Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Hvordan er det perfekte besøg hos en pige ?

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Nu hvor vi ikke må besøge de skønne piger, og derfor ikke kan fornøje hinanden med nogle skønne beretninger, så var det måske en ide at give ens eget syn på, hvordan, en perfekt oplevelse med en pige kunne/skulle forløbe.

jeg vil gerne lægge ud, med hvad jeg mener ville være et perfekt forløb for mig selv, og det er på ingen måde sikkert at det er sådan andre kune tænke sig at det skulle forløbe, men så kom frit med jeres eget indlæg om hvad I ville syntes er det perfekte.

jeg vil heller ikke i dette indlæg fokuser på sex, da det for mig er det mindst vigtige, igen det er hvad jeg føler og skal på ingen måde forhindrer andre i at skrive hvad de vil.

Jeg vil lige sige at jeg som regel vælger besøg af 2 eller flere timers varighed, da det er hvad jeg ønsker.

Forberedelsen/planlægning

jeg vil meget gerne bestille tid flere dage før gerne en uge eller mere, da jeg elsker den følelse det giver i maven at gå og vente, og bygge mine forventninger op. Det skal helst forgå på SMS, da et opkald kan give mig problemer, er gift, så det ville ikke være smart at føre sådan en samtale hvor der var andre som hørte det. Hvis det er en pige man kender, så er der ikke noget der er bedre end at modtage en besked en dag eller to før hvori hun beskriver lidt af det der kan komme til at forgå, det sætter virkelig fantasien og følelsen i maven i svingninger.

Ankomst.

blive modtaget med et stort kram, og bare holde om hinanden et stykke tid, det giver lidt ro, jeg er altid nervøs, selv om jeg kender pigen, og selv om det kan være lidt skørt, så er det også en rar følelse. Derefter er det rart hvis man sidder og lige siger pænt goddag, og får en lille snak, hvad skete der ved sidste besøg, hvad har man lavet, hvad vil man gerne lave idag, vind og vejr, formålet er at falde lidt til ro. Det er rart hvis man bliver tilbudt lidt at drikke og evt. noget frugt, jordbær, druer eller andet som er nemt at spise, smager godt og giver energi til det som skal til at ske. Samtidig er det også med til at skabe en fantastisk stemning, især hvis man giver hinanden frugten. Det sker selvfølgelig  mens man sidder tæt, og evt. holder i hånd, og berør hinanden let, på arm, lår ryg mm, alt sammen med til at opbygge intimiteten.

klargøring. Det er det som jeg syntes bedst om.

så klæder man sig af, evt hinanden af, og så skal det bedste ske, ikke sex, men at man går i bad sammen, og vasker hinanden, med sæbe, bare stille rolig og med langsomme og bløde berøring. Det er noget af det bedste, efter min mening, det kan virkelig opbygge en stemning og intimitet, som bare er helt i top. Tørre hinanden, får en “snaps”, det er en mundskyl, og så er det tilbage til rummet.

selve akten.

ja det er den som jeg ikke vil beskrive, da det er for personligt hvad man ønsker, og efter min mening ikke noget man deler. Det er hvordan jeg har det, det skal på ingen måde forhindre andre i at skrive hvad de øsnker.

Bagefter.

pillow talk. Det med at man ligger, tæt, berør hinanden, og bare nyder nærheden, nusser og kærtegner, samt snakker om hvad man har lyst til, det er noget som er meget vigtig for mig i den samlede oplevelse, og ja jeg betegner altid der som en oplevelse, da jeg ikke opsøger sex, ikke at jeg ikke vil have det, men det er ikke det vigtige, for mig, det er oplevelsen. Det kan være at denne pillow talk udvikler sig til at vi går tilbage til ovenstående punkt igen, for mig høre det til sjældenhederne, da jeg er en “one shot, one kill man”. Men det at ligge og snakke og nusser er et kæmpe plus for mig, igen kan man tage frugten frem og give hinanden lidt godt på en sjov måde, som igen kan opbygge en intimitet, som man kan tage med sig, og som vil udvikle sig ved gentagende besøg hos den samme pige.

