Guest Mook Skrevet 23. December, 2020 — Så er der julen — Julen er en rigtig svær tid for mig. Hvert år sidder jeg helt alene hjemme da der er ingen Ingen familie - ingen veninder - ingen venner og ingen følelser — Og hvorfor DECEMBER skal være en lige så hård og smertefuld måned for mig — Glædelig JUL / allesammen / Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 23. December, 2020 Øv hvor trist Håber dog at englene er med dig og tilsmiler dig med godt humør og hygge med dig selv Glædelig jul til dig også 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lina_bbw 220 Skrevet 23. December, 2020 Kan godt se det ikke er den jul man gerne ville ønske sig Sender dig mine tanker og ønsker om nogle dejlige dage her i højtiden alligevel og ønsker for dig at smilet stadig vil finde frem og de små glæder i livet vil være dem der fylder mest De bedste tanker herfra til dig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 23. December, 2020 Mook skrev, for 31 minutter siden: — Så er der julen — Julen er en rigtig svær tid for mig. Hvert år sidder jeg helt alene hjemme da der er ingen Ingen familie - ingen veninder - ingen venner og ingen følelser — Og hvorfor DECEMBER skal være en lige så hård og smertefuld måned for mig — It sounds sad ... If I may, I'll send you a little warmth and light for these Christmas days ... hug... 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 23. December, 2020 -Dog er det du skriver skrevet med megen følelse - Husk på december er en måned som andre måneder pludselig er vi i januar. Det er dine minder det gør den svær for dig. at komme igennem... måske det kunne lette din sorg en smule, at huske på det de gode stunder i minderne fra fortiden... -selv om sorgen trænger sig mere på netop i denne tid... De bedste tanker til dig Mook;-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 23. December, 2020 Jeg ved julen kan være en hård tid før en del mennesker, jeg kan ikke komme på nogle gyldne råd andet end at finde de forskellige grupper af ensomme, der slår sig sammen til jul. Alt det bedste herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 23. December, 2020 Hej du er ikke alene, på under 34 minutter har der været 4 mennesker, mig selv inklusiv, som sender gode ønsker din vej, og der kommer flere. Det er der mange mennesker som ikke opnår på flere uger. god jul og godt nytår til dig, med de bedste ønsker for dig fremover. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 23. December, 2020 Også bedste tanker herfra I morgen sender varme tænker til dig og tage en glas vin før din bedre fremtid Glædelig jul til dig 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 23. December, 2020 Ja julen er en svær tid for mange, selv er jeg inviteret til noget familie, , men nu er der opstået et problem, min gamle mor har mistet førligheden og kan ikke komme nogen steder, så skal jeg melde afbud og i stedet holde hende med selskab, hun har aldrig før siddet alene juleaften, julen har altid betydet meget for hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 580 Skrevet 23. December, 2020 Very Understandable I often feel the same. Many year's I work, which kind of lessen the pain of being alone. This year for once I am free for 4 day's. And I get the same feelings as you. The way this year is makes it even harder, I think we are many that feel's even lonelier then usual. All I can say is, find the little things. It's what I try to do. I know it's not easy, in fact it's hard, very hard. I have one bright thing, that I think about in order to get through this dark time. You have my thoughts and my hugs. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 23. December, 2020 Mook skrev, 1 time siden: — Så er der julen — Julen er en rigtig svær tid for mig. Hvert år sidder jeg helt alene hjemme da der er ingen Ingen familie - ingen veninder - ingen venner og ingen følelser — Og hvorfor DECEMBER skal være en lige så hård og smertefuld måned for mig — Glædelig JUL / allesammen / Mook Kære Mook Du skal bare vide at vi er mange der virkelig godt kan lide dig, selv om vi måske ikke altid er lige gode til at udtrykke det overfor dig - ikke mindst mig. Du er en pragtfuld kvinde, Mook, jeg er ked af at høre at du har det sådan i julen, og jeg glæder mig meget til at møde dig igen, når denne amputerede corona-jul er overstået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 23. December, 2020 Frække Tanja skrev, 1 time siden: Øv hvor trist Håber dog at englene er med dig og tilsmiler dig med godt humør og hygge med dig selv Glædelig jul til dig også Jeg takker for din opmærksomhed til min sørgelig juletid. En rigtig god jul til dig og din familie. Kh. Mook :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 23. December, 2020 Lina_bbw skrev, 1 time siden: Kan godt se det ikke er den jul man gerne ville ønske sig Sender dig mine tanker og ønsker om nogle dejlige dage her i højtiden alligevel og ønsker for dig at smilet stadig vil finde frem og de små glæder i livet vil være dem der fylder mest De bedste tanker herfra til dig Tak for opmærksomheden og den varmeste / bedste tanker fra dig ❤️ Kh. Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 23. December, 2020 Tantra skrev, 1 time siden: It sounds sad ... If I may, I'll send you a little warmth and light for these Christmas days ... hug... Thank you so much — All a great Christmas for you. Mook ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 23. December, 2020 Møffe skrev, 1 time siden: -Dog er det du skriver skrevet med megen følelse - Husk på december er en måned som andre måneder pludselig er vi i januar. Det er dine minder det gør den svær for dig. at komme igennem... måske det kunne lette din sorg en smule, at huske på det de gode stunder i minderne fra fortiden... -selv om sorgen trænger sig mere på netop i denne tid... De bedste tanker til dig Mook;-) Du har ret — jeg har så mange følelser at fortælle .. Du ønskes en hyggelig jul Mange hilsner herfra/ Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 23. December, 2020 Møffe skrev, 1 time siden: -Dog er det du skriver skrevet med megen følelse - Husk på december er en måned som andre måneder pludselig er vi i januar. Det er dine minder det gør den svær for dig. at komme igennem... måske det kunne lette din sorg en smule, at huske på det de gode stunder i minderne fra fortiden... -selv om sorgen trænger sig mere på netop i denne tid... De bedste tanker til dig Mook;-) Du har ret — jeg har så mange af følelser der må håndteres Jeg må lære at håndtere de svære følelser, netop det. Du ønskes en hyggelig jul og et godt nytår i hvert fald Mook ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 23. December, 2020 Keaper skrev, 1 time siden: Very Understandable I often feel the same. Many year's I work, which kind of lessen the pain of being alone. This year for once I am free for 4 day's. And I get the same feelings as you. The way this year is makes it even harder, I think we are many that feel's even lonelier then usual. All I can say is, find the little things. It's what I try to do. I know it's not easy, in fact it's hard, very hard. I have one bright thing, that I think about in order to get through this dark time. You have my thoughts and my hugs. I truly appreciate your unstoppable Have a great Christmas Day ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 23. December, 2020 Møffe skrev, 1 time siden: -Dog er det du skriver skrevet med megen følelse - Husk på december er en måned som andre måneder pludselig er vi i januar. Det er dine minder det gør den svær for dig. at komme igennem... måske det kunne lette din sorg en smule, at huske på det de gode stunder i minderne fra fortiden... -selv om sorgen trænger sig mere på netop i denne tid... De bedste tanker til dig Mook;-) Du har ret - Jeg har for mange af følelser der skal håndteres — og jeg må lære at håndtere de svære følelser, netop det Du ønskes en hyggelig jul❤️/ Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 23. December, 2020 Kim Petersen skrev, for 55 minutter siden: Kære Mook Du skal bare vide at vi er mange der virkelig godt kan lide dig, selv om vi måske ikke altid er lige gode til at udtrykke det overfor dig - ikke mindst mig. Du er en pragtfuld kvinde, Mook, jeg er ked af at høre at du har det sådan i julen, og jeg glæder mig meget til at møde dig igen, når denne amputerede corona-jul er overstået Mange tak for det sødt ord ❤️ Have en skøn jul og et godt nytår. Kh. Mook❤️❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 23. December, 2020 Kære venner TAK til AllE jeres skønne julehilsner ❤️❤️ Kh. Mook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 23. December, 2020 Grydeskeen skrev, for 1 time siden: Hej du er ikke alene, på under 34 minutter har der været 4 mennesker, mig selv inklusiv, som sender gode ønsker din vej, og der kommer flere. Det er der mange mennesker som ikke opnår på flere uger. god jul og godt nytår til dig, med de bedste ønsker for dig fremover. Ja, nu ved jeg det. Jeg føler bedre nu, også mange tak herfra Kh. Mook ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 23. December, 2020 Julen og andre højtider er hårde når man er alene, minder om de kære man tidligere fejrede begivenhederne sammen med tager hård på en og der er let til tårer, uanset om de kære ikke længere er her eller de er sammen Med andre i år eller for good. jeg sidder selv alene i år, kan jo ikke ligge beslag på børnene hvert år. Desværre. Så herfra skal også lyde en glædelig jul til jer alle og specielt til Mook og jer andre der er alene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stantheman Skrevet 23. December, 2020 Højtiderne kan være tunge. Jeg føler med dig. Jeg har lært at være glad for mit eget selskab efter jeg for 21 år siden mistede min elskede og mor til min datter. Dette bliver dog første jul helt alene, da jeg også mistede min datter i år. Jeg prøver at omsætte de tunge tanker til ambitioner for den kommende tid. Det hjælper for mig. Måske det kan give dig inspiration til at håndtere de tungeste tanker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stantheman Skrevet 23. December, 2020 Kammerherre skrev, for 1 time siden: Ja julen er en svær tid for mange, selv er jeg inviteret til noget familie, , men nu er der opstået et problem, min gamle mor har mistet førligheden og kan ikke komme nogen steder, så skal jeg melde afbud og i stedet holde hende med selskab, hun har aldrig før siddet alene juleaften, julen har altid betydet meget for hende I dit sted ville jeg give din mor en hyggelig juleaften. Din anden familie vil forstå. My two cents Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 923 Skrevet 24. December, 2020 Sidste vers af “Velkommen igen Guds engle små” “ 8 O, måtte vi kun den glæde se, før vore øjne lukkes! Da skal, som en barnemoders ve, vor smerte sødt bortvugges. Vor Fader i Himlen! lad det ske, lad julesorgen slukkes! N.F.S. Grundtvig 1824. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg