Hop til indhold
Der_mand

Melisa i Sydhavnen - virkelig underlig oplevelse

Recommended Posts

Jeg kan desværre ikke linke til hendes profil, da hun er taget på ferie. Men hun er tilbage i det nye år, og hun er anmeldt herinde.

Jeg havde spurgt på sms om ægte kys, superfransk og gensidig fransk var inkluderet i 30 minutter, hvilket hun svarede ja til. Mødte op hos hende, og hvilken flot pige, og hvor er hun fræk - både seksuelt og økonomisk.

Der havde åbenbart været en prisstigning i mellemtiden, men jeg fik de 30 minutter til den tidligere pris. Hun sagde at hun lige havde ændret priserne på hendes profil, men da jeg tjekkede hendes profil efter besøget, var det stadig den pris jeg havde set. Der var heller ikke noget med ægte kys, superfransk og gensidig fransk, som hun havde svaret ja til, så øv. Nå, men nu stod jeg uden tøj på, overfor denne skønhed, og valgte at blive.

Vi stod og kælede lidt, og jeg kunne kun glæde mig over det, som gemte sig under den grønne kjole. Jeg fik lidt fransk med hætte på, inden hun ville kneppe. Vi var igennem forskellige positioner, og da jeg tog hende bagfra, fik jeg da lov at kæle lidt for hendes numsehul.

Så om på ryggen med hende, og da jeg skulle til at gå indenbords, kom så det underlige. Hendes klitoris åbnede sig, og ud kom en ormelignende kropsdel, og ja, jeg blev da lidt overrasket. Var det en tidligere eller kommende mand jeg var sammen med? Puha, det tog lysten lidt fra mig, men jeg fik dog fuldendt, hvad jeg var kommet efter. Men meget underligt.

Er der andre som har lagt mærke til hendes anderledes klitoris? Måske det bare er mig, som ikke kender så meget til den kvindelige anatomi, men sådan en klitoris er jeg dog aldrig stødt på før.

Kommer jeg igen - tror det ikke. Hun var ellers sød og sjov at snakke med, men hendes prispolitik er ikke lige mig.           

Del dette indlæg

Link til indlæg
Der_mand skrev, for 54 minutter siden:

Hendes klitoris åbnede sig, og ud kom en ormelignende kropsdel

Bevægede denne ormeligende kropsdel sig ? Mener du at hendes klitoris var stor ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Der_mand skrev, for 2 timer siden:

Så om på ryggen med hende, og da jeg skulle til at gå indenbords, kom så det underlige. Hendes klitoris åbnede sig, og ud kom en ormelignende kropsdel, og ja, jeg blev da lidt overrasket.

- Det lyder som noget fra en Alien-film..! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle gange hopper jeg lige på Eroguide for at se om der ikke ligger et lille grin og venter på mig. Nogle gange er der gevinst...andre gange ikke. Idag var der sørme gevinst 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Der_mand skrev, for 23 timer siden:

Så om på ryggen med hende, og da jeg skulle til at gå indenbords, kom så det underlige. Hendes klitoris åbnede sig, og ud kom en ormelignende kropsdel, og ja, jeg blev da lidt overrasket. Var det en tidligere eller kommende mand jeg var sammen med? Puha, det tog lysten lidt fra mig, men jeg fik dog fuldendt, hvad jeg var kommet efter. Men meget underligt.

Ca. som det linkes til her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Med.Lem skrev, den 20.12.2020 at 21:43:

Bevægede denne ormeligende kropsdel sig ? Mener du at hendes klitoris var stor ?

Den var aflang og bøjede sig lidt, da den kom ud af hulen, lidt ligesom en regnorm

Del dette indlæg

Link til indlæg
MKhouse skrev, den 20.12.2020 at 23:54:

Lige meget hvad der kom ud af hende du linker til klitoris ville jeg ligge med åben mund og øjne som tekopper det er 100% hun er da helt i top!

Ja, det er hende, og hun er rigtig sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Der_mand skrev, den 20.12.2020 at 20:48:

... så det underlige. Hendes klitoris åbnede sig, og ud kom en ormelignende kropsdel, og ja, jeg blev da lidt overrasket.

source.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Der_mand skrev, den 20.12.2020 at 20:48:

Hendes klitoris åbnede sig, og ud kom en ormelignende kropsdel

klitoris har en hætte/forhud. Hvis klitten er stor, kan det ligne en lille pik. Fx: Oversized Clitoris

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 1 time siden:

- Imponerende og skræmmende på samme tid..! 

Især når man får den blæst op på en 24tommer skærm. :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 2 timer siden:

- Imponerende og skræmmende på samme tid..! 

Ligner lidt. Hendes var dog lidt længere og tyndere, og så kunne hun vrikke med den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sentio

Slet ikke en ok anmeldelse ...... hvad bliver der tænkt her ....??? Man sidder blandt bekendte og et par venner og læser lidt i smug ...... hvordan pokker skal jeg forklare, at jeg ikke kan holde op med at grine? Og endnu værre .... hvad jeg griner af...... @Der_Man. kunne godt lige have kommet med en advarsel eller noget :)

Redigeret af Sentio

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, den 24.12.2020 at 01:14:

- Det kunne hun faktisk tage ud og optræde med..! 

Og hvis hun så lige øver sig i at skyde med bordtennisbolde også, så bliver det helt sikkert et hit. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jackson666

ha ha, verdensklasse, altid rart med god læsning i de her farlige dage hvor sofaen kalder hver aften...

God aften og hyg jer, pas godt på jer selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Har fjernet nogle politiske indlæg. 
Disse kan skrives på andre fora. 
Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...