Afslutningen/farvel.

så kommer det mest sørgelige, som også kan gøres til noget smukt, som er med til at bevare den dejlige følels. Man skal lige have sit afsluttende bad, evt sammen hvis der er tid, ellers alene. Så klæder man sig på, stadig sammen med pigen, der bliver sammen med dig ind til man er ude af døren. Snakker evt. allerede nu om næste gang, tid, ønsker til næste oplevelse mm. Så får man måske en vand med til turen hjem, går mod døren, sammen, får et knus eller kys i døren til farvel, og pludselig står man på gaden igen, gerne med en følelse af et fantastisk og smukt eventyr i kroppen, samt desværre også et lille stik i hjertet, af et afsavn, men det må ikke tage overhånd, og her er det snakken om næste møde som hjælper mig, da jeg allerede begynder at bygge op til det. Så skulle turen hjem gerne gå hurtig, da men sidder og smiler, og på fuld drøn køre “filmen” af dagens oplevelse på nethinden, og der skulle den gerne blive i lang tid, og det samme gælder med den dejlige følelse man har i kroppen, den skal blive der i lang tid, hvis man er heldig og besøger den rette pige.

Efter ord.

Alt det som jeg har beskrevet, er hvad jeg gerne vil have og kun udtryk for mine ønsker og skal på ingen måde bestemme hvad der er rigtig eller forkert, da vi alle er forskellige og har forskellige ønsker. Hvis man ønsker noget andet end mig, så er det bare fint, når det er det man vil, jeg ønsker bare at vi alle får hvad vi ønsker og ved hvor vi kan få det.

Til alle jer skønne piger, så ved I hvad jeg ønsker, og hvad jeg ligger vægt på nu. Desværre for jer har jer, er jeg så heldig, at have fundet en som kan give mig lige præcis det som jeg ønsker. Skulle det utænkelige ske at I nogensinde får besøg af grydeskeen, så læs lige denne “manual” inden besøget, så ved I lige hvad jeg ønsker og gerne vil have, og se så om i kan komme med nogle ekstra som jeg ikke var klar over jeg ikke kunne undvære, selv om jeg ikke kan komme i tanken hvad det kan være. Til alle andre, kom ud af busken og beskriv hvad dit drømme scenarie er, det kunne jo også være at pigerne læser med og får nogle nye ideer.

godt nytår til alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg ikke om der specielle sexuelle præferencer som din kone ikke kan opfylde, eller om der er sygdom, som giver begrænset lyst/mulighed for sex. Hvordan ville du agere hvis din kone opførte sig som dig? 
Laver en aftale en uge før, og fantaserer om det op til, din kone sidder mens I spiser aftensmad, eller når I er gået i seng, ligger hun og tænker på at blive kneppet af en anden mand, fordi du ikke kan tilfredsstille hende. 
Hvorfor tager du ikke tyren ved hornene og enten laver en aftale med konen om at det er OK, eller bliver skilt, så kan du gøre som du vil. 
Jeg skriver ikke for at fordømme dig. Jeg var sammen med den samme kvinde i 30 år, de sidste “mange” år kunne hun ikke sex. Jeg kunne pga job nemt besøge GP uden hun vidste det og jeg ville ikke såre hende. Hun døde for knap 5 år siden og efter halvandet år fandt jeg en rigtig sød kæreste, som efter et år grædende måtte sige at hun ikke havde lyst til sex. Så stoppede det forhold, jeg vil ikke luske rundt, men jeg vil heller ikke undvære sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
JJOH skrev, for 1 minut siden:

Nu ved jeg ikke om der specielle sexuelle præferencer som din kone ikke kan opfylde, eller om der er sygdom, som giver begrænset lyst/mulighed for sex. Hvordan ville du agere hvis din kone opførte sig som dig? 
Laver en aftale en uge før, og fantaserer om det op til, din kone sidder mens I spiser aftensmad, eller når I er gået i seng, ligger hun og tænker på at blive kneppet af en anden mand, fordi du ikke kan tilfredsstille hende. 
Hvorfor tager du ikke tyren ved hornene og enten laver en aftale med konen om at det er OK, eller bliver skilt, så kan du gøre som du vil. 
Jeg skriver ikke for at fordømme dig. Jeg var sammen med den samme kvinde i 30 år, de sidste “mange” år kunne hun ikke sex. Jeg kunne pga job nemt besøge GP uden hun vidste det og jeg ville ikke såre hende. Hun døde for knap 5 år siden og efter halvandet år fandt jeg en rigtig sød kæreste, som efter et år grædende måtte sige at hun ikke havde lyst til sex. Så stoppede det forhold, jeg vil ikke luske rundt, men jeg vil heller ikke undvære sex. 

Tak for dit indlæg om din perfekte oplevelse :o, undskyld. Nu var det ikke en tråd om dårlig samvittighed mm som jeg forsøger at starte, men en om de skønne oplevelser man kan have. Det andet kan startes i en ny tråd, og hvis du gør det, så vil jeg måske komme med mit indlæg i den tråd.

glæder mig til andre kommer med deres indlæg om en perfekt oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har vist ikke beskrevet en perfekt oplevelse, tværtimod skrevet om problemer med manglende mulighed/lyst til sex og så de samvittighedskvaler jeg ville have ved at sidde ved aftensbordet i en hel uge og fantasere om sex med en GP og hvordan jeg ville have det, hvis min kæreste/kone gjorde det samme.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KukHans
Grydeskeen skrev, for 5 minutter siden:

Tak for dit indlæg om din perfekte oplevelse :o, undskyld. Nu var det ikke en tråd om dårlig samvittighed mm som jeg forsøger at starte, men en om de skønne oplevelser man kan have. Det andet kan startes i en ny tråd, og hvis du gør det, så vil jeg måske komme med mit indlæg i den tråd.

glæder mig til andre kommer med deres indlæg om en perfekt oplevelse.

undskyld, men må han ikke have en mening om det du skriver ?

Jeg deler faktisk samme mening og syntes det er lidt usmageligt, men bare du kan leve med din samvittighed, så er vores mening jo ligegyldig omkring dette.

Men til til dit spørgsmål om hvordan den perfekte oplevelse eller besøg skal være, tja, er helt modsat dig, jeg kontakter en pige når lysten er der og ikke en uge frem i tiden, da jeg ikke ved om lysten er der den pågældende dag, lever i nuet :-)

Hvis den gensidige kemi er til stede, så bliver det som regel en fantastisk oplevelse.

Godt Nytår .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
JJOH skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har vist ikke beskrevet en perfekt oplevelse, tværtimod skrevet om problemer med manglende mulighed/lyst til sex og så de samvittighedskvaler jeg ville have ved at sidde ved aftensbordet i en hel uge og fantasere om sex med en GP og hvordan jeg ville have det, hvis min kæreste/kone gjorde det samme.  

Har læst hvad du skrev en gang mere, og igen undskyld, min lidt for hurtige og forkerte reaktion. Men jeg vil blive glad hvis tråden kommer til at handle om gode oplevelser og ikke de moralske , sexuelle og andre problemer, som der er forbundet med at besøge en pige og være i et forhold.

en lille indskudt sætning. Nu er det ikke sex jeg opsøger, men oplevelser og udvikling af mig selv, som ikke er det samme som sex, og i mange tilfælde heller ikke indholdet sex, og det som jeg har oplevet ville jeg ønske at jeg kunne få min kone til at opleve, og være meget glad for hvis det kunne ske.

undskyld endnu engang og godt nytår. Og ja alle har ret til deres egen mening, og vi lever heldigvis i et land hvor man gerne må udtrykke dem.

Redigeret af Grydeskeen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Grydeskeen jeg kan sagtens følge dig og syntes godt om din foreberedelse til besøgene.

Men desværre er der nogle der skal afspore tråden .

Men håber der er andre som også beskriver deres oplevelser.

Foresten godt nytår til dig .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moon
JJOH skrev, 1 time siden:

Det vil jeg gerne kommentere på.

Jeg er grundlæggende enig i at utroskab ikke er ok. Når det så er sagt, så kan kan der i et langvarigt forhold være længere perioder uden sex, fordi konen ikke har lyst. Årsagerne kan være mange, børn, for meget arbejde, uenigheder osv.

Man kan vælge at skride fra konen og hoppe videre i et nyt forhold for at ende op i samme situation. Alternativ kan man forsøge at holde sammen på familien og bygge den gode relation op og samtidig få sit sexuelle behov dækket af en GP, for ikke at gå til grunde i sin egen frustration pga. manglende sex.Det er ikke en afhængighed, men blot et naturligt behov der skal dækkes.

Hvis det lykkes at få styr på sit sexliv med konen, så er det en selvfølgelighed at man stopper med at gå til glædedpiger og kaster sin fulde energi i forholdet. Selvfølgelig skal man ikke holde konen for nar, men hvis hun ikke har behov for sex, så går jeg til GP uden dårlig samvittighed, for der er absolut ingen følelser indblandet. 

Verden er ikke sort/hvid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak, @Jydedreng, det er godt formuleret.

I forhold til planlægning er det jo individuelt, hvor langt tilløb man ønsker. Personligt ligger jeg mest på linje med @KukHans og laver først en aftale med rimelig kort varsel, som oftest samme dag. Lidt planlægning er der dog i at finde et muligt tidspunkt for besøget, det kan godt ske nogle dage før. Så går spændingen mere på, hvem og hvad man har lyst til, når tiden kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...