Hop til indhold
Orladrengen

Fuck Corona :(

Recommended Posts

Guest Røvslikker
Jimbo skrev, 1 time siden:

Jeg mener udenlandske piger som arbejder sort. Skal de også udvise samfundssind og holde lukket? Jeg tænker at der er rigeligt med kunder til dem, og som i ved tænker mænd med tissemanden og glemmer alt om corona når de er liderlige.

hmmmm...er man morals legaliseret når man er en buk, og er liderlig ???? ligeledes de piger som tager imod besøg siden 11 marts og forsætter ufortrødent,  denne tråd er ved at være skræmmende på mange måder :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Jydedreng skrev, for 3 timer siden:

Hvis man ikke kan holde sig til efter den 17. Januar med at gå til GP, så kunne det være man skulle overveje om man har et afhængighedsproblem, og benytte lejligheden til at søge hjælp. 

Jeg mangler hjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 44 minutter siden:

hmmmm...er man morals legaliseret når man er en buk, og er liderlig ???? ligeledes de piger som tager imod besøg siden 11 marts og forsætter ufortrødent,  denne tråd er ved at være skræmmende på mange måder :???:

De fleste tråde om Corona ender med at blive låst efter en omgang skænderier mellem for og i mod at modtage/besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moon
Den flittige skrev, for 52 minutter siden:

Jeg mangler hjælp.

Det er jeg ked af at læse. Det er ligesom med alkohol, det er godt i mindre mængder, men hvis det styrer ens liv, bør man reagere. 

Prøv følgende:

1. Tag en spiller når du føler trang til en GP*

2. Hvis du stadig føler trang efter en spiller, så tag een til, evt. to, hvis det er helt slemt.

3. Føler du trang derefter, så søg professionel hjælp omgående.

*Hvis du er over 40 år, så gå direkte til punkt 3 efter punkt 1. 

Håber du finder en løsning. 

/JD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jydedreng skrev, for 6 minutter siden:

Det er jeg ked af at læse. Det er ligesom med alkohol, det er godt i mindre mængder, men hvis det styrer ens liv, bør man reagere. 

Prøv følgende:

1. Tag en spiller når du føler trang til en GP*

2. Hvis du stadig føler trang efter en spiller, så tag een til, evt. to, hvis det er helt slemt.

3. Føler du trang derefter, så søg professionel hjælp omgående.

*Hvis du er over 40 år, så gå direkte til punkt 3 efter punkt 1. 

Håber du finder en løsning. 

/JD

Hvis det der virkede kunne man tabe trygt tabe sæben i fængslet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 6 timer siden:

Mener du dem, som er registreret, betaler skat og moms i dk eller dem som arbejder lidt undercover ?

For alle registeret steder og piger kan få hjælpepakke :)

Det er desværre ikke helt rigtigt. Selv om du har cpr, cvr, betaler skat og moms og staten godkender din støttepakke, kan du ikke få den hvis banken nægter dig erhvervskonto. Det er banken i sin gode ret til at gøre uden anden grund end at de ikke kan lide din virksomhed. Ja faktiskt helt uden grund.

Såå, som sædvanligt er det staten i staten, dvs bankerne, der bestemmer i samfundet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Bananas skrev, for 14 minutter siden:

Det er desværre ikke helt rigtigt. Selv om du har cpr, cvr, betaler skat og moms og staten godkender din støttepakke, kan du ikke få den hvis banken nægter dig erhvervskonto. Det er banken i sin gode ret til at gøre uden anden grund end at de ikke kan lide din virksomhed. Ja faktiskt helt uden grund.

Såå, som sædvanligt er det staten i staten, dvs bankerne, der bestemmer i samfundet.

Ja. Den del er enormt frustrerende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Men nu skrev jeg at alle kan få hjælpepakke, registeret steder, som piger. At der så ikke er en erhvervskonto, er noget andet. Vi alle er stadig berettet til hjælpepakkerne. Og jeg er helt med på bankerne spænder ben, har skam selv været der osv, og min kære revisor kom på ekstra arbejde plus jeg nok også kostede ham nogle flere grå hår ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig

Ha ha, hvordan kommer TS frem til Fuck Corona, er det netop  ikk det vi lige præcis ikk kan :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Der står ikke prostitueret på branchekoden. Hvis man bruger en af de andre titler der findes i en af de to branchekoder, der passer bedst til os, kan man godt få en erhvervskonto. Jeg fik min på et tidspunkt, hvor jeg primært levede af prostitution. Der er iøvrigt ikke et krav at have erhvervskonto, når man har et enkeltmandsfirma. Men det er korrekt, at man ikke kan få hjælpepakke udbetalt uden erhvervskonto.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 30.12.2020 at 23:51:

Der står ikke prostitueret på branchekoden. Hvis man bruger en af de andre titler der findes i en af de to branchekoder, der passer bedst til os, kan man godt få en erhvervskonto. Jeg fik min på et tidspunkt, hvor jeg primært levede af prostitution. Der er iøvrigt ikke et krav at have erhvervskonto, når man har et enkeltmandsfirma. Men det er korrekt, at man ikke kan få hjælpepakke udbetalt uden erhvervskonto.

helt enig, men 

hvis branchekoden er anden sundhed - får du nemt en erhverskonto...  anden sundhed kan være mange ting.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...