Danske liderlige Sandra 118 Skrevet 29. December, 2020 Rigtig godt Nytår til jer alle 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 29. December, 2020 Danske liderlige Sandra skrev, for 1 minut siden: Rigtig godt Nytår til jer alle Hvilken annonce? Har du tænkt at han måske har fået nummeret af en bekendt? og tak, må du også få et godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 29. December, 2020 Danske liderlige Sandra skrev, for 7 minutter siden: Rigtig godt Nytår til jer alle Nu du har gået i skole, er det surt du ik helt har styr på at det hedder lærer at læse Godt nytår. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske liderlige Sandra 118 Skrevet 29. December, 2020 https://annoncelight.dk/showad/275928 Jo det kan måske godt være, men så er der godt nok mange som har fået nr. af en bekendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske liderlige Sandra 118 Skrevet 29. December, 2020 (edited) AlfaN skrev, for 5 minutter siden: Nu du har gået i skole, er det surt du ik helt har styr på at det hedder lærer at læse Godt nytår. Har ikke gået alle mine skole år på dansk skole, men hey syntes nu bare den var sjov intet opkast, så don't worry Kys Redigeret 29. December, 2020 af Danske liderlige Sandra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 29. December, 2020 Danske liderlige Sandra skrev, for 4 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/275928 Jo det kan måske godt være, men så er der godt nok mange som har fået nr. af en bekendt Der burde ikke være nogle misforståelser i det. Syns din annonce virker meget tydelig:) Det er trist hvis folk ikke engang gider at læse toppen af ens annonce:/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 386 Skrevet 29. December, 2020 Danske liderlige Sandra skrev, for 6 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/275928 Jo det kan måske godt være, men så er der godt nok mange som har fået nr. af en bekendt Danske liderlige Sandra skrev, for 17 minutter siden: Rigtig godt Nytår til jer alle Danske liderlige Sandra skrev, for 17 minutter siden: Rigtig godt Nytår til jer alle Ja, livet ville være så nemt, hvis det ikke var for alle de besværlige kunder.... Tænk hvis Kop og Kande havde samme reaktion over for deres kunder. Så tror jeg, de hurtigt måtte dreje nøglen. Godt Nytår 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 727 Skrevet 29. December, 2020 Puha Sandra, det ser ud til at have lange udsigter, før du får lov at sprede benene igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 29. December, 2020 Kontant skrev, for 3 minutter siden: Ja, livet ville være så nemt, hvis det ikke var for alle de besværlige kunder.... Tænk hvis Kop og Kande havde samme reaktion over for deres kunder. Så tror jeg, de hurtigt måtte dreje nøglen. Godt Nytår Jeg tror det ville komme i eb hvis kop og kande modtog sådan nogle henvendelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 29. December, 2020 Danske liderlige Sandra skrev, for 10 minutter siden: Har ikke gået alle mine skole år på dansk skole, men hey syntes nu bare den var sjov intet opkast, så don't worry Kys Jeg tog det også kun som et sjovt indlæg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 727 Skrevet 29. December, 2020 Danske liderlige Sandra skrev, for 24 minutter siden: Rigtig godt Nytår til jer alle Men hey går den så går den... han var jo bare trængende... nogen der kender til det for tiden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske liderlige Sandra 118 Skrevet 29. December, 2020 Blue man skrev, for 2 minutter siden: Men hey går den så går den... han var jo bare trængende... nogen der kender til det for tiden blue balls 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 29. December, 2020 jeg er ikke helt med ??? hvad har den stakkels mand gjort galt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske liderlige Sandra 118 Skrevet 29. December, 2020 kenderen skrev, for 1 minut siden: jeg er ikke helt med ??? hvad har den stakkels mand gjort galt ? Den stakkels mand har intet gjort galt! Bare endnu en som ikke læser annoncen og skriver, selvom der står tydelig at butikken er lukket Det er ikke opkast fra mig! Syntes bare den er sjov..vi begge ønsker hinanden godt nytår, på trods vi begge syntes hinanden er lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske liderlige Sandra 118 Skrevet 29. December, 2020 Kontant skrev, for 40 minutter siden: Ja, livet ville være så nemt, hvis det ikke var for alle de besværlige kunder.... Tænk hvis Kop og Kande havde samme reaktion over for deres kunder. Så tror jeg, de hurtigt måtte dreje nøglen. Godt Nytår Tja nu er det så ikke en kunde, da jeg blokere dem som ikke læser min annonce - Godt Nytår til dig og Kop og Kande Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 593 Skrevet 29. December, 2020 Hvorfor deaktiverer du ikke bare din annonce og slukker telefonen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 29. December, 2020 wow sikke en gang drama for ikke en skid !!! gem din galde til en mere retfærdig anledning... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske liderlige Sandra 118 Skrevet 29. December, 2020 bifyr71 skrev, for 1 minut siden: Hvorfor deaktiverer du ikke bare din annonce og slukker telefonen ? Godt spørgsmål Men som skrevet i min annonce modtager gerne frække film hvor den blir' spille af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske liderlige Sandra 118 Skrevet 29. December, 2020 kenderen skrev, for 10 minutter siden: wow sikke en gang drama for ikke en skid !!! gem din galde til en mere retfærdig anledning... Drama her er ikke meget drama, kun den du selv prøver at skabe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 29. December, 2020 Danske liderlige Sandra skrev, for 1 minut siden: Drama her er ikke meget drama, kun den du selv prøver at skabe du vælger at poste en høflig forespørgsel og din temmelig uhøflige tilbagemelding... dårlig service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske liderlige Sandra 118 Skrevet 29. December, 2020 kenderen skrev, for 3 minutter siden: du vælger at poste en høflig forespørgsel og din temmelig uhøflige tilbagemelding... dårlig service Øhh, er ikke helt med nu? Hvad er dårlig service? Ønsker jo manden godt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 29. December, 2020 tror ikke du får kunder på den kommunikation Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske liderlige Sandra 118 Skrevet 29. December, 2020 kenderen skrev, for 7 minutter siden: tror ikke du får kunder på den kommunikation Det har du fuldstændig ret i Og det passer mig ganske fint, at de herre som ikke orker at læse lidt på annoncen, finder en anden at besøge! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 29. December, 2020 AlfaN skrev, for 2 timer siden: Nu du har gået i skole, er det surt du ik helt har styr på at det hedder lærer at læse Godt nytår. Hedder da vist ikke ik. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kuk-kuk 115 Skrevet 29. December, 2020 Puha Sandra, ved ikke helt om det her tæller som afsporing af tråden, men vil da sige at du er ualmindelig god til at tage selfier. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg