Blue man 729 Skrevet 28. December, 2020 bangkokfun skrev, for 10 minutter siden: Der hvor man kan tale om menneskehandel er thaipigerne som kommer hertil Tak for fin beskrivelse.. men som du beskriver det, så lyder det som om pigen selv har et ønske (økonomisk) for at komme hertil (hvis jeg har forstået det korrekt), men det er vel ikke menneskehandel... så er vi i hvert fald ude i nogle bredere definitioner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 29. December, 2020 (edited) Tantra skrev, for 9 timer siden: As soon as he notices that she has fallen in love, he tells her about a loan that he has to repay, or invents a strange event that needs a lot of money and asks if she can "help" him - after she worked for has him and loves him Det eksempel som @Tantra gav - har jeg oplevet, havde aldrig kunne drømme om kvinden blev manipuleret ..... dejlige første møder med hende - virkelig super møder, men hun åbner mere og mere op ... og ja ved sidste møde blev det meget klart og jeg forlod efter 15 min. Men det er skræmmende så ens den historie tantra fortæller er ift. den hun fortalte mig. Hun fortalte noget i retning af, at hun var i et åbent forhold, hun elskede ham og de skulle have penge til en fremtid samme. Denne kvinde boede ikke i en beskidt kælder og havde absolut ikke lave priser .... og var i øvrigt godt anmeldt her på EG (hun er ikke længere på EG). Det er ikke let at vide hvem som er handlet og bliver styret .... så hvis nogen kunne give flere råd og tips til hvordan man kan identificere en sådan kvinde, altså udover beskidt kælder ... så ville der være rart. Tænker mange her har erfaring, som kunne hjælpe mig/andre med at udgå, at overhovedet booke en møde. Mvh Sentio Redigeret 29. December, 2020 af Sentio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 29. December, 2020 Når vi som kunder besøger en pige, er det jo svært og vide om hun er handlet. Jeg vil tro at de piger jeg besøger er her af fri vilje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 29. December, 2020 Den flittige skrev, for 33 minutter siden: Når vi som kunder besøger en pige, er det jo svært og vide om hun er handlet. Jeg vil tro at de piger jeg besøger er her af fri vilje. ..... hvad er det man siger ... “tro hører til i kirken” .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 29. December, 2020 Sentio skrev, for 21 minutter siden: ..... hvad er det man siger ... “tro hører til i kirken” .... -Og "Tro" kan flytte bjerge.... ggg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg