Hop til indhold
jenslillemandhansenv2

Corona bøder, salg af seksuelle ydelser.

Recommended Posts

Jeg kan se at nogle piger annoncere dags dato.

Om man besøger glædes piger i disse tider skal jeg ikke blande mig i, men jeg tror simpelthen ikke pigerne ved hvad de kan få i bøde, Dkkr. 10.000,- samt udvisning. Om det er bagmænd der handler svinsk eller pigernes uvidenhed, ved jeg naturligvis ikke, men dem af jer, der måske kender pigerne aka faste gæster, vil I ikke godt give besked til "jeres" piger om hvad reglerne.

Jeg håber ovenstående giver mening.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen

godt du er væsentlig klogere end branchens proffer... god jul :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 30 minutter siden:

Om man besøger glædes piger i disse tider skal jeg ikke blande mig i, men jeg tror simpelthen ikke pigerne ved hvad de kan få i bøde, Dkkr. 10.000,- samt udvisning. Om det er bagmænd der handler svinsk eller pigernes uvidenhed, ved jeg naturligvis ikke, men dem af jer, der måske kender pigerne aka faste gæster, vil I ikke godt give besked til "jeres" piger om hvad reglerne.

Du kan også finde danske piger i dag- heldigvis 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo fordig at man har betal anoce frem i der for er de på i nu 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er da mange piger der gerne vil holde fri her i coronatiden, men hvem skal så betale strøm, vand, varme, husleje, internet, telefonregning og så videre?...

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså det gør jo intet at de har annoncer oppe. Det er noget de har betalt for. At de så ikke må modtage gæster er noget andet. Der er ikke noget evidens for at de modtager gæster. Antager vel de ikke kan bonges med mindre noget politi eller lignende kan bevise at de modtager gæster under lock down?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
John Travolta skrev, for 58 minutter siden:

Der er da mange piger der gerne vil holde fri her i coronatiden, men hvem skal så betale strøm, vand, varme, husleje, internet, telefonregning og så videre?...

så du siger at regler gælder ikke, når man sælger sex ??? men aller andre skal følge landets love  ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har fuld tillid til at alle gp'er der er voksne damer selv kan informere sig omkring regler, og selv kan træffe valg. Hvad de gør derefter kan som resultat af et velovervejet og informeret valg kun være deres egen sag.

Hvis de vælger at bryde reglerne sker det på samme vilkår som andre der bryder regler, for eksempel at gå i butik uden maske - og man kan kun håbe på at der i så fald bliver brugt de rigtige remedier som bøde, påtalelser osv.

Jeg synes ikke at vi som mænd skal gå og lege politi, det fag er der faktisk folk det har en karriere i. Hvis man selv overværer et brud på loven har man pligt til at anmelde det, men ikke på baggrund af evt. Annoncer man ser da det ikke er bevis på lovovertrædelser. 

• Synes godt om 1
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 2 timer siden:

Var det ikke noget der kunne være passet ind i en af de mange eksisterende tråde? 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/119062-inden-du-opretter-en-ny-tråd-om-coronavirus-læs-dette/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Nu er der mest fokus på dem der ikke har tænkt sig at lukke biksen, men hvad med de mænd der stadig besøger dem, skal de også have en bøde hvis de bliver taget med bukserne nede, eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 3 timer siden:

Nu er der mest fokus på dem der ikke har tænkt sig at lukke biksen, men hvad med de mænd der stadig besøger dem, skal de også have en bøde hvis de bliver taget med bukserne nede, eller hvad?

Ja!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 3 timer siden:

Mænd???
Har du ikke forstået endnu, at i købesexverden er mænd fuldstændigt uskyldige til alt de rammes af. Imens kvinderne er manipulative og upålidelige og lokker mænd til at gøre dumme ting. 

Desuden er de fandens så sexede fra tid til tid, og det gør det jo ikke nemmere.

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Arnejensen skrev, for 6 timer siden:

Følger med ^_^

Nu er vi 2 :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 7 timer siden:

Hvor ved du det her fra ? , jeg synes selv jeg følger rimelig godt med i hvad der forgår , lige på stående fod , så ville jeg gerne se nogen fakta for dette . Og i så fald så tror jeg ikke det er praksis i den virkelige verden i Danmark anno 2020 .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaimig skrev, for 56 minutter siden:

Nu er vi 2 :P

Nej tre

Del dette indlæg

Link til indlæg
B90 skrev, 1 time siden:

Nej tre

Nej - i følge den lille “knap” i øverste højre hjørne , er der kun 1 anonym følger ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Vendelboen skrev, for 24 minutter siden:

Nej - i følge den lille “knap” i øverste højre hjørne , er der kun 1 anonym følger ...

Øv jeg troede kun den var for Inviget :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
mac5150 skrev, for 1 time siden:

Hvor ved du det her fra ? , jeg synes selv jeg følger rimelig godt med i hvad der forgår , lige på stående fod , så ville jeg gerne se nogen fakta for dette . Og i så fald så tror jeg ikke det er praksis i den virkelige verden i Danmark anno 2020 .

Rigspolitiet og Rigsadvokaten mener det skal koste 10.000,- for erhvervsdrivende at holde åben i strid med Corona restriktionerne, hvilket er en skærpelse og fordobling siden bødetaksterne i foråret fordi mange herunder massageklinikker ikke kunne finde ud af at holde lukket. Skulle undre mig meget, hvis der ikke foreligger noget retspraksis for dette allerede. 

I øvrigt så vil en EU borger som stjæler for 4000,- i DK som ellers ustraffet i DK kunne få en administrativ udvisning af DK samt indrejseforbud i 2 år - så vidt jeg husker er det 2 år. Så er det jo ganske rimeligt, at det samme vil gøre sig gældende ved overtrædelse af Corona restriktionerne med bøde på 10.000,- Det var jo så en EU borger. En 3. landsborger derimod ryger ud af landet for en meget mindre overtrædelse. Vi snakker tyveri for 500,- 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 6 timer siden:

Det får de da.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, 1 time siden:

Der er mere end en måde at følge en tråd

Redigeret af B90

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med lov skal land bygges. Såvel Støjberg som Frederiksen - som landets borgere høj som lav, fra højre til venstre og retur skal naturligvis overholde loven.

I den nuværende situation er der virkelig ikke noget at misforstå!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
B90 skrev, for 29 minutter siden:

Der er mere end en måde at følge en tråd

Nej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
warmgun skrev, for 16 timer siden:

http://cassiopeiastars.dk/forside.asp

Den her melding er ret klar.

Jeg går ud fra du ikke mener den helt fyldte vagtplan....... for den melding er jo ikke ret klar sammen med forsiden.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...