Claesen 593 Skrevet 30. December, 2020 Godaften D'herre & D'damer Så er Julen overstået og vi nærmer os Nytåret og dermed et nyt års begyndelse, samtidig så er vi nået dertil, hvor man jo plejer at love sig selv, andre, hinanden og forøvrigt alle der læser med på Facebook en hel masse forskellige mere eller mindre fornuftigte ting. Har i mon nogle nytårs fortsætter? Jeg har selvfølgelig allerede på forhånd lovet mig selv et par små ting. 1) ikke flere gp besøg i år ( medmindre der er en bestemt der invitere ) 2) Til måltider, mere grønt og andet tilbehør og mindre kød ( huske at fjerne eventuelle beviser på det modsatte hvis jeg ligger billeder op af aftenens menu) 3) dyrk mere motion din kondi kan blive bedre ( arbejde tæller stadig som motion ikke?) 4) hvis nogen opdager du fejler, så lyv, lyv lyv, benægte, benægte, benægte. Godt Nytår folkens Venligst Claesen 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1322 Skrevet 30. December, 2020 (edited) Ja, det er jeg helt afklaret med...her kommer listen: Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs......etc. kneppe mine andre faste piger endnu mere end i det forgangne år........trænger sgu til stram, våd fisse!!! Godt nytår til alle skønne mennesker herinde i frisindets helle. Redigeret 30. December, 2020 af GIANT COCK 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest krampe Skrevet 30. December, 2020 GC, jeg snupper en enkelt tur på Nemtøs hvis eller du kan overskue at dele Og ellers er mit forstæt blot at pumpe mere sæd i damer, end ud på mit eget maveskind i 2021 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. December, 2020 Claesen skrev, for 40 minutter siden: 1) ikke flere gp besøg i år ( medmindre der er en bestemt der invitere ) Jeg håber ikke, det er det nytårsfortsæt du laver ved midnat i morgen. Det er en del mere overkommeligt hvis det bliver et gammelt-års fortsæt Ellers bliver 2021 et langt år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 30. December, 2020 Claesen skrev, for 39 minutter siden: 1) ikke flere gp besøg i år Håber du klarer det den sidste dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 30. December, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 4 minutter siden: Jeg håber ikke, det er det nytårsfortsæt du laver ved midnat i morgen. Det er en del mere overkommeligt hvis det bliver et gammelt-års fortsæt Ellers bliver 2021 et langt år. Nej da jeg laver det nu, så udløber det jo i morgen jeg er ikke helt tosset da og kender min egen viljestyrke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 30. December, 2020 GIANT COCK skrev, for 28 minutter siden: Ja, det er jeg helt afklaret med...her kommer listen: Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs......etc. kneppe mine andre faste piger endnu mere end i det forgangne år........trænger sgu til stram, våd fisse!!! Godt nytår til alle skønne mennesker herinde i frisindets helle. Har ellers hørt det skulle være svært at få en aftale med hende, så måske hun skulle hede svær tøs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. December, 2020 Claesen skrev, for 3 minutter siden: Nej da jeg laver det nu, så udløber det jo i morgen jeg er ikke helt tosset da og kender min egen viljestyrke En mand med selvindsigt Så er jeg mere rolig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 30. December, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 10 minutter siden: En mand med selvindsigt Så er jeg mere rolig. Selvfølgelig man skal kende sig selv og hvile i sig selv Alligevel pænt af dig, at være urolig for mit sex liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 1070 Skrevet 30. December, 2020 Tabe mig 1 kg. Og dyrke mere anal sex. Hvis ikke det lykkes at tabe mig, så prøver jeg med mere anal sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. December, 2020 GIANT COCK skrev, for 47 minutter siden: Ja, det er jeg helt afklaret med...her kommer listen: Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs Kneppe Nemtøs......etc. kneppe mine andre faste piger endnu mere end i det forgangne år........trænger sgu til stram, våd fisse!!! Godt nytår til alle skønne mennesker herinde i frisindets helle. Kan kun sige at jeg glæder mig til at blive spiddet af din gigantiske pik.. af flere omgange. Vi ses med sikkerhed i løbet af 2021. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1322 Skrevet 30. December, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Kan kun sige at jeg glæder mig til at blive spiddet af din gigantiske pik.. af flere omgange. Vi ses med sikkerhed i løbet af 2021. Min store pik er i den grad klar, skat.....du skriver bare så kommer jeg og spidder din mund, fisse og røv!!....af flere omgange!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 30. December, 2020 Mit er at vi højst må købe junkfood via hungry eller just eat 1 gang om måneden Sad og tjekkede mit regnskab... Vi har bestilt fra de steder 20 gange i bare den her måned Så kan jeg godt forstå at tøjet strammer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9940 Skrevet 30. December, 2020 Jeg kan se at jeg ikke fik overholdt mit fra sidste år. https://www.eroguide.dk/forum/topic/113450-så-er-det-snart-tid-til-endnu-et-nytårsforsæt-til-glemmebogen/page/2/?tab=comments#comment-1082767 Det blev til 7 besøg i stedet for max 5, og et par af dem var ikke danske. Jeg må bare prøve igen. Som nævnt sidste år hedder det forsæt og ikke fortsæt @Claesen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 30. December, 2020 Lauersen skrev, for 1 minut siden: Jeg kan se at jeg ikke fik overholdt mit fra sidste år. https://www.eroguide.dk/forum/topic/113450-så-er-det-snart-tid-til-endnu-et-nytårsforsæt-til-glemmebogen/page/2/?tab=comments#comment-1082767 Det blev til 7 besøg i stedet for max 5, og et par af dem var ikke danske. Jeg må bare prøve igen. Som nævnt sidste år hedder det forsæt og ikke fortsæt @Claesen Jamen det fordi jeg har tænkt mig at fortsætte det andet er bare noget man forsætter ( altså påtænker) at man vil gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. December, 2020 Claesen skrev, 1 time siden: Har ellers hørt det skulle være svært at få en aftale med hende, så måske hun skulle hede svær tøs Du skal ikke tro på alt hvad du hører Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 30. December, 2020 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Du skal ikke tro på alt hvad du hører Uhh så der også håb for mig, vil straks melde mig i køen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 359 Skrevet 30. December, 2020 nytårsforsæt tja komme tætter på en bestemt gp (vil ikke fortælle navnet) prøve og være mere sund og mæske resten er de standarte være en bedre ven osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. December, 2020 Claesen skrev, for 2 timer siden: Selvfølgelig man skal kende sig selv og hvile i sig selv Alligevel pænt af dig, at være urolig for mit sex liv Måske har jeg lidt bagtanker Og så hviler man jo aller bedst efter en orgasme... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 30. December, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden: Måske har jeg lidt bagtanker Og så hviler man jo aller bedst efter en orgasme... Gnæg Gnæg bag-tanker alligevel så sandt og det faktisk længe siden, jeg har sovet ordentligt.. Hvad siger du skal vi lege Ole lukkeøje idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 30. December, 2020 Nannas Hjørne skrev, 1 time siden: Måske har jeg lidt bagtanker "bagtanker"... det lyder frækt. Kræver det glidecreme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. December, 2020 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: "bagtanker"... det lyder frækt. Kræver det glidecreme? spørgsmålet er ikke om det kræver glidecreme, men hvem (og hvad) glidecremen skal smøres på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 30. December, 2020 Nytårsforsæt? At alle mine eg venner får et godt nytår, uden sygdom og med mange gode oplevelser. Og at jeg stadig har lidt tilgode af livet og kan mødes med dem jeg holder af endnu engang, og måske få en oplevelse eller to med min drømmepasser Godt nytår kære venner Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest krampe Skrevet 30. December, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 23 minutter siden: spørgsmålet er ikke om det kræver glidecreme, men hvem (og hvad) glidecremen skal smøres på Du har lige påført dig selv endnu et nyrårs fortsæt Redigeret 30. December, 2020 af krampe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. December, 2020 Claesen skrev, 1 time siden: Gnæg Gnæg bag-tanker alligevel så sandt og det faktisk længe siden, jeg har sovet ordentligt.. Hvad siger du skal vi lege Ole lukkeøje idag i dag er sushi, hårfarve, dvaske dag. Og så kan jeg jo ikke være ansvarlig for, at du bryder dit nytårsforsæt Det ville ikke være pænt af mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg