Redigeret 1. Januar, 2021 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 2. Januar, 2021 Møffe skrev, for 5 timer siden: Jeg har ikke behov for at lyve for nogen helle ikke min kone -jeg har fortalt hende om mit behov -og hendes nærmest ikke eksisterende behov -det har vi talt åbent om -det har været en lettelse for os begge -da vi nu er mere afslappet -hun acceptere mig og jeg hende. hun spørg ikke fordi hun ikke er interesseret i, at høre om, hvad jeg har lavet, og med hvem... -kald mig bare utro -men jeg har ikke dårlig samvittighed længere -og gør ingen ondt... "godtroende" i god tro, tro det bedste og pyt naiv;-) Det er godt at høre, men så er du jo ikke utro:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9524 Skrevet 2. Januar, 2021 Lady C skrev, for 9 timer siden: Det er ( i mit verdensbillede) ikke selve utroskaben eller det seksuelle samvær med en anden der er det giftige i et forhold. Det er løgnen der er gift. Det at man igennem længere tid lader, sin partner leve på en løgn. At man fører en, der stoler på en, bag lyset og tager hans / hendes selvbestemmelses ret fra hende/ham. Det er det der er ondt. For hvis hun / han vidste at hun / han levede med et menneske der bedrager h*m, så er det ikke sikkert h*n ville blive i forholdet. Men det valg fratager man sin partner ved at lyve overfor ham / hende. Det seksuelle er en mindre ting men at blive ført bag lyset og spilde en hel masse år på en man troede talte sandt, det er jo at fratage partneren at tage ansvar for sit eget liv. Det er løgnen der er det ødelæggende. Ikke sexen. Fortæller man sin partner om sin " utroskab" - ja så har partneren jo også en mulighed for at tage en beslutning om h*n kan leve med det eller ej. Om h*n kan tilgive eller ej. Men fortæller man intet, ja så har partneren ikke en jordisk chance for at vælge sit liv ud fra et oplyst grundlag. Og det er det der er den virkelige synd Jeg ved godt, at de fleste vil formulere at fortielse/løgn er det værste ved utroskab. Jeg vil nu gerne udfordre den antagelse eller supplere med andre følelsesmæssige forhold der bestemt har indflydelse på, og som bør medtages når man skal forsøge, at forstå hvorfor utroskab rammer rigtigt hård når det afsløres. Lad os starte et sted, der nok mest handler om selvværd. Uden at skære alle over en kam, er det ganske udbredt, at de fleste har et behov for at vide/føle at de slår til seksuelt. Der skal måske endda tilføjes at man har behov for at føle at man er unik og god. Hvorfor så det ? Tja, det er nok de færre det vil være upåvirket af en udtalelse som "Vores sex er egentlig ok, men jeg har haft tidligere partnere hvor det var bedre" Den slags udtalelse kan hurtigt skabe en følelse af at man føler sig utilstrækkelig. Rent fysisk kan lignende følelser opstå hvis man fortæller kvinden at man gerne så at hendes bryster var større, eller til manden, at han pik var større. Har man i perioder levet rimeligt udsvævende ved man jo godt, at sexen ikke føles lige godt med alle, men de fleste holder det for sig selv. Hvorfor ? For ikke at såre modparten og udgå at modparten føler sig utilstrækkelig osv osv. Hvis man vil i dybden med det er man også nødt til at se nærmere på begrebet voksen kærlighed. Uagtet at vi lever i en tid hvor åbne forhold ikke er så usædvanligt, forholder det sig nok stadig således, at for det store flertal hænger voksen kærlighed og sex sammen. Derfor er det vel ikke så underligt, at utroskab smadre den opfattelse hos mange, som hurtigt kan forplante sig i Man føler sig ikke længere elsket Man føler sig utilstrækkelig Man føler at ens værdi som menneske er faldet. m.v Når utroskab afsløres har det det jo med at komme ud, så andre også ved det (ikke alle). Dertil kommer jo at selvom de fleste siger at de sagtens