Hop til indhold
Kajakfisker

God jul

Recommended Posts

God jul, sikke en overskrift i et år fyldt med Corona brexit trump og you name it - har været inde og ude af dette forrum flere gange og mener stadigvæk at vi må hæve barren og komme ud over person forfølgelse, tilsvining  brug af et sprogbrug der ingen steder høre hjemme. Har du ikke noget fornuftigt og givende at tilkomme, så forti det og kom videre med dit liv. 

Sure opstød ja men er det ikke også en del af julen, er det ikke refleksionernes tid, i virkeligheden er det nok mere nytår, men så moonk indslag og tænkte at det var da et vink  med en vognstang, modigt og til dels opgivende, men se lige hvor mange svar det er kommet. 
I år vil jeg for første gang ikke ønske søde børn og fred på jord men i stedet at alle der sidder ensomme i disse tider må få et fantastisk nytår og få oplevelsen af, at der er en verden derude, og tør du favne den vil den helt sikkert give dig mangefold tilbage. 
det kan være grænse overskridende og store udfordringer, men tør du tage springet så et der med garanti en gevinst at  hente..,

og ja, jeg er priviligeret, jeg har familie og “sikkerhed” på hjemme fronten, jeg har et fast job børn og børnebørn - og alligevel har jeg en profil her. Jeg syntes det er spændende og der er så mange søde kloge mennesker, berigende og ja også fordummende men alt i alt et sted hvor man kan komme med sine meninger og blive kommenteret derpå, og er det ikke der  man kan udvide sin horisont -  ud af komfort zonen og tag udfordringen! 
så til alle jer ensomme, fantastiske GP’ere liderlige bukke eller bare heltalmindeluge må i få en skøn jul....... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige nu sidder jeg på mit natarbejde, ensomt men rigtig hyggeligt faktisk :)

Men nytårsaften har jeg fri, også dagen efter, og her håber jeg på selskab af en eneboer som jeg, der ikke har besluttet sig endnu.

Han har lovet svar senest i overmorgen, da det for ham er uvant at gøre noget ud af nytårsaften.

Men den aften vil jeg faktisk gerne have selskab til hygge, god mad og vin, en cognac til kaffen.

Ja mange ved at det med alkoholen, har jeg kæmpet med, men har også fundet en vej til at håndtere det med gode venners hjælp.

Sådan at en rolig nytårsaften hjemme, ikke behøver at være helt promillefri.

Men hvis jeg sidder alene den aften, så er det også ok, for jeg er god til at være alene, og trives som sådan.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...