Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle jer der gennem tiden har besøgt Livlige Laura.

Hun er jo  som bekendt stoppet for noget tid siden. Det skal være hende vel ondt.

Men vi er sikkert mange det savner hende rigtigt meget og har mærket et stort tomrum som hun har efterladt.

Og nu til mit spørgsmål ? er der nogen af jer der kan anvise en gp med tilnærmelsesvis de samme kvaliteter som Laura.

Jeg har søgt og søgt men ikke fundet nogen der kunne leve op til Lauras humør og sex drive

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad skal man svare til sådan en tråd?

Andre tråde om pigen blev hurtigt lukket ned fordi pigen ikke er i branchen længere.

Du har ret. "Laura" var en ener.

Noget tid siden er nærmere fire år siden hun stoppede.

Tror næppe vi ser en ung dansk brunette pige med sådan en krop, ansigt og smukke øjne og flirtende tilgang til det erotiske både pirrende og det mere mørke bagkatalog. 

Sørgeligt men sandt.

Tomrummet vil næppe blive udfyldt.

Jeg leder stadig på femte-sjette år i hele Storkøbenhavn.

PS. Det var tider med nystartede  Laura og Alia hos Sexyclub i Gladsaxe.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 7 minutter siden:

Hvad skal man svare til sådan en tråd?

Andre tråde om pigen blev hurtigt lukket ned fordi pigen ikke er i branchen længere.

Du har ret. "Laura" var en ener.

Noget tid siden er nærmere fire år siden hun stoppede.

Tror næppe vi ser en ung dansk brunette pige med sådan en krop, ansigt og smukke øjne og flirtende tilgang til det erotiske både pirrende og det mere mørke bagkatalog. 

Sørgeligt men sandt.

Tomrummet vil næppe blive udfyldt.

Redigeret af Kontant

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rolias skrev, den 22.12.2020 at 01:31:

Var det hende med de røde læber der også hed Paris og Nanna on off - skøn skøn pige  :wub:

...hmm..Ikke ved ikke med Paris, men hun tog navnet Nanna hos også lukkede SexySecret.

En dansk pige med hendes udseende finde ikke mere. 

Umådeligt trist og hjerteskærende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Livlige Laura har haft en glorværdig og flot karriere som Glædespige. Hun er savnet, men ligesom os andre gør karriereskift til noget helt andet, har hun også gjort det.

Vi takker for de dejlige oplevelser hun gav os. Og så må vi op på hesten igen og ride ud på de åbne spændende vidder og finde tilsvarende oplevelser. En ny spændende pige venter der ude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ulv skrev, 1 time siden:

Livlige Laura har haft en glorværdig og flot karriere som Glædespige. Hun er savnet, men ligesom os andre gør karriereskift til noget helt andet, har hun også gjort det.

Vi takker for de dejlige oplevelser hun gav os. Og så må vi op på hesten igen og ride ud på de åbne spændende vidder og finde tilsvarende oplevelser. En ny spændende pige venter der ude.

Forhåbentlig snart en dansk pige med samme udstråling, smukke krop, lange nøddebrune hår, smukke ansigt og brune øjne som Laura's <3.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor har jeg dog manglet en sådan tråd. Tak. Jeg har holdt mig tilbage fra at starte denne slags tråd i et par år, da jeg var nervøs for at bryde reglementet.

Jeg har også savnet Laura inderligt, siden hun stoppede. Selvfølgelig fortjener hun det bedste, og hvis det bedste for hende at stoppe, so be it. Men damn, jeg ville ønske, at der var flere af den slags mennesker i verden. 

Så uskyldig, ren, varm og ærlig. SÅ smuk og veldrejet som ikke engang overgås af fantasien. Et helt igennem vidunderligt menneske. Hun har lært mig så meget om mig selv og min egen seksualitet. Lært mig mange nye måder, hvorpå to mennesker kan nyde hinanden fuldt ud - uden at føle sig skamfulde.

Jeg ønsker hende alt det bedste i livet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Langtids-lurkeren skrev, for 21 minutter siden:

Hvor har jeg dog manglet en sådan tråd. Tak. Jeg har holdt mig tilbage fra at starte denne slags tråd i et par år, da jeg var nervøs for at bryde reglementet.

Jeg har også savnet Laura inderligt, siden hun stoppede. Selvfølgelig fortjener hun det bedste, og hvis det bedste for hende at stoppe, so be it. Men damn, jeg ville ønske, at der var flere af den slags mennesker i verden. 

Så uskyldig, ren, varm og ærlig. SÅ smuk og veldrejet som ikke engang overgås af fantasien. Et helt igennem vidunderligt menneske. Hun har lært mig så meget om mig selv og min egen seksualitet. Lært mig mange nye måder, hvorpå to mennesker kan nyde hinanden fuldt ud - uden at føle sig skamfulde.

Jeg ønsker hende alt det bedste i livet

Hvor er det hele smukt skrevet:!:

AMEN!

Ved godt nogle vil sige: "Så kom dog videre. Pigen er stoppet for længst og der findes mange som hende"

Nej. Det var netop dét.

Det var den intime følelse af at være sammen med en menneske hvor man følte at der var kemi med det samme. Hvor to bliver en.

Der findes i branchen i år 2021 slanke og unge brunettepiger, ja. 

Den specielle aura som omfavnede Laura. Undertegnede ikke har ikke fundet den efterfølgende. 

1965-classifieds-589aca811afe8458617872-

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Var for nyligt på vej hjem fra arbejdet. Efter jeg havde handlet i Rema 1000 og skulle på min sædvanlige rute gåtur hjemad, der syntes jeg kunne genkende en kvinde jeg havde set før gå ca. 3 meter foran mig...høj, spinkel og langbenet. Jeg syntes jeg kunne genkende hendes frisure, catwalk og hele skikkelsen selv bagfra. Vi gik i samme rute i flere minutter og der var noget i hende jeg genkendte. På et tidspunkt vendte hun om for at vente på sin veninde som var kommet et par meter bagud. Det var sgu da selvfølgeligt Livlige Laura/Paris/Nanna  som jeg havde mistænkt for. Af alle mennesker der støder jeg tilfældig i hende i min by! Hvad er chancen for det?! Lige så smuk og spinkel i stramme jeans. Et kort øjeblik havde vi øjenkontakt, jeg genkendte hende og omvendt. Det er over 5 år siden sidst jeg besøgte hende før hun stoppede. Lige så smuk og spinkel som altid. Hun så ikke et dag ældre og ikke et gram mere i hendes krop. Det var lidt surrealistisk. Jeg så dybt inde i hendes lyse rene azurblå øjne. Sikke et naturligt skønhed. WOW! 

Et pige fra en svunden og legendarisk tid. Jeg havde fornøjelsen af hende fra 2013-2018. Og jeg har for længst opgivet at møde et pige som hende igen. Den bedste pige og gp jeg har mødt og oplevet nogensinde. Der kommer aldrig en pige som hende igen. Jeg håber hun har det godt og er kommet næste skridt videre i hendes liv. Jeg havde godt nok et del tanker på den lange gåtur hjem og lidt hjertebanken. Jeg var lige gået forbi hende på få cm afstand i den smalle fortov.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...