ppd 7850 Skrevet 4. Januar, 2021 (edited) ...Snart kun 14 dage... Tiden går langsomt. Nå...Mon det er noget i tv, så man kan få lidt adspredelse.. Redigeret 4. Januar, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 4. Januar, 2021 TheVoice skrev, 1 time siden: Personligt kunne jeg godt få øje på mange områder hvor en opstamning kunne give større effekt. Meget enig. Som jeg ser det, er det bare noget med at løfte (dvaske) i flok. Jeg er ikke nødvendigvis enig i de gældende restriktioner, og vil gerne have åbnet op igen så hurtigt som muligt. Ikke kun for min skyld, men for samfundsøkonomien, og hvis alle tænker "jamen det gør jo ikke den store forskel hvis jeg ene mand holder åbent, går til fest, spritter af, slikker fremmedes ører på stribe" så ender det bare med endnu en forlængelse og endnu en enorm statslig udgift, og det gider jeg edderhakkeme ikke. Derfor holder jeg lukket for i det mindste at vide, at jeg ikke er en del af problemet. Kunne være rart hvis det gjaldt alle, så vi kunne få åbnet op igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 10. Januar, 2021 (edited) Hmmm... "Det er ikke særlig sandsynligt, at vi kommer til at ophæve hverken alle restriktioner eller de fleste af restrikrestriktionerne " siger Statsministeren til TV2. Mette Frederiksen kan allerede nu slå fast, at vi skal forvente restriktioner i et eller andet omfang i "i hvert fald hele vinteren", når det gælder oplevelsesøkonomi som for eksempel restauranter, hoteller, natteliv og kulturoplevelser" (aka besøge Glædespiger) https://nyheder.tv2.dk/politik/2021-01-10-mette-f-det-er-ikke-saerlig-sandsynligt-at-vi-kommer-til-at-ophaeve-restriktioner så ihvertfald til omkring 1 marts, hvor vinteren vel officielt er forbi? Redigeret 10. Januar, 2021 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 11. Januar, 2021 ppd skrev, for 18 timer siden: så ihvertfald til omkring 1 marts, hvor vinteren vel officielt er forbi? Prøv omkring påske, måske mere sandsynligt.. hvis man husker tilbage på Mette’s nytårstale 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Januar, 2021 ppd skrev, for 18 timer siden: Hmmm... "Det er ikke særlig sandsynligt, at vi kommer til at ophæve hverken alle restriktioner eller de fleste af restrikrestriktionerne " siger Statsministeren til TV2. Mette Frederiksen kan allerede nu slå fast, at vi skal forvente restriktioner i et eller andet omfang i "i hvert fald hele vinteren", når det gælder oplevelsesøkonomi som for eksempel restauranter, hoteller, natteliv og kulturoplevelser" (aka besøge Glædespiger) https://nyheder.tv2.dk/politik/2021-01-10-mette-f-det-er-ikke-saerlig-sandsynligt-at-vi-kommer-til-at-ophaeve-restriktioner så ihvertfald til omkring 1 marts, hvor vinteren vel officielt er forbi? Der går nok lidt før vi åbner op. Jeg vil dog tro, at GP'er (og andre liberale serviceerhverv) kan åbne op inden restauranter, natteliv og andre kulturoplevelser. De er nok de sidste som åbner mens liberale erhverv nok er nogle af de første, hvis det bliver gjort gradvist. I hvert fald at dømme efter hvordan restriktionerne har udfoldet sig indtil nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 11. Januar, 2021 hvis frisøren ikke åbner, så er her to muligheder for forårets frisure til alle jer skønne piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 11. Januar, 2021 Grydeskeen skrev, for 2 timer siden: hvis frisøren ikke åbner, så er her to muligheder for forårets frisure til alle jer skønne piger. En høstak er et godt sted at hygge sig, i gamle dage var det meget almindeligt at spørge om man ville med ud i høet, og hvad der mentes med det vidste alle Grydeskeen skrev, for 2 timer siden: hvis frisøren ikke åbner, så er her to muligheder for forårets frisure til alle jer skønne piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. Januar, 2021 Kammerherre skrev, for 15 minutter siden: En høstak er et godt sted at hygge sig, i gamle dage var det meget almindeligt at spørge om man ville med ud i høet, og hvad der mentes med det vidste alle Ja, så skille vi drenge moge ud ved kørerne og strø ny halm og give dem lidt hø Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 13. Januar, 2021 Alt forbliver officielt lukket til 7. februar ifg. Heunicke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 14. Januar, 2021 ...man må håbe at de piger som arbejder og er tilknyttet klinikkerne kommer i dialog om at få vagter nok, så vi som økonomiske bidragssnydere kan vælge mellem 2 piger hver dag. Noget der ikke altid har været tilfældet på klinikkerne i de sidste 2-3 år. Nå... Men først skal Corona besejres og vi alle vel et eller andet sted vaksineres 2 gange, før der åbnes op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 14. Januar, 2021 Hvis der går flere måneder før der åbnes op, hvor er pigerne så henne til den tid.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3733 Skrevet 14. Januar, 2021 Den flittige skrev, for 6 minutter siden: Hvis der går flere måneder før der åbnes op, hvor er pigerne så henne til den tid.? Der er en god risiko for at nogen finder andre indtægtskilder og ikke vender tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 560 Skrevet 14. Januar, 2021 Kære alle Hvis nogen er på røven og mangler arbejde, så tag et kig her.. Slet ikke så tosset løn og det haster ..... http://www.jobindexarkiv.dk/cgi/showarchive.cgi?tid=r9278057 Rigtig mange forskellige mulighder rundt i hele landret. Ønsker alle en god dag Madame Elisabeht 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Madame-elisabeht(TV) skrev, for 37 minutter siden: Kære alle Hvis nogen er på røven og mangler arbejde, så tag et kig her.. Slet ikke så tosset løn og det haster ..... http://www.jobindexarkiv.dk/cgi/showarchive.cgi?tid=r9278057 Rigtig mange forskellige mulighder rundt i hele landret. Ønsker alle en god dag Madame Elisabeht Eroguide nu som jobformidling ....................................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 560 Skrevet 14. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 31 minutter siden: Eroguide nu som jobformidling ....................................... Tja kan siden ikke rumme det i en krise tid, hvis nogen mangler penge til livets ophold - Ellers er Admin da velkommen til at slette indlægget . Med ønsket om en god dag Madame Elisabeht Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 14. Januar, 2021 Madame-elisabeht(TV) skrev, for 25 minutter siden: Tja kan siden ikke rumme det i en krise tid, hvis nogen mangler penge til livets ophold - Ellers er Admin da velkommen til at slette indlægget . Med ønsket om en god dag Madame Elisabeht Du er vist meget sart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 14. Januar, 2021 Madame-elisabeht(TV) skrev, for 35 minutter siden: Tja kan siden ikke rumme det i en krise tid, hvis nogen mangler penge til livets ophold - Ellers er Admin da velkommen til at slette indlægget . Med ønsket om en god dag Madame Elisabeht Ansøgningsfristen var for 11 dage siden Denne skal vist blive til virkelighed: https://youtu.be/Nejru5U9L94 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 560 Skrevet 14. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 31 minutter siden: Du er vist meget sart. Nej jeg er slet ikke sart - Stor og rummelig som bagagerummet i en toyota yaris:-) @Anonym bruger Der mangler satdig til flere steder .-) Madame Elisabeht Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg