Hop til indhold
Guest The Dark Knight

Monika - Aalborg

Recommended Posts

Guest The Dark Knight

Monika er anmeldt flere gange og er et sikkert valg her i Aalborg, hvor hun har været med mellemrum gennem flere år nu. 

Har selv mødt hende to gange tidligere, og kunne se hun var begyndt at tilbyde lingam massage, hvilket jeg er blevet lidt vild med. 
 

Som der står i annoncen, så har hun det bl.a. til 700,- for 30 min, hvilket jeg valgte. 
 

Skrev til hende, at jeg lige have brug for et hurtig bad når jeg ankom og hun foreslog, at vi da kunne gå i bad sammen. Og ja, hvorfor ikke :) Det var nu meget hyggeligt, at stå og små sludre lidt under bruseren. 
 

Monika er en rigtig lækker sød babe med de helt rigtige former efter min smag. Hun har en kønt ansigt og en flot krop og flotte bløde silikonebryster, der passer perfekt til resten af kroppen. Hun taler godt engelsk og er rigtig sød og samtidig fræk - både af sind og af udseende. 
 

Jeg synes det blev en rigtig lækker halv time. Monika gav en rigtig dejlig pirrende massage/lingam massage og det var det jeg lige havde brug for. Dejlig afslappende i en lidt for fortravlet tid for mig. 
 

Jeg burde have besøgt Monika for lang tid siden igen, da hun er rigtig dygtig til sit job og er en hamrende lækker pige. 
 

Det skal være mit nytårsforsæt, at ses i første del af 2021 igen. 
 

Monika har naturligvis 100 % ægte fotos. 

https://annoncelight.dk/showad/230550

https://annoncelight.dk/profile/Sexy+patricia+

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Vestjyde skrev, for 24 minutter siden:

BJ uden kondom ?

Det har været med kondom de gange jeg har fået det. Ved ikke om hun tilbyder det uden, men det tror jeg umiddelbart ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
BrianF skrev, 1 time siden:

vad er Lingam massage? Er det muligt bare at købe 1/2 times almindelig sex?

Og mon hun er det klassiske sted i midtbyen med spejlet?

Jeg tænker det er muligt at købe almindeligt sex med Monika, men hun annoncerer godt nok ikke med det p.t., men har da selv prøvet det med hende tidligere. Prøv at spørg hende. 
 

Hun er det klassiske sted denne gang, desværre. Kunne bedre lide det andet sted hun plejer at være. 
 

Vil ikke til at skrive en længere forklaring om lingam massage. Prøv at læse nogle af de andre beskrivelser herinde, eller Google det, tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Kim Sørensen skrev, for 10 minutter siden:

Mon hun også udfører særlige fetishes?

Det er lidt svært for mig at svare på. Men synes du skal skrive og spørge hende. Hun er frisk, fræk og sød til at svare og skrive med, så skriv da til hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...