Hop til indhold
Guest Mook

Julesorg

Recommended Posts

Mook skrev, for 5 minutter siden:

Enig, men hvordan kan jeg være sikre på det, om han kan lide thaimad  :))

— Jeg smiler stort når / hvis jeg kan se at det var en mulighed for at kunne være sammen med jer igen til det nye år :))

Ej, nu må I altså stramme op ovre på djævleøen, nu har I chancen for at invitere en dejlig kvinde til nytårsaften, come on.

Hvis det ikke var fordi jeg holder juleferie i Aarhus og min smukkere halvdel ville blive lidt pigesur, havde jeg inviteret Mook for længst .

Bruger aldrig nytårsforsætter, da de ikke holder, men har et nytårsforsæt i år. Når jobbet sender mig til Kbh vil jeg se om jeg kan være så heldig at få en aftale med Mook ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook

Mm.... Yeah let’s go for it :))

Jo, jeg har mange forskellige ting,  der skal ordnes i de kommende dage, men det er ikke sådan sjove som min hobby job :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Diskusprolaps skrev, for 5 minutter siden:

Ej, nu må I altså stramme op ovre på djævleøen, nu har I chancen for at invitere en dejlig kvinde til nytårsaften, come on.

Hvis det ikke var fordi jeg holder juleferie i Aarhus og min smukkere halvdel ville blive lidt pigesur, havde jeg inviteret Mook for længst .

Bruger aldrig nytårsforsætter, da de ikke holder, men har et nytårsforsæt i år. Når jobbet sender mig til Kbh vil jeg se om jeg kan være så heldig at få en aftale med Mook ;)

De koner har ingen forståelse når vi prøver at være venlige mod vores med mennesker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Diskusprolaps skrev, for 7 minutter siden:

— Og du vil gøre mig glad ❤️❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 1 minut siden:

De koner har ingen forståelse når vi prøver at være venlige mod vores med mennesker. 

Og så er vi ikke engang gift, men bare fordi vi har boet sammen i over 20 år har hun fået ejer fornemmelser. Jeg vil jo kun gøre en god gerning :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Diskusprolaps skrev, Lige nu:

Godnat I kære mennesker herinde, der er nogle der vil puttes :D

Er det @Mook du skal putte ?

god nat til jer alle sammen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 1 minut siden:

Er det @Mook du skal putte ?

god nat til jer alle sammen 

:D desværre ikke, kunne ellers være lækkert :wub: min langhårede samlever påstår hun sover bedre, når hun bliver puttet. Hvad man dog ikke gør for husfredens skyld

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Hej @Mook

nej du var ikke kedelig, jeg var bare søvnig, og skal tidlig op og på arbejde. Godmorgen til dig når du står op. :) :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Mook skrev, for 3 timer siden:

Det forstår jeg :)

Klokken var også mange :)

❤️

Se @Mook, nu er jeg hjemme og skal seng, og du sover allerede, det er lidt som den danske børne sang:

når min far kommer hjem så er min mor lige gået

og når min mor kommer hjem så sover min far.

når du ser dette, så et rigtig pænt godmorgen til dig, og sener et godnat igen, da jeg også er på arbejde hele dagen imorgen, så jeg kan tjene penge til at bruge på at holde samfundet igang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook

Mange tak ❤️
Ja, det kan jeg godt forstå.

Det rammer hele samfundet, når grænserne er lukket. Jeg er meget glad for at regeringen er nu klar til at åbne grænserne til en lang række lande igen, når corona - smitten er på et acceptable niveau❤️

Sov dejlig når du kommer dertil ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...