Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg er desværre lige blevet snydt af en SB,

Jeg skrev primært med hende over snappen. Vi aftalte, at mødes idag, og så langt så godt, vi mødtes i Valby, hun kom ind i bilen, og var sød og rar, intet der. Vi aftalte, at vi gjorde det i bilen, når nu det var første gang, og aftalte noget sugar.  Så kørte jeg et sted hen, som var meget svært, at finde, og meget diskret centralt i København,  vi snakkede i ca 1 time, så spurgte jeg så, om vi skulle gå igang, så siger hun ja, men pengene først, og det er jo det man plejer, at gøre, jeg giver hende pengene, og så begynder hun, at være på sin telefon, og fortæller, at hun har en kæreste, så fortæller jeg hende, at hvis hun ikke vil, så kan hun give mig pengene tilbage, og så får hun lidt sugar for ulejligheden. Men nej nej, vi skulle bare snakke lidt, så det ikke var sex med det samme, men ja fint nok, vi snakker da bare, der kommer alligevel ingen her, hvor vi er, og ingen kan alligevel finde det.  Efter lidt tid, så siger hun, at hun er utryg, ved at være der hvor vi er.. og jeg tænker herre gud, hvorfor? Jamen det er hun bare, det er så mørkt, og der er ingen der kan finde det her sted, så begyndte min alarmer, at bimle . Var jeg ved, at blive snydt . Så spørg hun om, vi kan gøre det imorgen i stedet.  Så siger jeg ja, hvis du giver pengene tilbage, så siger hun så, at jamen. Jeg havde jo givet hende pengene, så ny var det jo hendes. Og ja,  jeg ville ikke true hende, eller være ubehagelig overfor hende, så jeg tilbød, at kører et andet sted hen, og det gjorde jeg så, og på det tidspunkt var der gået 2.5 time..  da vi så endelig siger nu skal det være nu..  og jeg taget tøjet af,  så siger hun, at hun lige skal have noget luft, herre gud, tænkte jeg.. så få noget luft, så kunne jeg se, at hun var på vej væk.. skyndte mig i tøjet og løb efter hende.. men min sandten, om der ikke var en bil, der kørte væk i en fandens fart, jeg kunne desværre ikke indhente bilen...  Jeg har enlig optaget hele samtalen mellem os, det gør jeg altid , for en sikkerheds skyld.. så jeg ikke bliver blamet, for at have voldtaget en pige. :) Så det er for min egen sikkerheds skyld. Hun var 18. Jeg er selv 31.og det sagde hun også på optagelsen.. altså, at hun var 18... Da hun så kørte væk, så skrev jeg, at jeg melder hende til politiet, så skriver hun, det gør du bare.. jeg er alligevel 17.  Så det er værst for dig selv.. og jeg skriver så, at jeg har optaget hele vores samtale, så du har sagt du var 18, og jeg sendte optagelsen til hende, og så blokerede hun mig . Jeg er så ærgelig, og alligevel ved godt mod. Jeg overvejer helt, at stoppe, med at se flere SD'er selvom det er første gang det sker for mig i de 2 år jeg har datet...

Hvad gjorde jeg forkert? Skulle jeg først gave givet hende pengene, når hun havde smidt tøjet? Hvordan kunne jeg på nogen måde, have undgået det her, nogle der kan fortælle det?

Men øv! Jeg kunne have brugt de penge meget bedre , end lige præcis på den måde.. :(

Jeg har desværre intet link, da jeg har slettet min sugardaters..  hun er 18 fra Københavns området og mørk håret..

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor er overskriften “madison”? Det er en tysk kvinde på 31 på SD.

Hun hed Madison og så noget andet, jeg kan ikke huske det 100% hun har skiftet navn et par gange. Hun hedder madi på Snapchat. Er ked af, jeg ikke kan fremskaffe et link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke noget svineri, du er nødt til at melde hende til politiet. Du har INTET ulovligt gjort og hun har bedraget dig for dine hårdt beskattede sparepenge. Den sag vil politiet 100% tage op og føre, særligt når du har et objektivt bevis i form af optagelse af samtalen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjalfe80 skrev, for 6 minutter siden:

Sikke noget svineri, du er nødt til at melde hende til politiet. Du har INTET ulovligt gjort og hun har bedraget dig for dine hårdt beskattede sparepenge. Den sag vil politiet 100% tage op og føre, særligt når du har et objektivt bevis i form af optagelse af samtalen.

Det er noget svineri, men hvordan finder politiet hende, jeg tror det er lidt svært, at gøre noget, når jeg ikke har særlig mange oplysninger om hende, og hun har blokeret mig på Snapchat, så jeg kan ikke engang se hendes navn, eller vores samtaler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Politiet kan uden problemer få info fra både sugardaters og Snapchat. Du skal bare finde hendes sugardaters-navn, så kan Sugardaters se jeres samtale og hendes snap-navn. Det er lige til højrebenet for en efterforsker og hverdag fra dem at hente den slags oplysninger. Det er en sag lige til højrebenet generelt. Sådan noget svineri skal man ikke bare lade sig udsætte for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjalfe80 skrev, for 4 minutter siden:

Politiet kan uden problemer få info fra både sugardaters og Snapchat. Du skal bare finde hendes sugardaters-navn, så kan Sugardaters se jeres samtale og hendes snap-navn. Det er lige til højrebenet for en efterforsker og hverdag fra dem at hente den slags oplysninger. Det er en sag lige til højrebenet generelt. Sådan noget svineri skal man ikke bare lade sig udsætte for.

Jeg kan jo ikke huske hendes sugardating konto. Er det noget sugardaters, kan være behjælpelige med?  Hvis jeg skriver til dem?

Og nej, men det er så surt, og hvordan kan jeg bevise, hvor mange penge, jeg har givet hende, det er også det jeg tænker, det snakkede vi slet ikke om, da hun kom ind, det var mere på Snapchat, vi aftalte et ca beløb

Del dette indlæg


Link til indlæg

næppe hvis du gør, men de udleverer på et splitsekund hvis de får en henvendelse fra politiet. politiet kan også sagtens få jeres snapchat-samtale. det er bare anmelde det i morgen, bror

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke mere snak. Hun skal selvfølgelig meldes til politiet.

Folkene bag sugardaters kan så let som ingenting backtrace ud fra fx din mail. Så kommer hendes bruger nemt frem. 

Hun har formentlig brugt et kreditkort til at betale med. Bum. 

Det er simpelthen din borger pligt at melde det her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HvemSidderDerBagSkærmen skrev, for 25 minutter siden:

Der er nok Shhmadison hun hedder på SD. 

Tusind tak. Og ja, det er det hun hedder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 26 minutter siden:

Ikke mere snak. Hun skal selvfølgelig meldes til politiet.

Folkene bag sugardaters kan så let som ingenting backtrace ud fra fx din mail. Så kommer hendes bruger nemt frem. 

Hun har formentlig brugt et kreditkort til at betale med. Bum. 

Det er simpelthen din borger pligt at melde det her. 

Ja jeg melder det imorgen. Tusind tak. Og tror ikke hun skal betale med betalingskort, når hun har sit billede derinde, så kan hun frit skrive.

Redigeret af xazia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Jeg kan ikke forstå hvorfor nogen tror at politiet vil tage denne sag, hvad er det hun har gjort der er kriminelt under straffeloven? Der blev ingen sex, ja, men hun var sammen med manden i mere end to timer, i mine øjne er det som når man bestiller en drink til en pige i byen, og hun siger tak og går sin vej, eller for den sags skyld når man bliver afkrævet ågerpriser for en drink på en dyr bar.

Hvis vi taler om straffeloven, tror jeg der skal noget mere til end at man er blevet tilbudt et, men ender med at modtage noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjalfe80 skrev, for 11 timer siden:

Den sag vil politiet 100% tage op og føre, særligt når du har et objektivt bevis i form af optagelse af samtalen.

Politiet har nok mange vigtigere ting at tage sig til end at bistå uforsigtige mænd med at redde sig ud af selvforskyldte økonomiske tab.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du virkelig ikke forstå hvorfor jeg gik derfra?

Du var så anmassende og du respekterede ikke når jeg sagde fra, du gav mig hellere ikke det aftalte beløb og jeg er da ked af hvis du har fået opfattelsen af at jeg snød dig men i sekundet handlede det ikke om de 750 i kontant som du gav mig, men egentlig bare om at komme væk fra situationen, du gav mig dårlige vibes fra starten af, men alligevel gav jeg det en chance, men filmen knækkede for mig da du pludselig tog dit tøj af og begyndte at røre ved dig selv (Det var ikke aftalt). Jeg gav gentagende gange udtryk for at jeg var utryk ved situation men det virkede som om at du blev mere ophidset af det. Jeg er ked af oplevelsen og ville ønske jeg havde været bedre til at sige fra, fra starten af. Da det eskalerede ud i at jeg blev nød til at få min veninde til at hente mig og at hun nu kender til at jeg sugardater fordi jeg var så rystet og overvældet over situationen så jeg blev nød til at fortælle hende det.

ud over det er det også meget grænseoverskridende for mig at få af vide at du har siddet og optaget vores samtale uden at oplyse mig om det og undre mig over hvad du i virkeligheden ville med de optagelser

Din fortælling stemmer ikke overens med det der skete og synes det er usmageligt at du hænger mig ud efter hvad der skete. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madison skrev, for 2 minutter siden:

Kan du virkelig ikke forstå hvorfor jeg gik derfra?

Du var så anmassende og du respekterede ikke når jeg sagde fra, du gav mig hellere ikke det aftalte beløb og jeg er da ked af hvis du har fået opfattelsen af at jeg snød dig men i sekundet handlede det ikke om de 750 i kontant som du gav mig, men egentlig bare om at komme væk fra situationen, du gav mig dårlige vibes fra starten af, men alligevel gav jeg det en chance, men filmen knækkede for mig da du pludselig tog dit tøj af og begyndte at røre ved dig selv (Det var ikke aftalt). Jeg gav gentagende gange udtryk for at jeg var utryk ved situation men det virkede som om at du blev mere ophidset af det. Jeg er ked af oplevelsen og ville ønske jeg havde været bedre til at sige fra, fra starten af. Da det eskalerede ud i at jeg blev nød til at få min veninde til at hente mig og at hun nu kender til at jeg sugardater fordi jeg var så rystet og overvældet over situationen så jeg blev nød til at fortælle hende det.

ud over det er det også meget grænseoverskridende for mig at få af vide at du har siddet og optaget vores samtale uden at oplyse mig om det og undre mig over hvad du i virkeligheden ville med de optagelser

Din fortælling stemmer ikke overens med det der skete og synes det er usmageligt at du hænger mig ud efter hvad der skete. 

 

Gik derfra??

Jeg gav dig det aftalte beløb., Og nej det var ikke bare 750 kroner, det var en del mere, og det var også det vi aftalte over Snapchat.   Hvad sagde du fra overfor?  Du har ikke sagt fra, på et eneste tidspunkt, så du er ikke ligefrem ærlig, og så er du meget manipulerende.

Vi havde aftalt, at have sex, og du blev ved, med at udskyde det, du skrev på din mobil hele tiden, og jeg tilbød, endda, at vi bare kunne droppe det, hvis du ikke ville alligevel,  men jo, du ville gerne, så hvis jeg var så anmasende og ikke respekteret dine grænser,  så kunne du være gået mange gange, og accepteret , at vi stoppede den..  og sjovt nok, så var det ikke en pige, der hentede dig. Men en rigtig 'ghetto' Per....  

Der var intet der eskalerede, jeg har som sagt optaget hele vores samtale, og der er på intet tidspunkt sket noget som helst, som skulle få dig, til at føle dig utilpas.

Ja. Jeg tog tøjet af, fordi vi aftalte, at vi gjorde det hurtigt, inden du skulle afsted. Vi skulle jo begge hjem af.  Og jeg har ikke misforstået noget som helst, af det. Jeg rørte ikke ved mig selv, for der var ikke noget ophidsende fra min side, der gjorde jeg tændte på situationen, jeg tænkte, at det bare skulle overstås, så kunne vi ses en anden dag.

Og ja, du gav udtryk for, at du var utryg ved det sted, vi var første gang. Fordi din Per.... Kæreste ikke, kunne finde stedet . Og så kørte vi et andet sted hen, og sjovt nok, så var det hele opsat. Men ved du hvad,

Du kan lyve alt det du vil.. hvis andre vil mødes med dig, så finder de ud af, at jeg har ret.  Og så håber jeg folk ikke bliver snydt som mig. Have et dejligt liv, og håber, at du kunne bruge mine hårdt tjente penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 5 timer siden:

Politiet har nok mange vigtigere ting at tage sig til end at bistå uforsigtige mænd med at redde sig ud af selvforskyldte økonomiske tab.

nej, du kan tro at politiet tager sådan en bedragerisag op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det godt nok ikke mig der er manipulerende her, gider ikke engang gå i en dialog med dig.... der er et par stykker fra siden der i hvert fald kan bekræfte at jeg ikke er en svindler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madison skrev, Lige nu:

Det godt nok ikke mig der er manipulerende her, gider ikke engang gå i en dialog med dig.... der er et par stykker fra siden der i hvert fald kan bekræfte at jeg ikke er en svindler. 

Du må mobilepaye ham pengene tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madison skrev, Lige nu:

Det godt nok ikke mig der er manipulerende her, gider ikke engang gå i en dialog med dig.... der er et par stykker fra siden der i hvert fald kan bekræfte at jeg ikke er en svindler. 

Det er fint. :-) Du behøver ikke, gå i dialog med mig.  Jeg ved heldigvis, hvad der er sket, og jeg tager mine forholdsregler fremover, takket være dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tjalfe80 skrev, for 1 minut siden:

Du må mobilepaye ham pengene tilbage.

Det gør hun ikke, hun ville ses dagen efter i stedet,  så sagde jeg bare, det kan vi godt, men så skal du give mig nogle af pengene tilbage, så siger hun, nej, nu er pengene jo mine, når du har givet mig dem, og ja, jeg gav dem for en ydelse,  og det var hun også indforstået med, og det var på vej, fra sted 1 til sted 2. Det hele har været planlagt, ned til mindste detalje, og alle de telefon opkald, hun har fået fra sin 'chauffør' .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...