Guest Bødlen Skrevet 31. December, 2020 (edited) Tja jeg er med konen hjemme og vi skal altså sexe helt vildt - jun har erfaret at en tømt mand er en glad mand, min erfaring er at en vellnaldet kvinde tilgir meget. Redigeret 31. December, 2020 af Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 31. December, 2020 Stille og roligt hjemme med konen, Lidt blandet polsk/dansk menu og en god Grinbergen øl Tv og hygge og godnat Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 1. Januar, 2021 (edited) Nytår med husstanden Ligesom med julen, så har vi alle forskellige traditioner for diverse begivenheder. Selvom det i år er en fest for 2 voksne og en lille baryler, så er traditionen her at klæde sig pænt på, pynte op, spise ekstra god mad (denne gang i form af støtte til restaurationsbranchen), blæse lidt serpentiner rundt i stuen, fyre nogle bordbomber af, og ellers høre rock og headbange lidt så man har hold i nakken i morgen...næh i dag Til lyden af nytårsknaldene udenfor vil jeg ønske alle herinde et rigtig godt nytår, med håbet om, at Eroguide (ja og egentlig også alt udenfor) i det nye år vil bestå af flere større sko og generelt bare mere lååååve Redigeret 1. Januar, 2021 af Nikita Darling 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 593 Skrevet 1. Januar, 2021 Holder nytårsaften på havet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francis 99 Skrevet 1. Januar, 2021 Nikita Darling skrev, 1 time siden: Nytår med husstanden Ligesom med julen, så har vi alle forskellige traditioner for diverse begivenheder. Selvom det i år er en fest for 2 voksne og en lille baryler, så er traditionen her at klæde sig pænt på, pynte op, spise ekstra god mad (denne gang i form af støtte til restaurationsbranchen), blæse lidt serpentiner rundt i stuen, fyre nogle bordbomber af, og ellers høre rock og headbange lidt så man har hold i nakken i morgen...næh i dag Til lyden af nytårsknaldene udenfor vil jeg ønske alle herinde et rigtig godt nytår, med håbet om, at Eroguide (ja og egentlig også alt udenfor) i det nye år vil bestå af flere større sko og generelt bare mere lååååve Rigtig godt nytår til dig, din mand og din baryler Hos os er nytåret også levet fejret stille og roligt med et enkelt vennepar og deres og vores yngste. Tiden hvor vi, trods alt, stadig har børn hjemme nytårsaften nydes. For det er sikkert sidste år, vi har det privilegie Dejligt at høre I har støttet restaurationsbranchen. Det er samfundssind og mit nytårsønske er, at vi alle husker det i det kommende år Der er masser af brancher, der skriger efter støtte og samfundssind. Det håber jeg vi alle husker. Jeg tilslutter mig også dit ønske om, at vi alle næste år vil iføre os større sko. Det vil være smukt, hvis vi alle i fremtiden ifører os lidt større sko. For pokker hvor trænger Verden til det - Nå ja, og så vil det også hjælpe den trængte skobranche gevaldigt Nu vil jeg gå i seng. Låååve orker jeg ikke i aften Godt nytår til jer, hele eroguide og alle dem jeg kender 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Januar, 2021 (edited) lhrn skrev, for 8 timer siden: Arbejde fra 19 til 07 godt nytår Ilm til dig og god arbejdslyst Redigeret 1. Januar, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 1. Januar, 2021 Godt nytår kære nemtøs håber måske at jeg er så heldig at møde dig i år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 16 timer siden: Er inviteret ud hos den nærmeste familie, det er en fast tradition med godt selskab og god mad. En stille og rolig aften med dem jeg holder allermest af Godt nytår derude. Øh troede vi havde en aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Januar, 2021 Fedtsprøjten skrev, for 5 timer siden: Godt nytår kære nemtøs håber måske at jeg er så heldig at møde dig i år Godt nytår til dig også Når du er klar til at mødes med mig, er du velkommen til at kontakte mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Januar, 2021 Thaimig skrev, for 4 timer siden: Øh troede vi havde en aftale Det troede jeg altså også, nu har jeg ventet på dig i flere timer..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 12 timer siden: Det troede jeg altså også, nu har jeg ventet på dig i flere timer..... Åh jo nuvel, måske vi mis hinanden, jeg sad dog på Bænken vores i Kærlighedsparken midt i Rønde på aftalte tid 24.00 (20/21) Kl 03 (2021) gik jeg så hjem og tænkte, hun har sku nok fundet en anden Se det kalder jeg F utroskab, som iøvrigt i en anden Tråd, handler om idag Nok om det, en lykkelig dag i 21 så rammer vi samme sted på samme tidspunkt Velkommen tilbage Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 434 Skrevet 2. Januar, 2021 Onslow skrev, den 31.12.2020 at 13:28: Skal læse de sidste hundrede sider af Ken Folletts Kingsbridge trilogi Lady C skrev, den 31.12.2020 at 13:52: Nøj jeg misunder dig at du er igang Ja, bogens univers kan være helt fantastisk! Selv måtte jeg opgive Kingsbridge da jeg syntes bog 2 var meget tung at komme igennem, men lyder som om man skal prøve igen... Er I forøvrigt opmærksomme på at der i september er kommet en fjerde Kingsbridge roman, som tidsmæssigt ligger før jordens søjler? https://www.panmacmillan.com/blogs/fiction/ken-follett-s-kingsbridge-novels-in-order https://shopping.coop.dk/vare/aftentid-og-morgengry-indbundet-af-ken-follett/9788763859899 "For tredive år siden mødte vi første gang Kingsbridges indbyggere i "Jordens søjler", og med "Aftentid og morgengry" tager Ken Follett os nu med på en enestående rejse tilbage til de dramatiske begivenheder før "Jordens søjler"." 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 2. Januar, 2021 Tilbragte nytårsaften på hotel i København, sammen med min dejlige tyske SB. Vi kørte hjem til Sønderjylland i formiddags. Er netop for en time siden, vel ankommet hjemme hos os selv, ønsket min kone et godt nytår. Et nytår, hvor vi forhåbentligt kommer ud på den anden side. Hvor vi også får gang i forretningerne igen. Hvor vi forhåbentlig stadig har de fleste af vores medarbejdere og samarbejdspartnere. Vil benytte lejligheden til, at ønske alle et godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. Januar, 2021 Æ´Synderjyde skrev, den 3.1.2021 at 00:57: Tilbragte nytårsaften på hotel i København, sammen med min dejlige tyske SB. Vi kørte hjem til Sønderjylland i formiddags. Er netop for en time siden, vel ankommet hjemme hos os selv, ønsket min kone et godt nytår. Et nytår, hvor vi forhåbentligt kommer ud på den anden side. Hvor vi også får gang i forretningerne igen. Hvor vi forhåbentlig stadig har de fleste af vores medarbejdere og samarbejdspartnere. Vil benytte lejligheden til, at ønske alle et godt nytår. Ok, den forstod jeg så ej helt, er SB og kone den samme eller røg jeg helt i Skoven men godt Nythår alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 4. Januar, 2021 Thaimig skrev, for 38 minutter siden: Ok, den forstod jeg så ej helt, er SB og kone den samme eller røg jeg helt i Skoven men godt Nythår alligevel Nej kone og SB er ikke den samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg