SteenN. 50 Skrevet 26. December, 2020 Hej. Er der nogen der ved noget som har prøvet. annonceligth annonce. Jeg kan ikke sætte link ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 26. December, 2020 Værsgo https://annoncelight.dk/showad/291734 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 157 Skrevet 26. December, 2020 Kælderen er skulme, hun er sutteglad, meget sutteglad. Men hun er noget hærget. Ligner en narkomantype, hvis man ka sige, at der findes sådan en type. Hun sluger hele ladningen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 591 Skrevet 26. December, 2020 Og du må ikke røre hende. Hun tager heller ikke tøjet af. Kælder rummet er helt tomt bortset fra en skammel du eller hun kan sidde på. Hun mangler et par tænder og dem der stadig er i munden er sorte. Hun er absolut en som har levet et hårdt liv. Min oplevelse af selve blow jobbet er ikke overvældende. Om det er hende og omgivelserne der gjorde udslaget ved jeg ikke. Mener stadig jeg kan få bedre oplevelse for samme penge andetsteds så har aldrig gentaget mit besøg. Og gør det helt sikkert ikke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 386 Skrevet 26. December, 2020 Samme oplevelse. Kan få mere for pengene andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 27. December, 2020 En sutte kælder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tattti 1 Skrevet 27. December, 2020 Huntman skrev, for 16 timer siden: Kælderen er skulme, hun er sutteglad, meget sutteglad. Men hun er noget hærget. Ligner en narkomantype, hvis man ka sige, at der findes sådan en type. Hun sluger hele ladningen. Er Hun Tusset PÅ Armen Siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4118 Skrevet 27. December, 2020 Det lyder virkelig ‘uforglemmeligt’ - som der står i annoncen - og samtidig uendelig let at undvære 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 157 Skrevet 27. December, 2020 Kanon1 skrev, den 14.12.2020 at 21:24: Lad os alle skrive til “hende” og stille spørgsmål til sjove men realistiske ønsker og se hvad “hun” svarer. :-D hvis vi alle “spilder” lidt af “hendes” tid så spilder vi tilsammen rigtigt meget - det skal nok blive sjovt K Tattti skrev, for 3 timer siden: Er Hun Tusset PÅ Armen Siden Da hun ikke smed nogen beklædningsgenstande, må det stå hen i det uvise.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rimmington 10 Skrevet 11. April, 2021 Hun sutter en god pik, tager den til roden, larmer godt imens og sluger gerne. Udover det, er hun ret sød og let at snakke med. Kan anbefales. Mvh. R 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 76 Skrevet 12. April, 2021 Jeg er sgu lidt med på rimmingtons vogn. Kan godt være hun ser ud til at have levet et hårdt liv, og ja der mangler en tand og resten er også lidt slidte. Hun er sød og jeg synes klnceptet er frækt. Hun møder en udenfor opgangsdøren og fører en ned i kælderummet hvor man tager bukserne af, sætter sig på stolen, hvorefter hin sætter sig på knæ og giver en god omgang dubt fransk. Hun er sød at snakke med og virker helt afklaret. Jeg skal derhen igen! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WomanCheck 99 Skrevet 12. April, 2021 Der burde være flere af hendes slags. DT uden med slug. Ligepå og fint til prisen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg