GIANT COCK 1322 Skrevet 18. December, 2020 Halløjsa! Lige en advarsel. Var forbi hende i en gade nær Skibhusvej i Odense. Havde bestilt tid og blev lukket ind af en kedelig, lille buttet pige fra Cuba, der bestemt ikke var hende på billederne. Var sgu ellers ret fristet da jeg så billederne. Ud over hun slet ikke levede op til billederne, havde hun en særdeles ubehagelig lugt af hvidløg ud af munden...hvilket jeg ikke lige havde lyst til at kæmpe med når jeg betaler for sex. Hvorom alting er, så gik jeg igen.....og det er jeg virkelig glad for i dag. Fake piger er livet sgu for kort til! Over and out! Hun er her: https://annoncelight.dk/showad/309745 8 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tranporter 60 Skrevet 18. December, 2020 STÆRKT - Så kan de lære, ka' de ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 18. December, 2020 Godt gået. Belastende med alle de fake billeder. De skal straffes præcis som du gjorde, ved at gå igen. Hatten af for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bracetrain 15 Skrevet 18. December, 2020 Sådan kære ven... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 19. December, 2020 Flere af hendes billeder er ret nemme at "billed-google" sig til. Det gør jeg altid inden jeg besøger en "ukendt" pige. Men fuck havde ellers været lækkert hvis det rent faktisk var hende man mødte. Også thumps up herfra fordi du gik igen og delte oplysningen her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg