GloomyBear 56 Skrevet 30. December, 2020 Så ovenstående på annoncelight, er der nogen der har været så heldige at prøve hende? Hvis ja, del gerne lidt info, og priside.. Kan ikke finde annoncen mere, og på det man kunne se på billederne var hun ok lækker.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 209 Skrevet 30. December, 2020 https://annoncelight.dk/showad/288741 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 30. December, 2020 Kan kun sige hun er det værd, jeg fik kontakt med hende inde via SD og har besøgt hende et pr gange men hun lukket sin profil derinde og havde mistede hendes nr, så tak for at finde den annonce der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 30. December, 2020 Har skrevet en del med hende, havde bare det indtryk at hun ikke mødtes her under corona. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GloomyBear 56 Skrevet 30. December, 2020 The_Man skrev, for 2 timer siden: Kan kun sige hun er det værd, jeg fik kontakt med hende inde via SD og har besøgt hende et pr gange men hun lukket sin profil derinde og havde mistede hendes nr, så tak for at finde den annonce der Hvad er SD? Kan heller ikke se hun har noget nummer på nogen af annoncerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 30. December, 2020 GloomyBear skrev, for 49 minutter siden: Hvad er SD? Kan heller ikke se hun har noget nummer på nogen af annoncerne? SD er sugardating og derinde fik jeg hendes nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1216 Skrevet 30. December, 2020 Hvor meget vil købe pigen betale for pik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 30. December, 2020 Ebden_jj skrev, for 1 time siden: Hvor meget vil købe pigen betale for pik? Det foregår omvendt..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 31. December, 2020 Liv skrev, 1 time siden: Det foregår omvendt..... Nu ik sådan en lysseslukker..! Hvis gutten har held med lidt role-reverdal.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1216 Skrevet 31. December, 2020 Liv skrev, for 5 timer siden: Det foregår omvendt..... Så er det jo penge hun søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GloomyBear 56 Skrevet 31. December, 2020 Tak for alle de fine indlæg, det lyder klart som et besøg værd, synes bare det er lidt op af bakke med mail og ikke nogen tlf. men giver det et skud, som man siger .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 157 Skrevet 31. December, 2020 GloomyBear skrev, for 3 timer siden: Tak for alle de fine indlæg, det lyder klart som et besøg værd, synes bare det er lidt op af bakke med mail og ikke nogen tlf. men giver det et skud, som man siger .. Go ahead. Jeg tror ikke, at du bliver skuffet. Hun er cute og har en bollerede i et hjørne i stuen :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GloomyBear 56 Skrevet 31. December, 2020 Huntman skrev, for 1 time siden: Go ahead. Jeg tror ikke, at du bliver skuffet. Hun er cute og har en bollerede i et hjørne i stuen Frækt, hun lyder dog ikke helt så amatør agtig som annoncen giver udtryk for ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1338 Skrevet 1. Januar, 2021 GloomyBear skrev, for 11 timer siden: Frækt, hun lyder dog ikke helt så amatør agtig som annoncen giver udtryk for ... Hvilken 30-noget-årig har ikke en bollerede i hjørnet af stuen? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg