MartinG 0 Skrevet 1. Januar, 2021 Hej Alle, Er lidt ny i dette univers, og er nysgerrig efter at høre fra nogle af jer mere erfarne hvor man anmeldte piger inden der var noget der hed Eroguide.dk (før 2012). Hvor på nettet skrev man anmeldelser af piger 2000 - 2010? Jeg er specielt interesseret i hvor man anmeldelte piger fra København. Glæder mig til at høre fra Jer :-) Mvh, Martin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 701 Skrevet 1. Januar, 2021 MartinG skrev, 1 time siden: Hej Alle, Er lidt ny i dette univers, og er nysgerrig efter at høre fra nogle af jer mere erfarne hvor man anmeldte piger inden der var noget der hed Eroguide.dk (før 2012). Hvor på nettet skrev man anmeldelser af piger 2000 - 2010? Jeg er specielt interesseret i hvor man anmeldelte piger fra København. Glæder mig til at høre fra Jer Mvh, Martin. Hedomax Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ishoej 73 Skrevet 1. Januar, 2021 Servciesboy skrev, for 7 minutter siden: Hedomax Savner stadig Hedo! Det var altså praktisk, at der altid var en fuldstændig adresse! :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 1. Januar, 2021 MartinG skrev, for 2 timer siden: Hvor på nettet skrev man anmeldelser af piger 2000 - 2010? På venuslogen.dk, og forgængeren massagepiger.dk Du kan prøve om du kan grave noget frem fra archive.org. Jeg synes den virker lidt træt i dag :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 1. Januar, 2021 MartinG skrev, for 4 timer siden: Hej Alle, Er lidt ny i dette univers, og er nysgerrig efter at høre fra nogle af jer mere erfarne hvor man anmeldte piger inden der var noget der hed Eroguide.dk (før 2012). Hvor på nettet skrev man anmeldelser af piger 2000 - 2010? Jeg er specielt interesseret i hvor man anmeldelte piger fra København. Glæder mig til at høre fra Jer Mvh, Martin. mener også der var hetromax eller noget i den retning for flere år siden m.h.t. anmeldelser og efterlysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 752 Skrevet 1. Januar, 2021 Og så læste man “rapports” massagetester 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 2. Januar, 2021 En GP havde også et Forum gimel hed det vidt med omtale af GP ere udover hende selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 2. Januar, 2021 Bødlen skrev, for 14 timer siden: En GP havde også et Forum gimel hed det vidt med omtale af GP ere udover hende selv. Jeps, det var "Hos Anja" der ejede Gimmel, hun er ikke i branchen mere. Og Gimel døde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 2. Januar, 2021 Misjo1 skrev, for 22 minutter siden: Jeps, det var "Hos Anja" der ejede Gimmel, hun er ikke i branchen mere. Og Gimel døde Og det er vældig godt, hverken hun eller hendes skodside fortjener at blive husket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2260 Skrevet 2. Januar, 2021 Sidder nede i vores vaskeri og har muntret med lidt med at kigge EG's arkiv. Har læst og hygget mig med læsning om Gimel. Kors i kahytten Sikke en gang sjask der stod der. Nå men det var historie. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 2. Januar, 2021 Onslow skrev, 1 time siden: Og det er vældig godt, hverken hun eller hendes skodside fortjener at blive husket Siden, enig, men jeg har nu haft mange gode stunder med Anja❤ Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 651 Skrevet 7. Januar, 2021 Misjo1 skrev, den 2.1.2021 at 16:34: Onslow skrev, den 2.1.2021 at 15:29: Og det er vældig godt, hverken hun eller hendes skodside fortjener at blive husket Siden, enig, men jeg har nu haft mange gode stunder med Anja❤ Misjo Nåede aldrig at besøge Anja selvom hun optisk var alt det som jeg sukkede efter - slank, blond, var til lange støvler mm Men husker godt krigen mellem Venuslogen & Gimel - den var lidt langt ude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MartinG 0 Skrevet 19. Januar, 2021 Hej Alle, Det har været super givende at I har delt jeres links og viden. Det sætter jeg stor pris på. Mange tak. Mvh, Martin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg