Guest Thaimig Skrevet 28. December, 2020 fræk6 skrev, for 9 timer siden: Ja der har været mange før, og rigtigt der kommer flere har man taget sin straf, skal man også have mulighed for at starte på en ny jeg støtter dig helt vi skal være gode ved hinanden, udveksle synspunkter grænser, det er vel også derfor vi er her, nogle er til det andre til noget andet osv... jeg syntes vi skal blive ved med at respektere og være gode ved hinanden også i 2021 godt nytår til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 28. December, 2020 For H det lort, skriver en lang smøre og pist borte, nå men det korte, elsk hinanden imens vi er her Det gælder også Nemtøs om i vil, længere var min TS ej fortsat go Jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manden90 0 Skrevet 30. December, 2020 Nemtøs skrev, den 28.12.2020 at 00:23: Jeg undrer mig også over, hvorfor du ikke sender en pb til ts med din undren. Der er mange finurlige tråde og kommentarer på EG. Mange som i min optik ikke giver så meget mening for andre end ofte 2 mennesker, men jeg nøjes ofte med at undres i tavshed. Godt nytår til dig, lad 2021 blive et bedre år. Jeg har for længst skrevet en besked, som du ikke har set (ved ikke om den ikke er sendt korrekt), så det er svært at få opmærksomheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. December, 2020 manden90 skrev, for 10 minutter siden: Jeg har for længst skrevet en besked, som du ikke har set (ved ikke om den ikke er sendt korrekt), så det er svært at få opmærksomheden Som for 7 minutter siden, tålmodighed unge mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 30. December, 2020 Velkommen tilbage @Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. December, 2020 Aros skrev, for 1 minut siden: Velkommen tilbage @Nemtøs Tak skal du have. Det er dejligt at kunne være med herinde igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 31. December, 2020 Aros skrev, for 13 timer siden: Velkommen tilbage @Nemtøs Også velkommen til dig Aros, ikke meget vi har hørt til dig for nylig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg