Kontant 386 Skrevet 27. December, 2020 Ser jeres side også sådan ud? Min gør, og har gjort det i mange dage...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 27. December, 2020 Ja det er pga Black friday. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJ 240 Skrevet 27. December, 2020 Nej. Min ser ud som den plejer og jeg ser billederne. Både telefon (android) og computer. Jeg har heller ikke set siden der viser annoncerne side om side. Som jeg ser den, kommer de under hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2892 Skrevet 27. December, 2020 Kontant skrev, for 6 minutter siden: Ser jeres side også sådan ud? Min gør, og har gjort det i mange dage...... Ja samme her. Pc Microsoft Edge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2892 Skrevet 27. December, 2020 klinikfuckers skrev, for 5 minutter siden: Ja det er pga Black friday. Eller en Corona reminder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 27. December, 2020 MrJ skrev, for 12 minutter siden: Nej. Min ser ud som den plejer og jeg ser billederne. Både telefon (android) og computer. Jeg har heller ikke set siden der viser annoncerne side om side. Som jeg ser den, kommer de under hinanden. Det er ikke annoncelight siden, men annoncelight annoncer der vises på eroguide siden der er sorte. fejlen skyldes at annoncelight har ændret al kodning på deres site og eroguide har ikke fulgt med, der sidder sikkert et par programmører med grå hår på issen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 27. December, 2020 Det er da fordi I ikke har betalt Jeres kirkeskat. Logik for fritgående burhøns. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sondy 10 Skrevet 27. December, 2020 Pas min(e) mobiler er der ogsaa kun sorte firkanter. Android og diverse browsere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 27. December, 2020 Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 timer siden: Det er da fordi I ikke har betalt Jeres kirkeskat. Logik for fritgående burhøns. Du kunne jo også prøve og hjælpe, i stedet for at svine folk til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B90 45 Skrevet 27. December, 2020 Krølle Bølle Jr. skrev, for 4 timer siden: Det er da fordi I ikke har betalt Jeres kirkeskat. Logik for fritgående burhøns. Hvilken relation har dette til problemet brugeren Kontant oplever? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 27. December, 2020 A. Senna skrev, for 6 timer siden: Det er ikke annoncelight siden, men annoncelight annoncer der vises på eroguide siden der er sorte. fejlen skyldes at annoncelight har ændret al kodning på deres site og eroguide har ikke fulgt med, der sidder sikkert et par programmører med grå hår på issen Lyder mærkeligt da begge sider har samme ejere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 27. December, 2020 Kontant skrev, for 6 timer siden: Ser jeres side også sådan ud? Min gør, og har gjort det i mange dage...... Jep sådan er det også her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 28. December, 2020 Der er osse en anden tråd om samme emne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smheaven 2 Skrevet 6. Januar, 2021 Har samme problem, var nogen som fandt en løsning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg