Hop til indhold
Guest Mook

Julesorg

Recommended Posts

Jeg bor også alene, men for mig betyder julen intet, og jeg vil efterhånden helst bare være fri for alle højtider.

Derfor tilbød jeg også at tage juleaften mfl dage på mit natarbejde, og det har jeg det helt fint med.

Der heller ingen grund til at en kollega med familie og børn skal tage den vagt, det kan jeg lige så godt gøre.

Jeg glæder mig mest til at det bliver hverdag igen, og alle andre ikke er forhindret fordi de er ramte af højtiden :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook

Jeg forstår din situation, men min situation er bare lidt anerledes fra mange der bor i DK. For mange år siden havde jeg også gjort på det sådan samme måde som du gjorde. Bare tager på nattevagt når det er juleaften. Men lige nu har jeg ikke et job hvor jeg bare skal / kan glemme den her dag. Men det betyder ikke at jeg er ensom, og ikke kan finde selv på noget. Jeg har prøvet og underholdt mig det med tiden. Men når jeg ser / oplever noget i min karakter eller min adfærd der blokerer mig, så vil jeg have det fjernet. Det bliver bare hårdt for året efter året, og i det her år er det endnu mere hårdere, fordi jeg ikke kunne foretage en rejse. Jeg vil bare gerne tage på stranden og svømme dagen og natten, hvis jeg var i Thailand — og mens I hygger jer i aften. Jeg vil bare gerne have noget som ligner lidt ( Awareness — Accept — Action ) i mit liv, altså hvis du forstår mig/ Mook ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

Julen er en svær tid for mange, af lige så mange forskellige årsager, og jeg kan forestille mig at det kan være endnu sværere når man sidder midt i coronarestriktionerne og ikke er i stand til at foretage sig de ting man måske har allermest lyst til. Du skriver om mange tanker og følelser der skal håndteres. For mig lyder det som om du allerede er i gang med dette, og måske i højere grad end du selv er bevidst om, for første skridt er at være bevidst om, og erkende at noget trænger til at ændres, og der er du allerede, så tommel op for det.

Over skyerne skinner solen altid......måske det er en rigtig lorte dag for dig i dag, men prøv at fylde dit indre med positive tanker, og husk at der er altid nogen der har det endnu værre, og giv pokker i det hele. Gå dig en tur og lav noget god mad til dig selv og tænk masser af positive tanker. Jeg kender dig ikke, men kan se ud fra flere kommentarer at du er en ret vellidt person, allerede der har du så meget mere end mange andre, anerkendelse og folk ser syntes godt om dig, så glem ikke det.

Jeg håber at du trods alt kommer fornuftigt igennem julen, jeg vil i hvert fald ønske dig alt det bedste og sende dig en masse varme tanker og god energi <3 

Kram herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 18 timer siden:

—  Så er der julen —

Julen er en rigtig svær tid for mig.

Hvert år sidder jeg helt alene hjemme da der er ingen :( Ingen familie - ingen veninder - ingen venner  og ingen følelser :(

— Og hvorfor DECEMBER skal være en lige så hård og smertefuld måned for mig —

Glædelig JUL / allesammen 

/ Mook

Kæreste Mook <3

Hvor er det svært at læse sådan en besked fra sådan een som dig.. Der er vel ikke ret mange her i Danmark, som er så empatisk og dejlig som du .. :mellow:

Så mit nytårsønske for i år må helt klart være, at DU bliver den gladeste i 2021.. :wub:

For det fortjener du.

Rigtig Glædelig Jul

P.S. Og som mange har sagt.. der er mange herinde, der sender dig en kærlig tanke.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Mook vil skåle til dig med glas vin for din lys fremtid 

Mange varme hilsner og kram 

Keep smiling 

Sebmus 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidder heroppe i Aarhus hos familien og får “the blues” over denne tråd. Jeg er altid den sidste til at gå i seng og nyder at sidde i stilheden og reflektere over forskelligt.

Har aldrig besøgt Mook og kender hende derfor ikke. Hun lyder vældig sympatisk og kan se i mange anmeldelser at hun er en stjerne og yderst vellidt.

Hvad jeg ikke forstår er, at ingen af hendes beundrere, der har mulighed for det, singler og andre der har tilbragt julen alene ikke har inviteret hende til juleaften.

Julen skulle være tiden for næstekærlighed, især i denne svære Corona tid.

Glædelig jul og et fantastisk nytår til alle herinde, specielt til Mook <3

Redigeret af Diskusprolaps
Stavning under indflydelse af rødvin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er en modig kvinde Mook. Det har du vist i flere tråde, og den her udmelding er altså meget modig. Du siger det ret ud, som alt for mange føler de her dage, men ikke ret mange vil snakke om. Og du gør det som GP på et site for købere. Kudos for det.

Livet er jo hårdt indimellem. Mørket favner os alle fra tid til tid. Det er ligesom part of the deal to be alive. Den som forstår og kan acceptere at det er sådan det er, kan også håndtere det når mørket falder.

Og som du ved; efter mørker kommer lys. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Mr_T skrev, for 15 timer siden:

Kæreste Mook <3

Hvor er det svært at læse sådan en besked fra sådan een som dig.. Der er vel ikke ret mange her i Danmark, som er så empatisk og dejlig som du .. :mellow:

Så mit nytårsønske for i år må helt klart være, at DU bliver den gladeste i 2021.. :wub:

For det fortjener du.

Rigtig Glædelig Jul

P.S. Og som mange har sagt.. der er mange herinde, der sender dig en kærlig tanke.... 

❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Mr_T skrev, for 15 timer siden:

Kæreste Mook <3

For det fortjener du.

Rigtig Glædelig Jul

Mange tak ❤️❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Du er en modig kvinde Mook. Det har du vist i flere tråde, og den her udmelding er altså meget modig. Du siger det ret ud, som alt for mange føler de her dage, men ikke ret mange vil snakke om. Og du gør det som GP på et site for købere. Kudos for det.

Livet er jo hårdt indimellem. Mørket favner os alle fra tid til tid. Det er ligesom part of the deal to be alive. Den som forstår og kan acceptere at det er sådan det er, kan også håndtere det når mørket falder.

Og som du ved; efter mørker kommer lys. 

Kære Bananas,

Jeg udtrykte den reaktion og en form for sorg, fordi jeg er blevet ramt af savn. I dette tilfælde var det også fordi, jeg ikke kunne stille noget op med reaktionen i ....derfor er der blevet beskrevet af min følelse.

Jeg ved, de fleste mennesker vil opleve sorg mange gange i livet — og sorg er en helt grundlæggende følelse  — og det er derfor har jeg det med at gøre til at fortælle jer om det herinde dels jeg ikke har andre end jer :) ( det er brevet selvfølgelig noteret i min Daily bog )

Men lige nu i dag har jeg fået det bedre, fordi den 24/12 er nu overstået.

— og som jeg selv synes at savn repræsentere livet i sig selv og lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke undgå det.

Jeg siger mange tak for alle jeres opmærksomhed og kærlighed I har givet det til mig.

Jeg vil se frem til at se jer allesammen igen til næste år. 

Ønsker alle et rigtig godt nytår/ Mook ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg

:)

I'm glad to hear that you are feeling better.
Like I said, I think the feelings you have described are very normal.
I'm also glad if I could do something, ever so little to make you feel a bit better.
I hope you will feel better as we near New Year's and that you will feel happier come January.

Lets hope the restrictions lift as has been promised.
And I certainly will see about visiting you.

Take care Mook.
I wish you the very best.
Have a great New Year's Eve.

And Hugs until we can meet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Keaper skrev, for 6 timer siden:

I'm also glad if I could do something, ever so little to make you feel a bit better.
I hope you will feel better as we near New Year's and that you will feel happier come January.

Take care Mook.

I’m thankful for your support and understanding/ understandable :) 

May you have a wonderful year ahead of you :) and have true happiness and good fortune this year :)

Mook ❤️❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Keaper skrev, for 7 timer siden:

Take care Mook.

I do meant ( 2021 )  ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 16 timer siden:

og det er derfor har jeg det med at gøre til at fortælle jer om det herinde dels jeg ikke har andre end jer :) 

Så er der i hvert fald noget godt med Eroguide in the end of the day.:)

— og som jeg selv synes at savn repræsentere livet i sig selv og lige meget hvad jeg gør kan jeg ikke undgå det.

Du har fat i essencen. 

Jeg vil se frem til at se jer allesammen igen til næste år. 

Allesammen? Så vil du ikke have meget ledig tid i næste år, søde;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Jep, noget i retning :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook

Allesammen? Så vil du ikke have meget ledig tid i næste år, søde;)

Oh, yeah — det var også min planlægning ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook

Noget i den retning *

Del dette indlæg

Link til indlæg

Julen er alligevel også overvurderet. Jeg ender gerne med at få kuller af juleaften. Synes hurtigt børn bliver rigtigt irriterende, og da jeg er en ret bramfri person, får de meget klar besked fra mig, hvis jeg synes de er irriterende. Det er ikke altid forældrene er lige positivt stemt når jeg er det. :lol:

Pga. at julen er lidt anstrengende, sørger jeg altid for at fejre nytårsaften helt alene. Det er virkelig rart, og en af årets bedste aftener for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

@Mook kan du ikke lave noget godt mad og så inviter @Val Venis Til aftens mad og så fejre aften sammen. Hvis jeg var i københavn så ville jeg inviter dig til god mad og så slappe af sammen og ønske hinanden godt nytår klokken 24.00, ja det eneste problem er nok at min kone vil blive rigtig sur. Godt nytår til dig trods alt.

nytårs aften er bare en dag som alle andre med lidt bedre tv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook

Hahaha, jamen det synes jeg ellers at det er en fornuftig ide, men har du ikke læst hvad han skrev — han ville jo være ALENE denne dag :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Mook skrev, for 13 minutter siden:

Hahaha, jamen det synes jeg ellers at det er en fornuftig ide, men har du ikke læst hvad han skrev — han ville jo være ALENE denne dag :))

God thai mad kan tø selv den bedste mand op, bare ikke for meget chilli.

men det vigtiste lykkes for mig, du smiler, så er min dag også redet lige som din.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook

Enig, men hvordan kan jeg være sikre på det, om han kan lide thaimad  :))

— Jeg smiler stort når / hvis jeg kan se at det var en mulighed for at kunne være sammen med jer igen til det nye år :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Mook skrev, Lige nu:

Enig, men hvordan kan jeg være sikre på det, om han kan lide thaimad  :))

— Jeg smiler stort når / hvis jeg kan se at det var en mulighed for at kunne være sammen med jer igen til det nye år :))

Alle kan lide thai mad, det er noget af det bedste der findes, frisk, meget smag og lækker råvare, bare hold lidt igen med chilli.

der skal nok blive åbnet igen med der går nok lige 1 eller 2 gange 14 dage mere. Har du ikke et eller andet der skal males eller lign, så går tiden med noget fornuftigt, min bil skal vaskes men den står desvære i jylland ellers måtte du gerne gøre det.

kærlig hilsen grydeskeen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...