The Youngster 17 Skrevet 6. Juni, 2013 Nu kan pigerne sælge garanterede jomfru-oplevelser til dem som efterspørger dette. http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 000581.ece Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2013 Det er lidt sjovt det med den mødom. Tror primært det er mænd der har en forestilling om hvordan det skal være når den smutter. Men tror langt fra det er alle kvinder der eks bløder når de har deres første gang. Og en del oplever endda at hinden brister under helt andre omstændigheder. .. Jeg selv inc. Jeg ved lige nøjagtig hvornår og hvordan jeg mistede min. Det var under et voldsomt styrt til hest i en alder af 12 hvor jeg måtte have et sting forneden og blev undersøgt for yderlig skade hvor man konstaterede at hinden også var smuttet. Hvordan det kunne ske ved jeg ikke. Men ondt det gjorde det sgu. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Juni, 2013 Det er lidt sjovt det med den mødom. Tror primært det er mænd der har en forestilling om hvordan det skal være når den smutter. Men tror langt fra det er alle kvinder der eks bløder når de har deres første gang. Og en del oplever endda at hinden brister under helt andre omstændigheder. .. Jeg selv inc. Jeg ved lige nøjagtig hvornår og hvordan jeg mistede min. Det var under et voldsomt styrt til hest i en alder af 12 hvor jeg måtte have et sting forneden og blev undersøgt for yderlig skade hvor man konstaterede at hinden også var smuttet. Hvordan det kunne ske ved jeg ikke. Men ondt det gjorde det sgu. Du faldt ikke uheldig ned over en kæp eller noget?? :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 6. Juni, 2013 Det var under et voldsomt styrt til hest i en alder af 12 hvor jeg måtte have et sting forneden og blev undersøgt for yderlig skade hvor man konstaterede at hinden også var smuttet. Hvordan det kunne ske ved jeg ikke. Men ondt det gjorde det sgu. Ja det var der vist ikke meget frækt ved. Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg