Hop til indhold
Pervy

Langt op i røven og langt ned i halsen på Katalina

Recommended Posts

Good morning, 

I will never understand why people would have sex without condom with a working girl or why a working girl would provide that. I think my health is much more important than money. 

There are things ( still ) that connot be bought with money and health is one of them. 

@biker Something like this I would never do. Normally I would say that this is quite disrespectful to ask, but then I look on the sites and I see plenty of girls doing it. Maybe you thought I will do this too, it is ok. Unfortunately i don’t do it. When I wrote the price list for «  All inclusive «  I thought it will be obvious the meaning ( extras ).

@Hulbror Some people consider my profile being too long. I wrote all not to have some misunderstandings, no questions why I block phone numbers or why I don’t answer.  Clearly most of the people don’t even bother to have a look. That is why I ignore most of the messages or phone calls. It is just a question of time until someone will complain about that too.

Redigeret af Katalina_hot
  • Synes godt om 12
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
biker skrev, for 6 timer siden:

tak for en fin anmeldelse... 

et spørgsmål ... all inclusive kr. 3000 vil det sige hun ingen tabus har ? hvis hun har hvilket ?..... må du kneppe hende uden kondom også...?

Udover at det er er hjernedødt spørgsmål, som du kunne have fået svar på hvis du gad at læse hende profil, er det utroligt irriterende når folk citerer HELE anmeldelser for at få svar på ét simpelt spørgsmål, og dermed gør trådene unødvendigt lange.

Lad nu være med at være så dovne, folkens.

• Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Katalina_hot skrev, for 31 minutter siden:

Clearly most of the people don’t even bother to have a look. That is why I ignore most of the messages or phone calls. It is just a question of time until someone will complain about that too.

Selvfølgelig kan det ske, at man glemmer noget, som er skrevet i annoncen, men man kan da som minimum prøve at læse igennem, hvad pigen skriver, sådan som @Hulbror og @Pervy også pointerer. Det er jo faktisk ofte skrevet netop for at komme trivielle spørgsmål i forkøbet. Nu er annoncen godt nok rimelig lang, men det er stadig lidt tosset at “most people” (som ellers gerne vil besøge pigen) ikke gider læse. Jeg havde troet, at det kun var et par få personer, som ikke gad det (eller nok rettere var ligeglad og bare skød løs med overflødige spørgsmål alligevel).

Og ja, @Katalina_hot, hvis man er emsig nok, kan man altid finde noget at beklage sig over. Men godt at se, at du lader til at kunne tackle det.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Katalina_hot skrev, for 3 timer siden:

@Hulbror Some people consider my profile being too long. I wrote all not to have some misunderstandings, no questions why I block phone numbers or why I don’t answer.  Clearly most of the people don’t even bother to have a look. That is why I ignore most of the messages or phone calls. It is just a question of time until someone will complain about that too.

@Katalina_hot I am very happy when you give details about how you like things to be, how else will I decide if I believe we have a good chance of being a good match or not? Ignoring people who do not spend 2-3 minutes to read and understand your profile, seems like a perfectly fine option to me.

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, den 13.1.2021 at 20:11:

Nydelig dame

Endnu nydeligere med en 30cm lang kødpølse oppe bagi :D Revanche på det, når pandemien engang stopper....

• Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Hulbror skrev, den 12.1.2021 at 01:58:

Okay hendes profil er alligevel for tung læsning for dig? Nu skal jeg hjælpe...

Hvis du tror på alt hvad der står i en annonce, har jeg et Eiffel tårn som er billigt til salg. Det vil ikke være første gang i historien at man kan få sex uden gummi hos piger som ellers annoncer med at det IKKE kan lade sig gøre.

Hulbror skrev, den 12.1.2021 at 03:17:

Dit spørgsmål om hun knalder uden gummi er skadeligt for hende, også selv om hun ikke gør det, en anden gang så læs annoncen inden du kommer med dine upassende spørgsmål.

Hvad upassende er der i at spørger om nogen knalder uden gummi, og hvordan kan det være skadeligt for hende? Faktisk er anmeldelsen af hende mere skadelig, da den for visse personer kan læses som at hun tilbyder sex uden gummi når man står hos hende. Hvilket sker hos flere af hendes kollegaer fra tid til anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 1 time siden:

Hvis du tror på alt hvad der står i en annonce, har jeg et Eiffel tårn som er billigt til salg. Det vil ikke være første gang i historien at man kan få sex uden gummi hos piger som ellers annoncer med at det IKKE kan lade sig gøre.

Hvad upassende er der i at spørger om nogen knalder uden gummi, og hvordan kan det være skadeligt for hende? Faktisk er anmeldelsen af hende mere skadelig, da den for visse personer kan læses som at hun tilbyder sex uden gummi når man står hos hende. Hvilket sker hos flere af hendes kollegaer fra tid til anden.

Just to clarify that : I do not provide sex without condom ! Not for more money and not even with my regular appointments. What other girls wrote on their profile and what they are doing is none of my concern. I speak only for myself. 

Personally I find the review good ( Thank you @Pervy ) so please let’s stay on track with the review. 

Stay safe and have a nice weekend ^_^

• Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 3 timer siden:

Jeg er, som du nok er klar over, slet ikke enig med dig.

• Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Hulbror skrev, for 19 timer siden:

Jeg er, som du nok er klar over, slet ikke enig med dig.

Betyder det at du gerne vil købe det Eiffel tårn jeg har tilsalg? Du skal nok få det til en god pris. og der er normalt en god turist indtjening når vi ikke lige er ramt af corona panik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Katalina_hot skrev, for 20 timer siden:

Just to clarify that : I do not provide sex without condom ! Not for more money and not even with my regular appointments. What other girls wrote on their profile and what they are doing is none of my concern. I speak only for myself. 

Personally I find the review good ( Thank you @Pervy ) so please let’s stay on track with the review. 

Stay safe and have a nice weekend ^_^

I find the review good too. I'm just saying that the way the review is written and the way your add i written, some people who hope you will do bareback sex, might think it might be possible once they are face to face with you.

I've seen adds and reviews for other girls just like yours including statements like yours that you DON'T do unprotected sex under any circumstances, but once I was face to face with the girls they offered me everything bareback. And yes. I left before they got my money just as I do with everyone else where the add's doesn't match whats offered when face to face. This includes fake pictures too by the way.

Your add and reviews, are what brings people to you. The way you act when we are there is what makes us come back for more.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 59 minutter siden:

I find the review good too. I'm just saying that the way the review is written and the way your add i written, some people who hope you will do bareback sex, might think it might be possible once they are face to face with you.

I've seen adds and reviews for other girls just like yours including statements like yours that you DON'T do unprotected sex under any circumstances, but once I was face to face with the girls they offered me everything bareback. And yes. I left before they got my money just as I do with everyone else where the add's doesn't match whats offered when face to face. This includes fake pictures too by the way.

Your add and reviews, are what brings people to you. The way you act when we are there is what makes us come back for more.

Oh, then I must apologise myself. Probably I misunderstood your comment. Again I am sorry.

It is normal to think that and I will not judge. As I have a lot of time now to look on the sites, I do see a lot of profiles with sex without condom. It is sad, just my opinion. When I had my profiles active, i had a lot of messages too but this is something that I cannot offer. 

I guess there are some girls and some gentlemen for everyone. I will never say something about those who prefer that, but I am not one of them.

Regarding your experience, all I can say is that will always be someone who will offer more than “ basic “ for a review /money or for a “ comeback “. But our health ( meaning girls and gentlemen ) it is more important than that, also my personal opinion.

To make myself clear not to have misunderstandings anymore, this is just my opinion, I don’t judge anyone. It is based only on the comments here and everything regarding me and my person. I hope all the gentlemen or girls/ladies who will read this comment will not to take it personal. It is was not my intention ! 

Redigeret af Katalina_hot
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Katalina_hot skrev, for 2 timer siden:

Oh, then I must apologise myself. Probably I misunderstood your comment. Again I am sorry.

No need to apologies. The Danish languages can be hard to translate correct. :)

It is normal to think that and I will not judge. As I have a lot of time now to look on the sites, I do see a lot of profiles with sex without condom. It is sad, just my opinion. When I had my profiles active, i had a lot of messages too but this is something that I cannot offer.

Since you don't offer sex without condom, I suggest you state that in your add. That way, there is no doubt. There will probably still be people how will ask whether it's possible, but it will be a lot less than if you don't write it.

Regarding your experience, all I can say is that will always be someone who will offer more than “ basic “ for a review /money or for a “ comeback “.

I have no problem with extras on top of what's listed in the adds. I have a major problem when the girl are offering the opposite of what is listed in her add. Like offering bareback sex when the add says she don't or not offering anal when the add says she does or are using pictures in her add that is not of her or 10 years old. All are equally bad IMHO.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 5 timer siden:

Betyder det at du gerne vil købe det Eiffel tårn jeg har tilsalg?

Har du ikke andre slagnumre end ved enhver given lejlighed at skrive i tråde, at mange gp sælger sex uden gummi, selvom de siger og skriver noget andet? Det virker som en kampagne og det er lidt trættende.

Since you don't offer sex without condom, I suggest you state that in your add.

"Ad" — to add is arithmetic ...

Now you contradict yourself. You have already discussed on the premise that it is stated clearly in her ad. Problems with short term memory?

• Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gotaroom3 skrev, for 42 minutter siden:

Nogle der ved hvornår hun er tilbage?:)

Hold øje med hendes annonce dagligt lige som os andre.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 13 minutter siden:

Hold øje med hendes annonce dagligt lige som os andre.

I orden det vil jeg gøre :) kunne have været nogle havde snakket med hende og hun havde sagt hvornår hun var tilbage men jeg væbner mig med tålmodighed :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Gotaroom3 skrev, for 1 time siden:

Nogle der ved hvornår hun er tilbage?:)

Når restriktionerne ophæves er nok et godt bud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, den 7.2.2021 at 02:04:

Har du ikke andre slagnumre end ved enhver given lejlighed at skrive i tråde, at mange gp sælger sex uden gummi, selvom de siger og skriver noget andet? Det virker som en kampagne og det er lidt trættende.

Prøv at læse mine indlæg, så er jeg sikker på at du vil se andre slagnumre også. Men bortset fra det skriver jeg det kun fordi at jeg finder det ret trættende at mange fortsat skriver at en pige ikke annoncer med sex uden gummi, så kan man ikke få det hos hende. Det passer ganske simpelt langt fra altid. Verden er ikke så sort/hvid som social medier og dette board gerne vil gøre den til.

"Ad" — to add is arithmetic ...

Beklager jeg ikke fik 13 i stavning som dig.

Now you contradict yourself. You have already discussed on the premise that it is stated clearly in her ad. Problems with short term memory?

Nej for jeg har aldrig påstået at der ikke er annoncer hvor det annoncerede og de ydelser man kan få hænger sammen. Jeg påstår bare at det ofte ikke er tilfældet, præcis som med alt anden reklame.. Bortset fra det har taget det ud af context. Det fulde quote er

nørden skrev, den 7.2.2021 at 00:03:

Since you don't offer sex without condom, I suggest you state that in your add. That way, there is no doubt. There will probably still be people how will ask whether it's possible, but it will be a lot less than if you don't write it.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at læse mine indlæg, så er jeg sikker på at du vil se andre slagnumre også. Men bortset fra det skriver jeg det kun fordi at jeg finder det ret trættende at mange fortsat skriver at en pige ikke annoncer med sex uden gummi, så kan man ikke få det hos hende. Det passer ganske simpelt langt fra altid. Verden er ikke så sort/hvid som social medier og dette board gerne vil gøre den til.

Beklager jeg ikke fik 13 i stavning som dig.

Nej for jeg har aldrig påstået at der ikke er annoncer hvor det annoncerede og de ydelser man kan få hænger sammen. Jeg påstår bare at det ofte ikke er tilfældet, præcis som med alt anden reklame.. Bortset fra det har taget det ud af context. Det fulde quote er

@nørden What problem do you have with me ? Why I am guilty for what other girls are writing on their profile or why do you see me guilty for your bad experiences? If what I write on my profile bothers you, I will kindly ask you not to read it anymore. Your accusations against me have no base.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Katalina_hot skrev, for 3 timer siden:

@nørden What problem do you have with me ? Why I am guilty for what other girls are writing on their profile or why do you see me guilty for your bad experiences? If what I write on my profile bothers you, I will kindly ask you not to read it anymore. Your accusations against me have no base.

I have no problem with you and I'm not accusing you of anything. Your are misunderstanding what I'm writing, probably due to bad translation

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når pigen så pænt og høfligt beder dig om, at “stay on track with the review”, så synes jeg det bør respekteres. At du har erfaringer og antagelser om sex uden gummi bør ligge i en anden kategori og ikke inddrages i en anmeldelse for så kan den blive afsporet og blive sprogligt misforstået af pigen og andre keyboard Rangers herinde, hvilket jeg synes fremgår tydeligt. Jeg håber i kan begrave den verbale stridsøkse og respektere pigens valg om at holde sig til anmeldelsen. 

Jeg ønsker jer alle en god aften og hold den gode tone :-)

• Synes godt om 7
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pervy skrev, den 26.1.2021 at 08:57:

Endnu nydeligere med en 30cm lang kødpølse oppe bagi :D Revanche på det, når pandemien engang stopper....

30 cm? Hold da op, Pervy!

Vi er oppe på den helt store klinge her, kan jeg nok forstå. Vi taler om mindre end promillen af den maskuline del af menneskeheden. Du må jo helt bogstaveligt have ramt Katalinas hjerte gennem tarmvæggen med det pragteksemplar, du render rundt med. ;)

Selv kendissers som Rocco Siffredis og Peter Norths opgives til mellem 22 og 25 cm af kilder, der er så pålidelige, som kilder, der beskæftiger sig med den slags emner, nu en gang er.

Du ved, at jeg elsker din stil. Dine overskrifter er viderekliksbefordrende som ingen andres, og du har teasers og one liners i en lind og frydefuld strøm.

Og jeg skal i øvrigt ikke forsvare @nørdens afsporing af tråden.

Men et eller andet sted kan jeg måske godt forstå, at han mener, at din anmeldelse kan give forestillinger om, at Katalina leverer noget, som hun faktisk ikke gør, og også at fx @biker hæfter sig ved en sætning som denne og gerne vil have den uddybet.

Pervy skrev, den 28.12.2020 at 21:08:

Faktisk kunne jeg gøre ved hende lige hvad jeg ville. 

Jeg læste denne sætning og din anmeldelse i øvrigt som et udtryk for, at du havde god kemi med Katalina.

Men jeg kender jo også din stil og læser nok det hele sådan lidt som den historie om de 30 cm., dvs. lidt mere billedligt end bogstaveligt. :)

Jeg ville helt generelt være ked af det, hvis du på nogen måde lagde bånd på din stil.

Men jeg har selv fejlet big time her og mener derfor af bitter erfaring, at vi er nødt til at tænke igennem, om det vi skriver, kan bringe GP'eren i klemme. Det gælder især, hvis man skriver så godt og med så stort et gennemslag, som du gør.

Fanden læser som bekendt Bibelen på sin maner, og det er muligt, at Nørden og Biker har læst din anmeldelse på samme måde. Men det er også muligt, at en sætning eller to med fordel kunne have været udeladt, fordi den/de kan misforstås og skabe falske forventninger om, hvad Katalina leverer, og måske også hvem hun er.

Jeg har ikke selv besøgt Katalina.

Så alt er sagt alene til eftertanke, og uden at jeg i øvrigt på nogen måde skal gøre mig til dommer. 

Cobham

Redigeret af cobham
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undrer mig over, og tager kraftigt afstand fra, jeres fortsatte snak om at nogle personer kan tro de må knalde Katalina uden gummi:

"I provide a full service, but sex is only with condom !"

Det jo ikke fordi hun ligefrem stammer.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...