Line c 1305 Skrevet 19. December, 2020 Som alle ved lukker vi ned fra søndag kl 24 på regeringens opfordring, derfor vil jeg lige ønske alle en glædelig jul og godt nytår. Tak for et dejligt år med en masse dejlige frække oplevelser jeg glæder mig til vi ses igen næste år. De varmeste hilsner Line c 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 19. December, 2020 Du ønskes også en glædelig jul og godt nytår,fra Jydeland Kh.Rebellen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 19. December, 2020 I lige måde skønne kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sarsar 114 Skrevet 19. December, 2020 Håber du får en rigtig god jul og godt nytår smukke og tak for de dejlige oplevelser i dette år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 19. December, 2020 Line c skrev, for 11 timer siden: Som alle ved lukker vi ned fra søndag kl 24 på regeringens opfordring, derfor vil jeg lige ønske alle en glædelig jul og godt nytår. Tak for et dejligt år med en masse dejlige frække oplevelser jeg glæder mig til vi ses igen næste år. De varmeste hilsner Line c Oh jo, godt aar syntes jeg ikk lige, vil nok huske som det vaerste I mands tid (pga covid 19) Men en go jul til dig allievel, og specielt, godt Nytaar haaber saa sandelig 21 bliver bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg