Hop til indhold
Pervy

Langt op i røven og langt ned i halsen på Katalina

Recommended Posts

Gæst
PS44 skrev, for 18 timer siden:

Når pigen så pænt og høfligt beder dig om, at “stay on track with the review”, så synes jeg det bør respekteres. At du har erfaringer og antagelser om sex uden gummi bør ligge i en anden kategori og ikke inddrages i en anmeldelse for så kan den blive afsporet og blive sprogligt misforstået af pigen og andre keyboard Rangers herinde, hvilket jeg synes fremgår tydeligt. Jeg håber i kan begrave den verbale stridsøkse og respektere pigens valg om at holde sig til anmeldelsen. 

Jeg ønsker jer alle en god aften og hold den gode tone :-)

Nu ved jeg ikke lige hvem du mener med "At du har erfaringer .......", men baseret på at du per automatik tagger alle mine indlæg som sørgelige, gætter jeg på at det er mig. Derfor. Man skal ikke kaste med sten hvis man bor i et glashus. Hvis du har et problem med mine skriverier, så anmeld det til moderator i stedet for at poste et 100% offtopic indlæg. Der er et fint link til dette i øverste højre hjørne af alle indlæg, ligegyldig hvem der laver dem.

Bortset fra det kan jeg virkelig ikke se hvordan man kan tolke mine indlæg som manglende respekt for pigens valg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
cobham skrev, for 13 timer siden:

Og jeg skal i øvrigt ikke forsvare @nørdens afsporing af tråden.

Jeg er beæret over den magt du tillægger mig, men en person kan altså ikke afspore en tråd alene. En afsporing kræver at der er nogen som reager på det afsporende indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, for 45 minutter siden:

@Katalina_hot

I respect your opinion. 

BJ with out and swallow is not safe sex. Maybe you should think about this.

I respect your opinion too. But visiting a working girl is also not safe and neither kissing. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 39 minutter siden:

Nu ved jeg ikke lige hvem du mener med "At du har erfaringer .......", men baseret på at du per automatik tagger alle mine indlæg som sørgelige, gætter jeg på at det er mig. Derfor. Man skal ikke kaste med sten hvis man bor i et glashus. Hvis du har et problem med mine skriverier, så anmeld det til moderator i stedet for at poste et 100% offtopic indlæg. Der er et fint link til dette i øverste højre hjørne af alle indlæg, ligegyldig hvem der laver dem.

Bortset fra det kan jeg virkelig ikke se hvordan man kan tolke mine indlæg som manglende respekt for pigens valg.

Nu når vi er igang med ordsprog og citater så kunne jeg jo passende svare dig: det bedste forsvar er et angreb. 
Tak for din vejledning til  anmeldelse af afsporing - det vil jeg da klart gøre brug af i fremtiden, mange tak.

At du ikke selv kan læse og regne ud, at du har overskredet en grænse ved, at afspore tråden med alt den snak om sex uden gummi fortæller det hele om dig eller sagt på en anden måde: Rammer hovedet på sømmet. 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...