kan holde på hjemligheder, så er det vist mere reglen end undtagelse, at den utro har det med at betro sig til en eller flere gode venner/veninder. Det ved den sårede jo godt, hår det afsløres, hvorfor man sagtens kan føle sig til grin overfor dem der ved. Reelt burde der ikke være noget at skamme sig over som offer. Virkeligheden er blot en anden, mange skammer sig faktisk over at ens partner har været en utro (man har ikke slået til, været godt nok osv osv) Vi har vel også hørt bemærkninger som "Han/hun kunne jo ikke holde på sin mand/kone som måtte finde noget ved siden af". At det så ikke afspejler sandheden er en anden sag, men det viser jo også hvor ondskabsfulde folk kan være. Jeg er med på, at det letteste er at blive enige om, at løgnen og fortielsen er det værste, men jeg mener ikke det kan stå alene som beskrevet overfor (uden at have været 360 grader rundt om alle følelsesmæssige sår på sjælen det kan medføre) Jeg har selv oplevet utroskab og har mødt mange der har oplevet det. Jeg vil afslutte med at konstatere, at der er stor forskel på dels hvordan man reagere og dels hvor hurtigt man så at sige kommer videre i livet. Nogen kommer aldrig rigtigt aldrig over det, desværre. Jeg må så også indrømme, at jeg selv har været utro. Det skyldes ikke min partner, men det skyldtes udelukkende et rent egoistisk valg, Er jeg stolt af det ? næ, men jeg føler ej heller et behov for at finde forklaringer der tager afsæt i partneren. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1738 Skrevet 2. Januar, 2021 (edited) Thaimig skrev, for 13 timer siden: Utroskab er når man dyrker sex uden kondom, uden at ens partner ved det Er det også din kones definition af utroskab? Efter min mening er man utro, når man er intim med en anden person end sin partner, og man ved at denne partner ikke vil kunne acceptere dette. At man lyver efterfølgende gør det kun endnu værre. Ligeså, hvis man ikke vil erkende overfor sig selv at man er utro. At der så kan være mange grunde, der kan forklare at man er utro, er så en anden historie. Men hvis man har behov for at være utro, burde man fokusere på enten at fixe sit nuværende forhold eller komme ud af det. Alternativt lave en aftale med sin kone om grønt lys til at gå andre steder hen for at få sine behov dækket. Redigeret 2. Januar, 2021 af Lange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KukHans Skrevet 2. Januar, 2021 Thaimig skrev, for 17 timer siden: Utroskab er når man dyrker sex uden kondom, uden at ens partner ved det sikke da en omgang vrøvl at lukke ud . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 2. Januar, 2021 Lady C skrev, for 15 timer siden: Selvfølgelig kan man være ærlig overfor sin partner. Og man kan sige det du skriver her. Men nok på en mindre bombastisk måde hvis man vil undgå at skubbe sin partner fra sig. Eks : " jeg synes ærlig talt at vores sexliv er dødt og det gør mig faktisk ked af det og frustreret. Derfor har jeg fået tanken om at gå ud og finde en anden at dyrke sex med. Men før det sker håber jeg at vi to kan finde en løsning sammen således at vi ikke ender i løgn og bedrag. Jeg elsker dig og håber vi kan samarbejde omkring at redde vores sexliv og dermed også vores forhold" Vær ærlig på en respektfuld og kærlig måde, så kan man sige nærmest alt Jeg er helt enig i din definition af utroskab og er grundlæggende ikke tilhænger af det, men virkeligheden er desværre ikke så enkel som du skriver. Det er de færreste kvinder, der er så frisindede, som jeg tænker du er. Hvis man først åbner op for den mulighed som hedder sex uden for forholdet, og ens partner ikke synes det er en god idé, så stoler hun ikke på een mere. Det vil være det samme som at sige, vi skal ikke være sammen mere. Hvis ens partner ikke har behov for sex, så tænker jeg også han/hun ved at der er en risiko for at man finder en anden løsning. Alternativet er, at man skrider fra hende og resten af familien. Skal sex være afgørende for det, hvis man ellers har det godt sammen? I min verden er der forskel på at have en elskerinde og besøge en GP, ikke at nogle af delene er ok, men min samvittighed kan nemmere bære at besøge en GP nogle få gange om året, end at have en elskerinde med risiko følelser indblandet. Hvad med dine egne gæster, tror du alle sammen har en aftale med konen om at det er ok at besøge dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 2. Januar, 2021 (edited) @Jydedreng : Min kommentar var et modsvar til dette : Gad vide om nogle mænd eller kvinder nogensinde er sluppet fra at sige dette og stadig i længden bevare sit forhold : jeg synes ærlig talt at vores sexliv er dødt og jeg har derfor tænkt at gå ud og fornøje mig med andre " (Skrevet af @Den_glade_amatør Min pointe var at man kan sige alt men at det fremhævede eksempel ikke er sagt særligt kærligt og at det kun vil støde partneren væk. Min pointe er at jo - man kan vitterligt sige alt hvis det bare kommunikeres på en ordentlig, kærlig og omsorgsfuld måde. Redigeret 2. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 2. Januar, 2021 (edited) Jydedreng skrev, for 48 minutter siden: Hvad med dine egne gæster, tror du alle sammen har en aftale med konen om at det er ok at besøge dig? Du fornærmer min intelligens nu. Redigeret 2. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 2. Januar, 2021 Lady C skrev, for 26 minutter siden: Min pointe er at jo - man kan vitterligt sige alt hvis det bare kommunikeres på en ordentlig, kærlig og omsorgsfuld måde Ja man kan sige alt på en ordentlig måde... men det giver jo ikke nødvendigvis den respons man ønsker. Vi leger lige at min fiktive partner kom og sagde, at hun ville knalde med andre, på den mest hensynsfulde og ordentlige måde. Hendes håb er, at det er i orden med mig og at forholdet fortsætter, men hvor hun må hygge med andre. ja ikke for at være lyseslukker, men så ville vores forhold være slut og helt dødt, uanset hvor ordentligt, kærligt og omsorgsfuldt hun sagde det. Jeg kunne ikke leve med det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 2. Januar, 2021 Blue man skrev, for 3 minutter siden: Jeg kunne ikke leve med det Så leger vi lige, at hun trak i land igen, fordi hun ikke ville miste vores forhold... her er problemet bare at skade er sket, det sagte kan ikke lige pludselig blive usagt og forsvinde. Og konklusionen ville være den samme, forholdet ville være slut. Så man skal tænke rigtig meget over, hvad det er man gambler med, hvis man siger den slags. Måske også derfor, så mange holder det i det skjulte, indsatsen er simpelthen for stor, ved at spille med åbne kort. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 2. Januar, 2021 Blue man skrev, for 9 minutter siden: Ja man kan sige alt på en ordentlig måde... men det giver jo ikke nødvendigvis den respons man ønsker. Vi leger lige at min fiktive partner kom og sagde, at hun ville knalde med andre, på den mest hensynsfulde og ordentlige måde. Hendes håb er, at det er i orden med mig og at forholdet fortsætter, men hvor hun må hygge med andre. ja ikke for at være lyseslukker, men så ville vores forhold være slut og helt dødt, uanset hvor ordentligt, kærligt og omsorgsfuldt hun sagde det. Jeg kunne ikke leve med det. Det er så dit valg, og du fik valget, jeg ville til enhver tid kunne acc. Det, vi ejer ikke hinanden Misjo1. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 2. Januar, 2021 (edited) Blue man skrev, for 26 minutter siden: Så leger vi lige, at hun trak i land igen, fordi hun ikke ville miste vores forhold... her er problemet bare at skade er sket, det sagte kan ikke lige pludselig blive usagt og forsvinde. Og konklusionen ville være den samme, forholdet ville være slut. Så man skal tænke rigtig meget over, hvad det er man gambler med, hvis man siger den slags. Måske også derfor, så mange holder det i det skjulte, indsatsen er simpelthen for stor, ved at spille med åbne kort. Jeg synes man har en forpligtigelse til at fortælle sin partner hvis man ikke er lykkelig i sit forhold. Det skylder man sin partner. Hvis han / hun tror man går og er glad og lykkelig og man i virkeligheden er det modsatte - hvordan i alverden skulle man så kunne lave noget om hvis man ikke aner at der er et behov for ændringer? Og jeg tænker at du gerne vil vide hvis din kvinde ikke er tilfreds. Du vil sikkert gerne gøre noget for at hun igen kan blive tilfreds og glad igen. Derfor er det bedst at være ærlig _ også selvom sandheden kan være svær. De svære samtaler er nødvendige nogle gange - selvom de er svære Redigeret 2. Januar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 2. Januar, 2021 (edited) Sex med en partner for 10214ene gang slår aldrig at se en ny ung gp nøgen for første gang...sådan er min bitre erfaring ihvertfald og derfor har jeg det helt fint med at være en fri fugl, selvom jeg godt kan savne det venskab og den tryghed man har med en kone Redigeret 2. Januar, 2021 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 2. Januar, 2021 (edited) Lady C skrev, for 17 minutter siden: Jeg synes man har en forpligtigelse til at fortælle sin partner hvis man ikke er lykkelig i sit forhold. Det skylder man sin partner. Hvis han / hun tror man går og er glad og lykkelig og man i virkeligheden er det modsatte - hvordan i alverden skulle man så kunne lave noget om hvis man ikke aner at der er et behov for ændringer? Og jeg tænker at du gerne vil vide hvis din kvinde ikke er tilfreds. Du vil sikkert gerne gøre noget for at hun igen kan blive tilfreds og glad igen. Derfor er det bedst at være ærlig _ også selvom sandheden kan være svær. De svære samtaler er nødvendige nogle gange - selvom de er svære @Lady C jeg ved godt det lyder selvmodsigende, men jeg er meget lykkelig i mit forhold, på trods af at jeg ser en GP, og som jeg har skrevet, så har det gjordt os mere lykkelig og beriget vores forhold, både intimt og sexuelt, og også i den kedelig hverdag. Men på trods af det har jeg stadig dårlig samvittighed, og det nager mig. Der er en klog person som har sagt at det er et godt tegn at det nager mig, hvilket jeg kun kan give ret i. igen, og det kan man se af alle de gode indlæg, som denne tråd indeholder, der findes INGEN skabelon til det perfekte forhold, da vi alle er forskellige og ikke alle har samme kultur, opdragelse, pli, samvittighed mm. Skal man tage samtalen eller ej er ikke til at sige generelt. Jeg vurder at jeg ikke skal tage den, det er mit egoistiske synspunkt, og mig som må leve med følgerne, hvorimod det lyder som du er i et forhold hvor i er mere ens og har samme værdier som din partner, og ja så er det klart det bedste at tage samtalen og finde en vej som begge kan leve med, og den mulighed misunder jeg dig, men den har jeg ikke, og det er ikke noget jeg tror, det er noget jeg ved. tak for alle de gode indlæg, en fantastisk tråd. Rigtig godt af trådstarteren. Redigeret 2. Januar, 2021 af Grydeskeen Manglende navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 2. Januar, 2021 (edited) Lady C skrev, for 1 time siden: Du fornærmer min intelligens nu. Det var et retorisk spørgsmål og det var ikke min mening at fornærme dig. I øvrigt er jeg ikke i tvivl om at du er intilligens, det skal man ikke læse mange af dine indlæg for at blive overbevist om Redigeret 2. Januar, 2021 af Moon Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg