Hop til indhold
Gabel

Morena Aalborg

Recommended Posts

Det var sku lidt af en underlig tur idag hos Morena. 

https://annoncelight.dk/showad/308722

Nem at lave aftale med, så her ingen problem. 

Får anvist adressen, og får at vide hun åbner døren når jeg er der. Det gør hun så, lige ud til offentligheden, iført meget lidt og stramt tøj. Modigt når adressen er lige i centrum af Aalborg. 

Hilser på en anden pige på trappen til 1. Sal. Her oppe er der flere bollerum. Men rent og flot. 

Selve Morena havde jeg nok forventet lidt mere af. Hun ikke noget specielt. Hendes billeder er ægte, men hun må have lagt meget make-up, da hun i virkeligheden har mange modermærker. Både ansigt og krop. Lidt turn off for mig. 

Pga førstehånds indtryk, valgte jeg en beskeden Quick. 

600 kr, for hj og sex. 

Hun er en lav pige, og nogen sindssyge gode ungpige patter i en okay størrelse. Faste og ikke fake. Men så det også det. 

Ingen model krop, men meget normalt bygget. 

Alder vil jeg skyde til de omkring 28 +/-

Et minus er, at hun holder på trolden under sex. Dog på en måde der er mere diskret end mange af de andre der gør det samme. 

Lidt kedelig sex. 

Hun er god til engelsk, og kommer fra Rumænien. Sød at snakke med. 

På vej ud igen, åber en tredje kvinde døren ind til en af de andre bollerum. Hun står der med meget store patter, uden noget tøj på overkroppen. Det rørte hende ikke. Tænker det er et sted med en del piger inden for samme branche. 

Nå men facts er, at det kun bliver til det ene besøg. Giver Morena 4 ud af 10 stjerner. 

God jul til jer alle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabel skrev, for 29 minutter siden:

Det var sku lidt af en underlig tur idag hos Morena. 

https://annoncelight.dk/showad/308722

Nem at lave aftale med, så her ingen problem. 

Får anvist adressen, og får at vide hun åbner døren når jeg er der. Det gør hun så, lige ud til offentligheden, iført meget lidt og stramt tøj. Modigt når adressen er lige i centrum af Aalborg. 

Hilser på en anden pige på trappen til 1. Sal. Her oppe er der flere bollerum. Men rent og flot. 

Selve Morena havde jeg nok forventet lidt mere af. Hun ikke noget specielt. Hendes billeder er ægte, men hun må have lagt meget make-up, da hun i virkeligheden har mange modermærker. Både ansigt og krop. Lidt turn off for mig. 

Pga førstehånds indtryk, valgte jeg en beskeden Quick. 

600 kr, for hj og sex. 

Hun er en lav pige, og nogen sindssyge gode ungpige patter i en okay størrelse. Faste og ikke fake. Men så det også det. 

Ingen model krop, men meget normalt bygget. 

Alder vil jeg skyde til de omkring 28 +/-

Et minus er, at hun holder på trolden under sex. Dog på en måde der er mere diskret end mange af de andre der gør det samme. 

Lidt kedelig sex. 

Hun er god til engelsk, og kommer fra Rumænien. Sød at snakke med. 

På vej ud igen, åber en tredje kvinde døren ind til en af de andre bollerum. Hun står der med meget store patter, uden noget tøj på overkroppen. Det rørte hende ikke. Tænker det er et sted med en del piger inden for samme branche. 

Nå men facts er, at det kun bliver til det ene besøg. Giver Morena 4 ud af 10 stjerner. 

God jul til jer alle. 

Hej

jeg er helt enig med Gabel - alle de modermærker tænder bestemt heller ikke mig - sjovt at lige fortiden, er ingen af de udlandske piger over en colaflaske høj - det er som alle over 170cm ikke må rejse ud, det kan da ikke passer, de ikke har højere piger 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

jeg er helt enig med Gabel - alle de modermærker tænder bestemt heller ikke mig - sjovt at lige fortiden, er ingen af de udlandske piger over en colaflaske høj - det er som alle over 170cm ikke må rejse ud, det kan da ikke passer, de ikke har højere piger 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, Lige nu:

Hej

Højden betyder ikke så meget for mig. Men hun skal kunne tænde mig. Og det gør modermærker altså ikke, heller ikk passiv under legen eller lagnet. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev en beretning om mit første besøg hos Morena. 
En oplevelse med virkelig stor indlevelse, nærhed og intens kyssen i kæresteklasse. Og sex, oplevede ikke de begrænsninger der er beskrevet af TS mht. blowjob, og insisterede faktisk på at hun forlængede den del af seancen flere gange. 
Og da vi knaldede måtte jeg simpelthen overgive mig og kom for en sjælden gangs skyld oppe i hende med kondom på, fordi det var så intimt og hun er så stram, at jeg ikke kunne holde mig tilbage. 

Jeg må indrømme at jeg slet ikke lagde mærke til hendes modermærker, og havde jeg gjort det, ville det ikke betyde noget negativt for mig. Dog ikke i samme kategori som overdrevent mange fregner, der er et decideret turn-ON for mig.

Adressen er meget velkendt, og generelt vel anset som et af de mest velfungerende steder i Aalborg for uafhængige GPere. 

TS's bemærkning: "lige ud til offentligheden" ... æh,  man står med ryggen til en gangsti der vel ikke benyttes af andre end de faste beboere, så et udsagn jeg synes man kunne modificere en del. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 8 timer siden:

Jeg skrev en beretning om mit første besøg hos Morena. 
En oplevelse med virkelig stor indlevelse, nærhed og intens kyssen i kæresteklasse. Og sex, oplevede ikke de begrænsninger der er beskrevet af TS mht. blowjob, og insisterede faktisk på at hun forlængede den del af seancen flere gange. 
Og da vi knaldede måtte jeg simpelthen overgive mig og kom for en sjælden gangs skyld oppe i hende med kondom på, fordi det var så intimt og hun er så stram, at jeg ikke kunne holde mig tilbage. 

Jeg må indrømme at jeg slet ikke lagde mærke til hendes modermærker, og havde jeg gjort det, ville det ikke betyde noget negativt for mig. Dog ikke i samme kategori som overdrevent mange fregner, der er et decideret turn-ON for mig.

Adressen er meget velkendt, og generelt vel anset som et af de mest velfungerende steder i Aalborg for uafhængige GPere. 

TS's bemærkning: "lige ud til offentligheden" ... æh,  man står med ryggen til en gangsti der vel ikke benyttes af andre end de faste beboere, så et udsagn jeg synes man kunne modificere en del. 

Jeg kan nu også tilslutte mig samme udlægning som @autobahn her - fræk lille frisk udadvendt stram GP

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke noget galt med jeres oplevelser - jeg har skrevet min- jeg er bare ikke til modermærker og piger med korte ben - Og kærstesex 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Jeg synes det virker lidt useriøst, at hun den sidste uges tid har kørt med “last days in Aalborg” og nu “new in Aalborg”, men det er måske bare mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 13 timer siden:

Jeg synes det virker lidt useriøst, at hun den sidste uges tid har kørt med “last days in Aalborg” og nu “new in Aalborg”, men det er måske bare mig. 

Enig... har tænkt “last days...” stod på over flere dage... gætter på der er bøvl med udrejse af dk...COVID-19 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
cock4woman_only skrev, for 46 minutter siden:

Enig... har tænkt “last days...” stod på over flere dage... gætter på der er bøvl med udrejse af dk...COVID-19 

Ja, eller så er det bevidst, at hun har skrevet “last days” for at fortælle myndighederne, at de ikke behøver at bekymrer sig, idet hun er på vej ud. 

Og nu “new” jeg vidste ikke jeg ikke måtte arbejde her.... ja, måske jeg tolker lidt for meget på det :)

Mit skriv var egenligt ment på, at det er useriøst og forkert, at give det udtryk, at hun er sprit ny og lige ankommet når hun i virkeligheden har været her i 3 uger. Det er jo en direkte løgn at hun er ny her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, 1 time siden:

Ja, eller så er det bevidst, at hun har skrevet “last days” for at fortælle myndighederne, at de ikke behøver at bekymrer sig, idet hun er på vej ud. 

Og nu “new” jeg vidste ikke jeg ikke måtte arbejde her.... ja, måske jeg tolker lidt for meget på det :)

Mit skriv var egenligt ment på, at det er useriøst og forkert, at give det udtryk, at hun er sprit ny og lige ankommet når hun i virkeligheden har været her i 3 uger. Det er jo en direkte løgn at hun er ny her. 

Eller også menes der "ny" som i "første besøg" i Aalborg, Danmark osv. Det er en helt normal formulering masser af GPere anvender.
Så ja, du overfortolker muligvis dette. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
autobahn skrev, for 2 timer siden:

Eller også menes der "ny" som i "første besøg" i Aalborg, Danmark osv. Det er en helt normal formulering masser af GPere anvender.
Så ja, du overfortolker muligvis dette. 

Tror du har ret i, at jeg sikkert overfortolker det en smule :) Synes dog det er besynderligt, at hun giver dig selv en “new” betegnelse efter tre uger. Kan forstå hvis hun havde kaldt sig det i hele perioden. Men ja ja, de piger er ikke altid helt nemme at blive klog på ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
cock4woman_only skrev, for 14 timer siden:

Last days betyder vel - sidste dage - og ikke sidste dag!!! Så kan den vel godt stå sådanne 4-5 dage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...