Blue man 729 Skrevet 28. December, 2020 (edited) Hvordan hjælper vi egentligt bedst en handlet kvinde ? Der er så mange kommentarer i indlæg om, at boykotte besøg hos disse kvinder, og det er da også det, der taler mest til mig umiddelbart moralsk... men passer det, at det er den bedste kur mod problemstillingen... Eller hvordan hjælper vi egentligt bedst en handlet kvinde Er det ved at besøge hende, så hun kan tjene nok til at komme ud af det ? (Det giver selvfølgelig bagmænd, grund til at finde flere kvinder). Er det ved at blive væk, så de dropper hende, fordi der ingen indtjening er ? (Stopper det mon bagmænd i at finde flere, hvis indtjeningen udebliver, og er det kvindens ønske-scenarie at blive droppet og til hvad..) Er det ved at melde det til politiet, i håbet om, at de så optrevler hele foretagendet ? (Tror vi reelt, at det sker). Hvad tænker I, hvordan hjælper man bedst ? Redigeret 28. December, 2020 af Blue man 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 28. December, 2020 Besøg dem ikke. Har du konkret mistanke, kontakt politiet. Min foragt overfor bagmændene er uendelig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. December, 2020 Jeg vil ikke gøre mig visere end dem som faktisk arbejder med det. De anbefaler at ringe til politiets hotline. Man kan også lave en anonym anmeldelse. Politiets hotline på telefon: +45 45 15 09 90 Anmeldelse www.politi.dk/da/hjaelppolitiet/rufferi_kvindeh/ "Hvis du er i kontakt med et potentielt offer for menneskehandel, bør du altid henvise til eller kontakte Center mod Menneskehandel eller andre myndigheder på området, så vedkommende kan få den rette rådgivning og hjælp." https://www.humantrafficking.dk/hvad-kan-du Center mod menneskehandel har også en anonym hotline for både ofre og personer med mistanker. Det er her ofre kan finde støttemuligheder. Det er ikke så originalt af mig bare at kopiere råd, men at tro at man hjælper ved enten at besøge eller ikke at besøge... ja.. hvis man tror man hjælper ved at besøge pigerne, så tror jeg man tænker med det forkerte hoved og ikke nok med hjertet. Pigerne får jo netop ikke selv det det tjener, hvis de er handlede, og jo flere kunder desto flere handlede piger. Men bare at stoppe og ellers ignorere en velbegrundet mistanke er heller ikke særlig empatisk. Indberet det. Det er anonymt og hellere en indberetning for meget end en for lidt. Spørg pigen om hun har brug for hjælp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 28. December, 2020 Jeg er enig i at man skal lade være med at besøge kvinderne. Men om det så hjælper kvinderne, det tror jeg ikke. Man bør selvfølgelig melde det til politimagten. Men jeg er heller ikke sikker på, at det hjælper. Jeg kan så slet ikke forstå, at nogen har lyst til at besøge kvinder, der er under sådanne forhold. Kvinder der gør det under tvang. Og når jeg læser om mænd, der fortæller hvordan de har hævdet deres ret til oral eller penetration, trods pigens modvilje fordi de har betalt, så får jeg det dårligt. Det er så sørgeligt. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 194 Skrevet 28. December, 2020 OldGentlemann skrev, for 2 minutter siden: Jeg er enig i at man skal lade være med at besøge kvinderne. Men om det så hjælper kvinderne, det tror jeg ikke. Man bør selvfølgelig melde det til politimagten. Men jeg er heller ikke sikker på, at det hjælper. Jeg kan så slet ikke forstå, at nogen har lyst til at besøge kvinder, der er under sådanne forhold. Kvinder der gør det under tvang. Og når jeg læser om mænd, der fortæller hvordan de har hævdet deres ret til oral eller penetration, trods pigens modvilje fordi de har betalt, så får jeg det dårligt. Det er så sørgeligt. Jeg tror nu heller ikke det hjælpe kvinderne der er handlet. Men det kan hjælpe på at der er færre der bliver handlet i fremtiden. Hvis der intet behov er for disse kvinder, så er der jo heller ingen grund til at få dem hertil. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 28. December, 2020 (edited) Hvis man besøger en handlet kvinde velvidende at hun er handlet, er man skyldig i voldtægt Redigeret 28. December, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jersey86 528 Skrevet 28. December, 2020 Det helt centrale må være at sikre at der er så få kunder til disse kvinder som muligt, så der ikke er noget incitament for bagmændene til at fortsætte. Men det kunne være interessant at vide hvem det er der går til disse kvinder? Er det erfarne kunder som egentligt burde vide bedre(og som måske tænder på det?) eller er det nybegyndere der tilfældigvis falder over en af disse steder? Er det helt almindelige leverpostejs danskere? Er det indvandre som vi så ofte ser bliver afvist af selvstændige GP'ere? Eller østeuropæiske mænd der bor 10 mand i en lille lejlighed der bare skal have så billig fisse som muligt, som afledning fra den lange arbejdsdage til ringe løn? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 28. December, 2020 I think it depends on the individual case. When it comes to girls locked in the basement, I wouldn't think twice and call the police right away. But if a woman has a loveboy (modern pimp) - just maybe ... Here's the explanation: A woman who works for a loveboy has usually (there are certainly exceptions) already worked as an independent girl in that profession - a loveboy fine - educated, handsome young man - mostly at the age of 25-35 he visits a young girl a couple of times, goes out to eat with her, shows expensive cars and gold chains, tells of love. As soon as he notices that she has fallen in love, he tells her about a loan that he has to repay, or invents a strange event that needs a lot of money and asks if she can "help" him - after she worked for has him and loves him, possibly together with other of his wives - because he loves them all and can't make up his mind ... In this case it would make little sense to call the police because these girls are emotionally dependent on the man and they would come back to him. I don't mean to suggest that you should look away from here - but to be honest I don't know what would be best in this situation ... 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 28. December, 2020 (edited) puttgarden skrev, for 4 minutter siden: Men det kan hjælpe på at der er færre der bliver handlet i fremtiden. Det er jeg enig i. Men nu svarede jeg i forhold til den enkelte pige, som man måske finder mistanke til. Redigeret 28. December, 2020 af OldGentlemann Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 28. December, 2020 Politiken havde en artikelserie om emmet. Ud fra den får man indtryk af, at det er meget komplekst, så der findes ikke nogen umiddelbart nemme løsninger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. December, 2020 (edited) Tantra skrev, for 12 minutter siden: I think it depends on the individual case. When it comes to girls locked in the basement, I wouldn't think twice and call the police right away. But if a woman has a loveboy (modern pimp) - just maybe ... Here's the explanation: A woman who works for a loveboy has usually (there are certainly exceptions) already worked as an independent girl in that profession - a loveboy fine - educated, handsome young man - mostly at the age of 25-35 he visits a young girl a couple of times, goes out to eat with her, shows expensive cars and gold chains, tells of love. As soon as he notices that she has fallen in love, he tells her about a loan that he has to repay, or invents a strange event that needs a lot of money and asks if she can "help" him - after she worked for has him and loves him, possibly together with other of his wives - because he loves them all and can't make up his mind ... In this case it would make little sense to call the police because these girls are emotionally dependent on the man and they would come back to him. I don't mean to suggest that you should look away from here - but to be honest I don't know what would be best in this situation ... But then again in Denmark it would make sense to call the police, since it's illegal to make money off of another prostitutes earnings (rufferi). It wouldn't help her emotional dependence, and it's quite an aggessive strategy, but if that man is the only reason the woman prostitutes herself then I think it's justified. Hopefully in the process the woman would be offered help and support as well. If she wants to prostitute herself with or without him then she's simply in an unhealthy relationship and the best recommendation would probably be to help her seek help in a womans crisis center or Svalereden (an organisation supporting prostitutes in need). Or simply talk to her like you would any other person in an unhealthy relationship. Redigeret 28. December, 2020 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 28. December, 2020 Personligt tror jeg ikke at boykot vil hjælpe effektivt mod at mindske flere handlede kvinder. Det ville kræve, at vi altid hurtigt kunne spotte, at de var handlede og at alle stod sammen om ikke at besøge disse kvinder (utopi i min verden). For at tro på at politi og myndigheder skulle kunne løse det, så kræver det et endnu tættere politi samarbejde og at alle de lande som kvinderne kommer fra, har helt andre sociale forhold og sikkerhedsnet (lange lange udsigter, hvis nogensinde). Så vi kan ikke umiddelbart fixe situationen... så derfor var mit spørgsmål også, hvad mon hjælper den enkelte kvinde bedst.. at hun får besøg ? at hun bliver boykottet ? at det bliver meldt til politiet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 28. December, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 11 minutter siden: Andererseits wäre es in Dänemark sinnvoll, die Polizei anzurufen, da es illegal ist, mit dem Einkommen einer anderen Prostituierten (Pufferi) Geld zu verdienen. Es würde ihrer emotionalen Abhängigkeit nicht helfen, und es ist eine ziemlich aggressive Strategie, aber wenn dieser Mann der einzige Grund ist, warum sich die Frau prostituiert, dann denke ich, dass es gerechtfertigt ist. Hoffentlich wird der Frau dabei auch Hilfe und Unterstützung angeboten. Wenn sie sich mit oder ohne ihn prostituieren will, ist sie einfach in einer ungesunden Beziehung und die beste Empfehlung wäre wahrscheinlich, ihr zu helfen, Hilfe in einem Krisenzentrum für Frauen oder in Svalereden (einer Organisation, die bedürftige Prostituierte unterstützt) zu suchen. Oder sprechen Sie einfach mit ihr wie mit jeder anderen Person in einer ungesunden Beziehung. I am of the same opinion regardless of whether it happens in Denmark, Switzerland or Timbuktu. However, I don't think that the trained people from crisis centers get through to the girls. In the course of time I have met a few shouldche girls, one should bear in mind that in Switzerland, for example, the police are "guests" almost every week, checking and talking to these women - unsuccessfully. I would be pleasantly surprised if the Danish police were more successful in such discussions. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. December, 2020 (edited) Tantra skrev, for 26 minutter siden: I am of the same opinion regardless of whether it happens in Denmark, Switzerland or Timbuktu. However, I don't think that the trained people from crisis centers get through to the girls. In the course of time I have met a few shouldche girls, one should bear in mind that in Switzerland, for example, the police are "guests" almost every week, checking and talking to these women - unsuccessfully. I would be pleasantly surprised if the Danish police were more successful in such discussions. I think you're right. When it comes to these kinds of things, cruel as it sounds, I think we have to recognize our limitations. We can offer support, but we can't force people to accept it, and both in the case you described and in the case of human trafficking we can't solve anything by ourselves. Sure, we could offer this one person our home and adopt them like an abandoned kitten, but no one can do that for everyone, and reality is she probably wouldn't accept it even if we did offer. If a person asks for help, there are numerous organizations to turn to. Svalereden for example offers therapy with authorized psychologists, which would help with emotional dependence, but we can't force her to go. Like you said, there is no proper solution, and it sucks! That's why my only advice is to ask the person in question, to point them towards support and to show them kindness, acceptance and understanding. And for the love of whatever you cherish, to notify the authorities whenever something illegal is taking place where an intervention could actually help the victim. @Blue man Politiet mangler ressourcerne til at stoppe menneskehandel i stor skala, men det er jo netop ved en indberetning, at den enkelte kvinde kan komme ud af sin situation. Ligesom det ved folketingsvalget kan være svært at se, hvad ens egen ene stemme gør af forskel, så skal man ikke underkende at dét at du, bare dig alene, som sexkøber ikke besøger handlede kvinder kontra hvis du gjorde, kan betyde at der måske et sted i verden på en livstids værd af besøg, er én kvinde mindre som bliver handlet. Det er alligevel et helt liv. Selv hvis det krævede at 4, 10 eller 20 mænd havde den politik før der var en handlet kvinde mindre i verden, er det så ikke stadig noget værd at undgå det? Derfor, og for din egen menneskeligheds skyld, synes jeg ikke man skal besøge handlede kvinder. Hvis du endelig gjorde, skulle det være uden at røre dem, for gør man det, så er det altså ikke bedre end at tage en hvilken som helst kvinde mod sin vilje, selv hvis en anden ville gøre det hvis du ikke kom. Redigeret 28. December, 2020 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 28. December, 2020 Jeg tror som flere skriver at politiet er den rette vej.. Jo flere gange de bliver opdaget og taget i deres foretagende jo bedre.. Det giver bøvl for bagmændene.. Og så skal man selvfølgelig lade være med at gøre det en god forretning for dem ved at benytte sig af pigernes ydelser.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 28. December, 2020 (edited) Det enda rätta är att anmäla varje misstanke om trafficking (människohandel för sexuella ändamål) till polisen eller åtminstone tipsa dem. Även om dom inte kan utreda varje fall, eller ens stoppa allt, så är det viktigt att varje misstanke kommer polisen till del så att de vet var de skall spana och hur de skall planera och fördela sina resurser. I Sverige med vår sexköpslag är det svårare. Eftersom redan ett försök att köpa en sexuell tjänst kan leda till åtal och dom, är det lite vanskligt att ens tipsa polisen om att den nya massösen på den salong man vanligtvis brukar besöka erbjuder tjänster som de andra massöserna inte gör. Det är självupplevt. I mitt fall tillhörde polispersonen i fråga deras begåvningsreserv, men det var likväl jobbigt att bli förhörd som om man var en misstänkt sexköpare. Numera lämnar jag anonyma tips via telefon. Redigeret 28. December, 2020 af Lillemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 28. December, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 19 minutter siden: Politiet mangler ressourcerne til at stoppe menneskehandel i stor skala, men det er jo netop ved en indberetning, at den enkelte kvinde kan komme ud af sin situation. Nanna det er en fin betragtning, at hun kan komme ud af sin situation, hvis det bliver meldt, men er vi sikre på at det altid er det der sker, eller ender de manglende resurser i mange tilfælde med, at forværre kvindens situation, fordi hun nu har en rasende bagmand. Her ved jeg for lidt, men min tænkning siger mig, at hvis det var så enkelt, at kvinden kom ud af sin situation, hvis bare vi alle meldte det, så tror jeg det var stoppet. jeg tror faktisk tit det kan gør kvindens situation mere usikker, hvis det bliver meldt. Nannas Hjørne skrev, for 29 minutter siden: Derfor, og for din egen menneskeligheds skyld, synes jeg ikke man skal besøge handlede kvinder. Hvis du endelig gjorde, skulle det være uden at røre dem, for gør man det, så er det altså ikke bedre end at tage en hvilken som helst kvinde mod sin vilje, selv hvis en anden ville gøre det hvis du ikke kom Måske man skulle møde op med medbragt kaffe og kage og få sig en kulturel sluder, mod betaling selvfølgelig. Så tjente hun det hun “skyldte”, mens hun lærte om os danskere.. måske kunne hun lære dansk, og vi kunne lære fremmede sprog og kulture at kende.. så er spørgsmålet bare, hvor mange er med på, at tage en for holdet , som man så tit læser herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 28. December, 2020 Jeg bliver ked af at læse denne tråd - af flere grunde. For det første, fordi det er tragisk for de kvinder, der udsættes for det. For det andet, fordi indlæggene røber en himmelråbende naivitet. Det er jo ikke kun kvinderne, der er udsatte, men i reglen også deres eventuelle børn og andre familiemedlemmer. De hårdkogte alfonser har jo en klemme på kvinderne, ellers ville de jo sige fra, men udsigten til, at deres kære udsættes for regelret tortur eller bliver dræbt sætter dem i et frygteligt dilemma. Naturligvis gælder det ikke for de dumme ludere, der bilder sig ind, at deres alfons kun elsker dem, men de har helt ærligt ikke fortjent bedre. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14132 Skrevet 28. December, 2020 Det bedste man kan gøre, er at anmelde pigen og stedet til politiet - måske har de allerede flere lignende anmeldelser liggende og din anmeldelse kan være den, der får dem til at indlede en større efterforskning, sætte stedet under observation, ofte aflægge besøg for at checke papirer, finde bagmændene, konfiskere deres fortjeneste, sætte dem i fængsel et passende stykke tid og gøre det vanskeligt for dem i fremtiden at udnytte andre kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 28. December, 2020 Onslow skrev, for 3 minutter siden: Det er jo ikke kun kvinderne, der er udsatte, men i reglen også deres eventuelle børn og andre familiemedlemmer. De hårdkogte alfonser har jo en klemme på kvinderne, ellers ville de jo sige fra, men udsigten til, at deres kære udsættes for regelret tortur eller bliver dræbt sætter dem i et frygteligt dilemma. Det er nemlig ikke særlig enkelt, der er mange ofre og hvad der er bedst at gøre, er heller ikke særlig simpelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 28. December, 2020 Definitionen af en "handlet kvinde" det er vist ikke så enkelt?? Hvad skal der til for man kan sige en kvinde er handlet?? -Det findes mange koncepter -hvor kvinder er i danmark for, at tjene penge -hvor en del måske ½delen går til andre end dem selv... Hvor frivilligt det er -er nok også spørgsmålet... Tror de færreste kunder/mænd går bevist efter dem. Men det forgår altså mere end de fleste har fantasi til at forstille sig. Så inden man dømmer nogen, og ikke andre -skal man nok lige tænke sig om en ekstra gang... Politiet har jo adgang til de samme sider -som vi sidder og kikker og vælger ud fra... Selv om vi (alle her på eg.)kunne blive enige om, at boykotte og melde dem -ville der forsat være kunder masser af kunder (også helt almindelige dansker) Hvis man selv talte med en "handlet kvinde" og fortalte, man gerne ville hjælpe hende og stiller forskellige spørgsmål -for at sikre sig, at der var en "handlet kvinde" -ville det måske være risiko for disse skruppelløse bagmænd fik nys om det -og ville man turde løbe den risiko for, at hjælpe... Det er så let og gratis at sidde her bag skærmen, og kloge sig, og blive enige om at forages -over det ene og det andet, og nu "handlet kvinder" (min mening) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9938 Skrevet 28. December, 2020 Blue man skrev, for 2 timer siden: Er det ved at besøge hende, så hun kan tjene nok til at komme ud af det ? (Det giver selvfølgelig bagmænd, grund til at finde flere kvinder). Nej, overhodet ikke. Hvis hun reelt er handlet er det ikke hende der får pengene, men det går ubeskåret til bagmanden. Onslow skrev, for 8 minutter siden: Jeg bliver ked af at læse denne tråd - af flere grunde. For det første, fordi det er tragisk for de kvinder, der udsættes for det. For det andet, fordi indlæggene røber en himmelråbende naivitet. Det er jo ikke kun kvinderne, der er udsatte, men i reglen også deres eventuelle børn og andre familiemedlemmer. De hårdkogte alfonser har jo en klemme på kvinderne, ellers ville de jo sige fra, men udsigten til, at deres kære udsættes for regelret tortur eller bliver dræbt sætter dem i et frygteligt dilemma. Naturligvis gælder det ikke for de dumme ludere, der bilder sig ind, at deres alfons kun elsker dem, men de har helt ærligt ikke fortjent bedre. Jeg var egentlig 100% enig med dig indtil jeg læste den sidste linie. Jeg siger ikke at jeg står med den magiske løsning på følelsesmæssig afhængighed, men der er bare nogen der er bedre til at manipulere med andre, og også nogen der er nemmere at manipulere med. Jeg synes ikke det er ok at de sidste skal kaldes for dumme, uanset hvem de er (det findes bestemt også udenfor den her lille verden). Som det nævnes i artiklen i det nylige emne om trafficking, er en del af fødekæden lokale "groomers" der tager rundt i lokalområderne i Rumænien og charmerer pigerne med gyldne løfter. Deres indtjening afhænger af hvor gode de er til at manipulere, og de kan formodentlig let spotte de nemme ofre. https://www.eroguide.dk/forum/topic/131145-trafficking-artikel/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 28. December, 2020 Lauersen skrev, for 3 minutter siden: Jeg var egentlig 100% enig med dig indtil jeg læste den sidste linie Jamen, jeg er ked af, hvis udtrykket "dumme" er faldet dig for brystet. Men hvis man ikke er dum, når man finder sig i diverse ydmygelser og er blind for, at man kun er en pengemaskine, så vil jeg bede dig om at hjælpe mig med en bedre formulering, mens jeg endnu kan redigere indlægget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 28. December, 2020 Lauersen skrev, for 5 minutter siden: Hvis hun reelt er handlet er det ikke hende der får pengene, men det går ubeskåret til bagmanden. Der findes vist flere modeller.. også modeller hvor de skal tjene et bestemt beløb til bagmanden, som har en klemme på dem. Klemmen gør, at de ikke altid selv ønsker at blive hjulpet... for de er igang med at arbejde, på at blive fri (om de så bliver det, skal jeg ikke kunne sige). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bangkokfun 18 Skrevet 28. December, 2020 Den gamle form for menneskehandel er næsten væk. Gadeluderne er væk fra gaden. Bordellerne er for nedadgående. Det bliver mere og mere privat diskret. De fleste piger kommer selv til Danmark og lejer sig ind. Hvis udlejeren er for dyr lejerne pigerne selv motel/hotel/værelser/lejligheder. Mange af pigerne er utrolig velorganiseret - dem kan og skal man ikke røre ved, hvilket man heller ikke kan, idet de har EU pas. Der hvor man kan tale om menneskehandel er thaipigerne som kommer hertil, det koster dem 100.000 at få lavet deres papirer i Thailand og de bliver sendt til Danmark og ender i den lokale Thaishop. Der skal de arbejde de 100.000 af samt de skal aflevere 50% til bordelmutter som er garant og efter nogle måneder er de "fri" og kan så suse rundt i Danmark på et udløbet Visa indtil de bliver taget eller rejser hjem via tyskland....Disse bordelmutters kan man finde på Casino ex. Munkebjerg. De kan ikke lade være og tjener rigtig mange penge. Se det er ren menneskehandel, men thaipigerne er så populære at ingen gør noget ved det. Kig på nettet - Nu er Sandy kommet...nu er Nana kommet...de kan ikke så godt engelsk. Disse annoncer bliver lavet af bordelmutter og hun tager telefonen og vejleder kunden....Disse piger arbejder 7 dage om ugen mange timer om dagen og når deres periode kommer propper de bare en svamp op samtidig med de skal spille liderlig overfor kunden ....Så er det bare om man skal ha' ondt af disse piger. ???De bedste piger tjener uden problemer 5000-20.000 om dagen....Ja du læste rigtig....OM DAGEN så efter et år her har en normal pige 5.000.000 bath 1.000.000 kr. efter betaling af diverse udgifter....de penge sendes hjem via alle thaiveninderne samt de kloge piger har selvfølgelig snøret et par farang (mænd) som får "god behandling" ved at hjælpe med transport og sende penge til Thailand...Mange af disse mænd håber og prøver på, at overbevise, at han er den eneste ene og hun skal stoppe med at arbejde ..jotak. som de siger...I am here for work not for find boyfriend......Man glemmer hun tjener det samme som en direktør uden at betale skat....Hvis man melder denne thaibutik suser pigerne bare videre til den næste...Disse piger har et fantisk organiseret netværk....Så husk det når man anmelder en thaibutik..Det hjælper ikke en hattefis...Og man kan godt glemme, at tale disse piger fra noget som helst...Meld en bagmand eller 2 eller 10 det hjælper intet...så suser pigerne bare videre til næste udlejer uanset om det er et bordel, thaibutik, privat diskret. Et er en anmeldelse et andet er bevisbyrden som ligger hos politiet og hvis der ingen penge er på bordet så er der ingen sag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg