Permedfler 157 Skrevet 21. December, 2020 https://annoncelight.dk/showad/309925 Nogen som har prøvet? Mvh. PMF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pebber 31 Skrevet 21. December, 2020 Har skrevet til hende for et par timer siden,intet svar endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fornavn efternavn 38 Skrevet 21. December, 2020 Hun er rigtig sød. Bliver kørt af en mand, men ham ser du ikke noget til og de er meget diskrete. Der er ofte flere annoncer på hande. De ligner, men mail/tlf forskellig. Prøv evt mail fra anden annonce. God fornøjelse :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Permedfler 157 Skrevet 21. December, 2020 Fornavn efternavn skrev, for 33 minutter siden: Hun er rigtig sød. Bliver kørt af en mand, men ham ser du ikke noget til og de er meget diskrete. Der er ofte flere annoncer på hande. De ligner, men mail/tlf forskellig. Prøv evt mail fra anden annonce. God fornøjelse Tak for svar, men ud over at være sød (som er et kæmpe plus), hvordan er hendes BJ (og evt. mere)?? Må man røre hende imens osv.?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denjyske 13 Skrevet 21. December, 2020 Hendes blow er ok.. ikke fantastisk men har da os prøvet værre. Kontakten med hende Kan godt være lidt svær. Har både prøvet hurtig kontakt og er også blevet svinet til fordi jeg spurgte efter en hurtig aftale.. hendes respons var om jeg da troede hun bare sad og ventede på mænd der skrev... og Tjaa det var vel egentlig det jeg troede.. men sur det blev hun ihvertfald 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 414 Skrevet 22. December, 2020 Har overvejet hende, men ok er ikke godt nok til mig. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pebber 31 Skrevet 23. December, 2020 Har igen i dag kontaktet hende flere gange,denne gang på sms men får intet svar tilbage overhovedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 24. December, 2020 pebber skrev, for 6 timer siden: Har igen i dag kontaktet hende flere gange,denne gang på sms men får intet svar tilbage overhovedet Hun er egentlig god nok til at give blowjob (sådan middel), og hun sluger også. Blev faktisk overrasket over at hun så bedre ud end jeg troede og at hun er mindre end billeder viser. Hun er svær at fange, og du får ofte først svar på din sms et godt stykke tid efter. Jeg har haft heldet et par gange ude bag ved Varde på en meget diskret rasteplads. Manden kører hende, men han kører hurtigt væk igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 463 Skrevet 4. Januar, 2021 Er det hende her? Dansk fræk tøs er klar på at give verdensklasse blowjob i dag omkring Varde/Esbjerg området. Send mig en mail til [email protected] https://annoncelight.dk/showad/272869 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 22. Januar, 2021 Mr. Bean skrev, den 4.1.2021 at 01:32: Er det hende her? Dansk fræk tøs er klar på at give verdensklasse blowjob i dag omkring Varde/Esbjerg området. Send mig en mail til [email protected] https://annoncelight.dk/showad/272869 Nej det tror jeg ikke det er, og hendes blowjob er også billigere Mener det var4-500 kr med slug Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnnylarsen 0 Skrevet 22. December, 2021 Hun kan anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GentlemanJack 23 Skrevet 22. December, 2021 Copy-paster lige mit svar i tråd om samme kvinde idag: Jeg har mødt hende på en diskret rasteplads til blow med slug. Synes det var et lækkert langsomt blow uden hastværk eller hånd. Hun slugte det hele og kom med, synes jeg, ægte nyde-lyde undervejs. Pæne bryster, der måtte berøres undervejs (krænget ud af BHen). Jeg fik, hvad jeg kom for og nød det meget. Vil gerne møde hende igen. Jeg havde ikke problemer med kontakten. Hun ankom alene i bil. Jeg synes, hun er en rigtig pæn kvinde. Hvis hun havde stedet, tog jeg gerne hele turen med hende. Jeg bemærkede ikke cigaretlugt. Hun var almindeligt klædt og velsoigneret og velduftende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 22. December, 2021 GentlemanJack skrev, for 15 minutter siden: Copy-paster lige mit svar i tråd om samme kvinde idag: Jeg har mødt hende på en diskret rasteplads til blow med slug. Synes det var et lækkert langsomt blow uden hastværk eller hånd. Hun slugte det hele og kom med, synes jeg, ægte nyde-lyde undervejs. Pæne bryster, der måtte berøres undervejs (krænget ud af BHen). Jeg fik, hvad jeg kom for og nød det meget. Vil gerne møde hende igen. Jeg havde ikke problemer med kontakten. Hun ankom alene i bil. Jeg synes, hun er en rigtig pæn kvinde. Hvis hun havde stedet, tog jeg gerne hele turen med hende. Jeg bemærkede ikke cigaretlugt. Hun var almindeligt klædt og velsoigneret og velduftende. Gentag venligst, da jeg ikke forstod første indslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg